Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

álom

A lány hirtelen egy templomban találta magát. Épp vasárnapi mise volt. Nem igazán értette, hogy került oda, de mégis határozottan érezte, mit is kell tennie. A szertartással mit sem foglalkozva csendesen átvágott a széksorok között, egy ismerős fiúhoz lépett és szótlanul a kezét nyújtotta felé. A fiú sem szólt egy szót sem, némán meredtek egymásra, majd a lány átadta a tenyerében lévő összehajtogatott fekete papírdarabot, majd biccentettek egymásnak a fejükkel, mintha valami titkos szövetséget kötöttek volna.

Ezután egyszerre elindultak a kijárat felé és várakozva megálltak az ajtóban. A lányban egyre inkább nőtt a feszültség, úgy érezte, mindjárt felrobban a belseje, tudta, hogy végre elérkezett az ideje annak, amit már olyan régóta vár és tervez, most végre minden kiderül, és az arcába vághatja annak a \"bizonyos\" fiúnak, hogy mennyire gyűlöli, és már előre élvezte a fiú arcának a látványát. Igen – gondolta - biztos meglepődik majd, de kit érdekel, különben is, amilyen beképzelt és nemtörődöm, még talán érdekelni sem fogja? Aztán egyszer csak összeugrott a gyomra az izgalomtól és ijedtségtől, mert végre a kiáramló tömegben felbukkant \"Ő\".

A lány megpróbált nem tudomást venni az érzéseiről, csak ismételgette magának, hogy legyen erős, tartson ki és bizonyítsa be mindenkinek, de legfőképp önmagának, hogy a felé közeledő fiú semmit sem jelent neki, ő is épp úgy gyűlöli, mint akárki más. Képtelen volt megszólalni, amikor végre egymással szemben álltak. Zúgott a feje és a szíve, kemény harcot vívtak az érzései, érezte, hogy nem helyes, amit tesz, hogy ez a fiú nem érdemli meg az elkövetkezőket, mégis, már képtelen volt meghátrálni, lángolt az arca, kiszáradt a torka. Szövetségese ott állt mellette és a gyűlölt fiúnak nyújtotta a fekete papírt, aki a lányra emelte meglepődött tekintetét. Tudta, ki áll az egész mögött, tudta, hogy a papíron álló sorok kitől származnak és a lány a gondolataiban vele együtt olvasta a sorokat: \"Hát nem veszed észre, hogy mennyire gyűlöl mindenki, hogy semmi értelme az életednek? Mindenkinek az lenne a legjobb, ha végre meghalnál..\"

Mire a fiú elolvasta ezt a pár sort, a lány szíve szinte már üvöltött az okozott kíntól, szemei égtek a kitörni készülő könnyektől, már bánta az egészet, szerette volna meg nem történtté tenni, szeretett volna bocsánatot kérni Tőle, aki most olyan szomorúan, csalódottan, megütközve néz rá..
- Ezt tényleg komolyan gondolod? Biztosan ezt akarod? - A lány továbbra is képtelen volt megszólalni, hiába is szeretett volna hevesen tiltakozni, a büszkesége nem engedte. Ezért felszegte fejét és elcsukló hangon válaszolt:
- Igen.. - Még pár pillanatig maga előtt látta a fiú arcát, elöbb fájdalom, majd düh sugárzott róla.
- Biztos vagy benne, hogy valóban ezt akarod?
- Igen..
- Hát legyen! - Azzal sarkon fordult és elviharzott. A lány csendesen és szomorúan állt ott. Hirtelen nagyon magányosnak érezte magát. Körülnézett. Sehol senki. Egy teremtett lelket sem látott, még iménti szövetségese is eltűnt. Hibázott, igen, méghozzá nagyot. Sehol sincs már a káröröm, az a téves, hazug önelégült boldogságérzet. Megbántott Valakit, aki soha nem bántotta őt.. Valakit, aki mindig kedves volt hozzá, bár ő nem akarta hagyni.. Valakit, akit senki sem ismert igazán, mégsem szeretett.. esélyt kellett volna adnia neki.. és nem csak neki, hanem önmagának is. Mert bármennyire is nem akarta érezni, amit érzett, akármennyire is küzdött ellene, képtelen volt tovább tagadni önmaga előtt, hogy szerelmes. Már semmi sem érdekelte, az sem hogy mit szólnak hozzá mások, hogy mennyit fogják ezután piszkálni. Pont azt szerette annyira benne, amit mások nem. Azt, hogy annyira egyéni volt, annyira senkihez sem hasonlítható, öntörvényű, mások véleményére fittyethányó.

Hirtelen úgy érezte, hogy azonnal utána kell rohannia, elnézést kell kérnie és el kell mondania az igazat, el kell mondania, mit érez és akkor minden rendbe jöhet. Szíve ismét őrült vágtába kezdett, úgy érezte futnia, rohannia kell, hogy minél előbb utolérje. De a lábai mintha ólomból lettek volna, alig bírta mozdítani őket, minduntalan elesett és mintha minden lelassult volna, aztán egyre sűrűsödő köd is kezdett leszállni. Kiáltani akart a fiú után, mert még látta a hátát és bár távolodott, de nem volt még olyan messze, hogy ne hallhatta volna meg a nevét. De a lány csak némán tátogott, minden erejét megfeszítve próbált újra és újra felállni és újra és újra kiáltani, úgy érezte, belebolondul a kétségbeesésbe és a tehetetlenségbe és zokogva próbálkozott megint és megint, de a fiú alakja egyre csak távolodott a lassan mindent elnyelő ködben, mígnem végképp eltűnt a hatalmas fehérségben. A lány csak állt némán az úton, a lábai még mindig alig tudták megtartani, szája még mindig némán kiáltott és potyogtak a könnyei. Érezte, tudta, hogy Mindent elveszített.. Mindent, ami csak az övé lehetett volna..

Sírva ébredt fel, mert tudta, hogy amit álmodott, az lényegét tekintve a valóság leképeződése. De döntött is: cselekednie kell, mert a valóságot nem ronthatja el, ott nem hibázhat..
Hasonló történetek
3633
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
10182
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Nekem tetszett.Én is sokszor csináltam, csinálok olyasmit,amit nem is akarok...ismerem ezt az érzést...
Gratulálok!

gyémánt ·
Mandulával értek egyet. Én bele tudtam élni a lány kétségbeesésébe magam, de aztán én is felébredtem:)

Jó, tetszett...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: