Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom?

Ez a mai nap elég zavaros volt. Hiányzott valami. Valaki. Mellőlem. Az ölelése. Az, hogy mellettem legyen. Hogy beszéljen. Hogy érezzen. Hogy jó legyen.
És ez hiányzik. Hiányzik az, hogy valaki megmondja, hogy valamit jól csináltam-e. Tudom, ilyen ember nem létezik. Nincs olyan ember, aki eltudna mindent intézni, úgy, hogy az jó is legyen. Sőt. Legjobb. Ez kéne. És ezt az az ember sem tudja elérni, akit szeretek. Szerelemmel szeretek. Mert nem tudja... Nem értene meg. Nem érthet meg. Mert Ő az, akit szeretek. Ez így szokott lenni. Mindig nekem rossz. Miért? Mivel érdemeltem ki? Mi ez a sors? Az utcákon szerelmesek álldogálnak egymás kezét fogva. Néhány csók elcsattan. Te meg mit tudsz tenni? Könny csordul ki az a arcodból. Emlékek látnak napvilágot szívedben.

Egyre azt a párt nézed, akik megvannak, szeretik egymást. Hasonlítod magad. Hozzájuk. Olyan hibákat keresel, amelyeket Te is elkövettél. De nem találsz. Csak a párt nézed. Szerelmesek. És Te? Ott állsz, és sírsz. Melletted az emberek sóhajtanak, hogy egy ilyen fiatal lány, miért sír. Aztán elnéznek, és mintha ez meg sem történt volna, elmennek. Eközben Benned millió érzések törnek fel. Féltékenység, a pár boldogságára. Hiány, a srác hiánya, akit szeretsz. Összeesel. Senki nem figyel fel. Mintha ott se lennél. Igaz. Nem hiányzik most senki, aki megkérdezné: \"Mi a baj?\" Mindössze egy embert keresel a szemeddel, az utcán fekve. Őt. De nem találod. És ez még jobban összetör. Látnod kéne. Csak látni. Egyszer.

Egykor s mindenkorra a szívedbe zárnád. Elég lenne. De ezt sem kapod meg. Ott ülsz a földön, elhaladnak előtted az emberek. Boldogok, olyanok, akik félnek, gazdagok, szegények, szomorúak. És köztük találod magad. Minden emberből egy kicsi benned van. Valakinek a szomorúsága. Valakinek a boldogsága. Persze jelen pillanatban másra se tudsz gondolni, mint arra, hogy neked a legrosszabb. Érthető. Csak nem reális. Olyan kis dolgok boldogtalanná tudják tenni az embert. Bármi. Elesel. Rossz szót mondanak. Eközben meg boldognak kéne lenned. Van kit szeretned, és van, kik szeretnek. Barátok, család. Csakhogy ez nem elég. Illetve. Elég, csak lehetne több. Egy szerelem. Ő. Karjaiban ülni. Miközben erre gondolok hirtelen egy illat csapja meg lelkemet. Az Ő; illata. Felébredtem, és ott ült mellettem. Mosolygott. Majd eltelik 5 perc, és könnyeket érezve arcomon, kinyitottam a szemem, ott feküdtem az ágyamban, a kék plafont nézve. Csak egy álom volt.
Hasonló történetek
5354
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3798
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Misscsiga ·
Na megyek aluszkálni, holnap ugyanitt... Bár nemtuom mikor. Találkozom barátnőmmel, szal lehet csak e-mailen beszélünk..... Nah szija, jó8... meg mkinek aki olvassa :)

Misscsiga ·
Hogy tetszik a történet olvasók? :) :hushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: