Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom vagy valóság?

17 voltam, Budapest melletti kis városban laktam szüleimmel, amikor kivételesen egyik nap fantáziálgattam egyik osztálytárs nőmről. Nem sokat láttam csak ritkán, mivel csoportbontásban volt az osztályom, s csak irodalom órán és törin láthattam, nagyon szép volt. Gyönyörű szőke-, göndör haj, kék szem, csini test! Ellenállhatatlan mosolygása, amit gyakran tett persze ritkán rám is. Akkor zavarba is jöttem picit, szóval az a nő teljesen magával ragadott! Pedig az ideálom barna hosszú haj…stb. Aznap 2. óra szünetébe odajött a fiú társasághoz, akkor épp beszélgettünk valami baromságról, ahogy általában mindig. Sajna érettebbnek tartottam magam mindig tőlük, de ha nincs más, meg gátlásos vagyok, akkor marad ez. Odajött egyik barátnőjével, s nem is figyeltem aznap, hogy egy csini miniszoknya volt rajta. Nem tudom mi ütött belém, de odaszóltam neki, hogy milyen szépek a lábai.

Egyáltalán nem látszott rajta, hogy zavarba hoztam volna, leült mellém a padra, s a srácok elkezdtek fütyülni. Ami valószínűleg nagyon imponált neki, mert egyből odasimult a lábamhoz; a padra hajolt s a leckéét kezdte írni. Közben elváltak útjaink a nap folyamán. Épp mikor hazafelé menet az öltözőmhöz a kabátomért siettem, ő pont akkor a túlsó oldali szekrénysoron babrált a szekrénye zárjával. Nem láttam egy árva teremtett lelket sem. Mögé léptem s kezét megfogva, én idióta bele törtem a kulcsot a zárba. Hirtelen felém fordult s elég rémisztő képet vágott! Azt hittem ott megver, de csak annyit tudtam mondani neki, hogy szaladjunk haza hozzánk egy fogóért, kiszedem a zárból a kulcsot, s visszajövünk. Természetesen utána átszaladhat egy kulcsért a barátnőjéhez, ráadásul kiengesztelem majd valahogy, ahogy akarja, ezt persze még akkor nem „úgy” gondoltam.

Elindultunk hozzánk, késő ősz volt, tócsával volt teli az út, csodálkoztam, hogy így pörögnek az események, persze azonnal kapóra jött még egy dolog, mégpedig a csaj ruháját összecsapta egy ámokfutó motoros sárral. Nem nagyon izgatta, azt mondta ez nála mindennapos! Fura…. gondoltam magamban. Bekísértem a házba, mindenhová ő lépett be elsőnek, s meg is jegyezte, hogy milyen illedelmes vagyok, persze csak azért, hogy láthassam a fenekét.(ezért olyan udvariasak a fiúk.) Beértünk a nappaliba és mondtam, hogy üljön le, mindjárt keresek egy szerszámot, s akkor visszamegyünk. Vissza is értem hamar, aztán mikor felállt, észrevette, hogy sáros a szék és megkérdezte:
- Ezt én műveltem?
- Igen, de nem gond letakarítom mindjárt – mondtam.
- Rólam? - mosolygott.

Elment a fürdőszobába, amit látott hisz tárva nyitva volt az ajtaja, mikor bejöttünk. Addig én gyorsan összetakarítottam, nehogy anyukámék meglássák. Hamar végzett a kiscsaj meg is kérdeztem tőle:
- Mehetünk?
- Aha, tiszta vagyok? Irtózatosan jó feneke volt, nem tudtam rá mást mondani, mint tiszta, pedig még mindig tudtam volna róla mit tisztítani! Ahogy kimondtam nekilökött a falnak, s szájon csókolt. Fülembe súgta, hogy nem kívánt még senkit ennyire, szeretne jobban megismerni. Gondoltam magamban: „Már éppen itt volt az ideje”. Nekem sem kellett több, eluralkodott felettem az iránta érzett vágy. Miniszoknyája alatt simogattam a fenekét, és közben iszonyatos erővel tapadt a számra, alig kaptam levegőt, mint egy porszívó, soha nem hittem, hogy van nálam perverzebb lény s pont a karjaimban, tarthatom.

Csak szorítottam, ahogy tudtam. De hamar elfáradt nem tartott sokáig ez a gyönyör mivel elengedte a számat! Kértem, hogy engedje el lábaival a derekam, mert ekkor már kezdett kínos lenni. Szűkült a hely a nadrágban, mondtam, hogy menjünk a szobámba, biztonságosabb, mint itt a bejárati ajtónál. Bezártam az ajtót felvettem a karjaimba s felvittem a szobámba. Óvatosan leraktam a franciaágyra, le akartam venni magamról a kabátot, mert azt elfelejtettem, ő őrült módon nyakamba ugrott, s lerántott az ágyra. Szegénykémre ránehezedtem, akkorát sóhajtott, hogy azt hittem kiszakad a tüdeje. Szerencsére csak a bugyijához ért a kezem persze mindez nem tudatosan. Nagy nehezen fekve ledobtam magamról a kabátom, ő közben felhajtotta toppját, hogy melleihez hozzáférhessek. Őrülten kezdtem el nyalni lentről fölfelé a bimbóit nem kihagyva, s amíg egyikkel foglalkoztam, másikat simogattam.

Mindig visszatértem arcához, s hízelgő csókokkal babusgattam, turkásztam a hajában ilyenkor hallgattam kéjes sóhajait. Rám vetette magát, mint egy kiéhezett szuka, aki csak arra vár, hogy magamévá tegyem. Lefogta a kezem, átkulcsolta, s körmeivel szorított, végignyalta az egész felsőtestem. Csípőjét pedig mozgatta, ahogyan csak tudta, szinte táncolt rajtam. Ezután ráült a hasamra, elkezdte simogatni bugyiját engem izgatva ezzel. Megpróbáltam segíteni neki, lehúzni, de csak hamvas, csíkban borotvált szőrzetéig tudtam, nem tudtam lejjebb húzni, karomat elhagyta az erő a látvány miatt, vérem pedig kivándorolt belőle. Látta milyen szerencsétlen vagyok, felállt s levetette magáról. Újra visszaült a hasamra, fölém hajolt, éreztem hogy mennyire forró, átölelt, megcsókolt, izgett - mozgott rajtam, tudtam, hogy ez a délután elég hosszú lesz.

Ekkor a fülembe súgta: - Tudod, mire vágyom? Mutató ujjamat végighúztam kisajkai közt, s újabb halk sóhaj hagyta el a szájat, sosem felejtem, erre nagyon beindultam, gyúrtam a melleit, és csak arra gondoltam, miként tudnám kielégíteni az ő vágyait. Rózsaszirmait is bekentem, mézédes, síkos nedvével, ami az előszivárgó puncijából csak úgy csillogott, mint fekete égen ezer meg ezernyi csillag. Alig kaptunk levegőt. A levegő fülledt volt párolgó nedvétől, amibe szinte úszni lehetett. Ekkor jött el az idő, hogy könnyítsek rajta. Ledöntöttem magamról lassan elkezdtem nyalni a szájától egészen a köldökéig, s vissza. Kínoztam. Melleit nyaldostam, s akartam, hogy könyörögjön, hogy nyaljam ki. Nem is kellett sokat várnom, de gondoltam egy merészet, leszaladtam és a hűtőből gyorsan vittem fel pár jégkockát, gondoltam ez jólesik majd forró testünknek!

Mire visszajöttem, elkezdte simogatni csatakos punciját, teljesen lehidalt a látvány, melléfeküdtem, lassan ráraktam a jégkockát a mellére, s kezemmel egyiktől a másikig csúsztattam, muszáj volt lesmárolnom, nehogy sikoltozzon, így annyira nem is lehetett hallani. A következőt pedig óvatosan a bejáratához tettem. Gyengéden elkezdtem befelé dugni, ekkor már nem volt mit tennie, hörgött, megpróbált ellenkezni, de csakhamar lenyugodott. Kérlelte, hogy csináljam! Dugtam az ujjammal s a jéggel, fantasztikus volt, ahogy még jobban patakzott belőle a víz s nedv keveréke. Nekem sem kellett több, nyalni kezdtem újból nyakától kezdve, melleiről a harmatcseppeket, köldökéből kiszívtam az összegyűlt vizet, s elérkeztem a gyönyör kapujához, ami ott mosolygott előttem, arra várt, hogy megízlelhessem. Finoman körbenyaltam, az előbb szétkent folyadékot, majd sikeren széthajtottam a kelyhet.

Nyalni kezdtem, nyaltam, ahogy csak bírtam, másik kezemmel csiklóját simogattam, dörzsölgettem, fel-le billentgettem, élveztük, hogy fiatalok vagyunk! Lassan feljebb tévedtem, kicsiny bőrredőt hátrahajtottam csiklóján, s azt se hagytam ki a jóból, erősen elkezdtem szívni, s miután éreztem, hogy ajkaim közt van, körkörösen nyaltam, s vissza-visszahaladtam nyelvéhez, amit ugyanolyan kívánnivalón nyaldostam. Ekkor erőt vett magán, lefordított magáról, s simogatta a testem...nyalta mintha egy tölcsér fagylalt lennek, huncut kék szemei közben rám nevettek... ráült a lábamra, nyomot hagyva azon csurgó puncijával. Szájához nyúlt kezével benyálazta, ágaskodó dákómat verni kezdte, nedves ujjaitól azt hittem elélvezek nyomban, szopni nem kértem, lehet megtette volna, de túl megalázónak tartottam, így nem!

Érezte, hogy készen állok, s csak annyit mondott hogy te jössz… nevetett, de le voltam blokkolva, így hát egyből lépett, ráült óvatosan, becsukta szemét, s irtó nagy iramban lovagoltunk a boldogság kapuja felé, ölelkeztünk, majd csiklóját simogattam szabad kezemmel. Csak arra tudtam gondolni, hogy fiatalságunk utolsó percei ezek, amiket boldogan tölthetünk, hisz lehet másnap már nem is lesz, a mának éltünk. 10 percig csak lihegve! Éreztük, hogy eljött a felnőtté válás utolsó néhány perce. Ő élvezett el hamarabb hangosan, ordítva, s körmeit a hátamba mélyesztette, rángatózott ölemben, szinte már fájt, de megalapozta azt a csodálatos érzést, ami következett. Patakzott belőle, s végig rajtam a szerelem nedvünk, ami boldogságunk beteljesülését mutatta. Lenyaltuk egymásról az izzadságcseppeket, azután pedig elmentünk lezuhanyozni. Az egy következő és izgalmasabb rész lesz.
Hasonló történetek
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
29461
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Szivacs:

??????

Livica ·
Nekem nem tetszik, de egyébként nem rossz.

6-os.

ciko ·
Szerintem jo ötlet,de kicsit szinte mar elcsepelt...

a ") es fel het" ota a mez,eper es jeg sok helyen

"etlapon "van...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: