Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom. Egy mozgássérült pasi erotikus álmodozásai.

És hogy miért csak álom? Kiderül, ha elmondom, hogy milyen is vagyok én.
A történetben szereplő nevek, valós személyeket takarnak, de nem biztos, hogy abban a minőségben, amiben a történetben szerepelnek.
Én egy középkorú súlyos mozgássérült vagyok, aki az édesanyjával él, és akit Ő lát el a nap 24 órájában. Az alább leírt események, a képzelet szülöttei. Soha nem éltem át, még hasonlót sem. Viszont, az otthonba kerülés, még megvalósulhat.

A kezdet
A történet a 30-as éveim elején kezdődött, amikor kerekesszékbe kerültem. Miután kerekesszékbe kényszerültem, elvesztettem addigi állásomat, és napi 24 órát a lakásban töltöttem, míg elkészült az akadálymentesítés, a lépcsőházban. Ez idő alatt, az internet segítségével tartottam a kapcsolatot a külvilággal. Ilyen internetes szörfölés alkalmával találtam rá, egy videotelefonos oldalra, ahol lányokkal lehetett erotikus beszélgetéseket folytatni, miközben ők, kihívó mozdulatokat végeztek a web kamerájuk előtt. Ezen az oldalon vált kedvencemmé, Lina nevű előadó. Szinte attól a perctől kezdve, hogy bejelentkezett, amíg ki nem lépett, egész idő alatt az Ő chatszobájában voltam. Sokat beszélgettünk, és külön műsort is adott nekem. Egy ilyen külön műsor alkalmával beszéltük meg, hogy valahogy összehozunk egy találkozást. Bár ezt az Ő szerződése az oldallal, tiltotta. Mégis belement kivételesen, mivel már, ismerte a helyzetemet. Eljött a nap, amikor először találkoztunk. Megbeszéltük, hogy Ő jön hozzám, mert én ugyan, akkor már elektromos kerekesszékkel közlekedtem az utcán, de közlekedési eszközre még nem merészkedtem fel vele. A buszmegállóban vártam rá, míg megérkezett. Leszállt a buszról egy angyal. Világosbarna, vállig érő haja volt, kék szeme, szép arca.  Az öltözéke egy türkizkék mini ruha, és egy fehér magas sarkú volt. Egyből megismert, pedig még soha nem látott, mivel csak neki volt web kamerája akkor még. A nyakamba ugrott, és megcsókolt. Elindultunk sétálni és beszélgetni. Egy idő után láttam, hogy kezd fáradni a sétától, ezért leültünk egy padra a parkban. Ő a padon ült, én az elektromos kocsimban vele szemben, a pad mellett. Folytattuk a beszélgetést, és közben megérintettük egymás kezét, amit ezután már nem engedtünk el, egész randi alatt. Sajnos hamar elszállt az idő, így hát búcsúznunk kellett, de megbeszéltük, hogy fogunk még találkozni. A következő randiig is beszélgettünk, igaz csak az interneten, de megbeszéltük a napot és az időpontot, hogy mikor találkozunk legközelebb. Egy hét múlva volt a következő randi, egy vasárnapi napon délelőtt találkoztunk, és együtt töltöttük az egész napot. Még mozgalmasabb volt, mint az első találkozásunk. Ebédig, amit anyám készített, a parkban sétáltunk, beszélgettünk, csókolóztunk. Amikor elfáradt a sétától, felajánlottam, hogy üljön az ölembe és úgy sétáljunk tovább. Egy kicsit vonakodott, mondván hogy nem akarja, hogy valami történjen a lábammal a súlya miatt. Édes teher alatt nem lehet semmi baj – mondtam, és megfogtam a kezét és lehúztam az ölembe. Így sétáltunk, beszélgettünk, csókolóztunk. Délután egy óra körül felmentünk ebédelni. Az ebédet az étkezőben tálalta fel anyám. Ebéd közben is az asztal alatt fogdostuk, simogattuk egymást. Miután elfogyasztottuk az ebédet, még egy ideig beszélgettünk mindhárman az asztalnál, majd anyu elment mosogatni. Linával váltottunk egy csókot, ezután felállt, és kivonult a konyhába segíteni a mosogatásban. Miután befejezték a mosogatást a nők, anyu bement a szobájába és átöltözött utcai ruhába. Majd közölte, hogy Ő most elmegy egy kicsit sétálni és levegőzni egy-két órára. Egymásra néztünk a barátnőmmel és elmosolyodtunk. Mindketten egyre gondoltunk. Itt az alkalom az első együttlétre. Amint anyu kulcsa elfordult a zárban, mi egymásnak estünk Linával. Öleltük, csókoltuk simogattuk egymást még az étkezőben, majd átmentünk a szobámba. Lina segítségével átültem a kerekesszékből az ágyra. Ő mellém ült, és folytattuk az étkezőben elkezdett egymással való foglalkozást. Csókolóztunk, simogattuk egymást, és módszeresen próbáltuk levarázsolni egymásról a felső ruházatot. Mikor megszabadultunk felső ruházatunktól, simogattuk csókolgattuk egymás meztelen felsőtestét. Gyúrtam csókoltam Lina egyik, majd másik mellét. Bekaptam mellbimbóját és szívni kezdtem, mint a csecsemő mikor anyatejhez akar jutni. Lina ettől beindult, de mielőtt tovább élvezhettem volna a melleivel való foglalkozást, Ő leguggolt elém és kikötötte majd levette a cipőmet. Közben én a hajába túrtam és az arcát simogattam. Felállt és a nadrágomat kezdte el kigombolni. Közben hozzáért az alsógatyámat sátor alakúvá formáló meredező farkamhoz gatyán keresztül. Lehúzta nadrágomat, és folytatta farkam izgatását még mindig alsónadrágom takarásában. Mikor már úgy látta végképp nem fér el a farkam a gatyámban, lehúzta azt is. Eközben én a melleit masszíroztam, hátát simogattam. Lekerült rólam minden ruhadarab. Újra csókot váltottunk mielőtt szájával kezdte volna izgatni farkamat. Mielőtt elélveztem volna, abbahagyta az izgatásomat és ő is levette a még magán lévő ruhadarabokat. Lefeküdt mellém, és most én kezdtem el az ő kényeztetését. Simogattam, csókolgattam feje búbjától a talpáig minden porcikáját. A lába között több időt töltöttem, mint más testrészén. Szerettem volna legalább annyira felizgatni, mint amennyire Ő izgatott fel engem. Simogattam, csókoltam combjai belső felét, egyre feljebb haladva a puncija felé. Elértem puncijához. Simogattam, csiklóját izgattam ujjammal, köldökébe csókoltam, majd egyre lejjebb csókoltam. Bekaptam csiklóját és szopogattam morzsolgattam az ajkaimmal. Közben lassan milliméterről milliméterre haladva középső ujjamat bedugtam a puncijába. Mikor már elég nedves volt, újra Ő kezdett el foglalkozni a farkammal. Mielőtt még elélveztem volna leállt, kis pihenő időt hagyva, majd fölém kerekedett, és ráült a farkamra. Ütemesen mozgott rajtam, míg mindketten el nem élveztünk. Végül szájába vette farkamat és nyelvével megtisztította a ragadós ondó maradéktól. Ezután elmentünk zuhanyozni. A zuhanyzás sem volt sima esti zuhanyzás. A tus alatt még egyszer kielégítettük egymást, majd a fürdés befejezése után végig törölte magát, majd engem. Bementünk a szobába és felöltöztünk. Éppen időben készültünk el, mert anyu perceken belül visszaért a sétájából. Még egy pár szót beszélgettünk hármasban, azután Lina elköszönt először anyámtól megköszönve a vendéglátást, majd tőlem, egy csókcsatával. Ezután többször megismételtük az ilyen hétvégi együttléteket. Egy idő után már az egész hétvégét együtt töltöttük nálunk. Később pedig mikor Lina szabadságra jött a munkahelyéről, egy egész hetet töltöttünk együtt egy Balaton parti üdülőben. Ez volt a próbája annak, hogy együtt mire vagyunk képesek. Ezután, döntöttük el, hogy összeköltözünk. De ez már egy másik fejezet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
NancyCallahan ·
Ne haragudj, de ez nagyon messze van még a kiadatástól...
Mint előttem is írták, beszéltetni kell a szereplőket, nagyon vigyázz a vesszőhibákra és kicsit próbálj kevésebb 'ezután, majd, azután...'-t használni; ez olyanná teszi, mintha egy pontokból álló vázlatot tettél volna közzé.

zenomano ·
Rossz lehet tolókocsiban ülni egész nap.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: