Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom (Egy mozgássérült pasi, erotikus álmodozásai) XIV.

Az álom itt egy időre megszakad.

Teltek-múltak a napok. Amíg, jó idő volt, néha kimentünk még a strandra, amikor valamelyik nővér, (Annamari, vagy Bea) szabad volt, hétvégén. Eljött az ősz, majd a tél. Egyre kevesebbszer jöttek látogatni a rossz idő miatt. A nővérek pótolták hiányomat. Ki így, ki úgy. Attól függött, milyen kedvünk volt. Volt mikor az éjszakát is velem töltötte egyik-másik. Persze Lina erről mit sem tudott. Közben Csillával is jobban összemelegedtem. Tudta, hogy a barátnőm egyre ritkábban jár be hozzám.  Neki volt, egy szobatársa, egy idősebb nő, aki nem nagyon mozdult ki a szobából. Történt egyszer, hogy egy éjszaka meglátogatott. Lefekvés után, már majdnem elaludtam, mikor szép lassan, fokozatosan nyílt az ajtó. Hát ez meg ki lehet? Az éjszakás az előbb volt itt. És most nem olyan van éjszaka, akivel olyan viszonyba lennék, hogy lefeküdjek vele. Akkor ki ez? Tolvaj? Alvajáró? Vagy valaki összetévesztette az ajtót? Nem. Csilla volt. Ahogy hajtotta kocsija kerekét, olyan ütemben nyílt egyre kijjebb az ajtó. Mikor beért, és becsukta az ajtót, megkérdeztem. Hát Te mit keresel itt? Fázom. - válaszolta. És? Gondoltam megmelegíthetnénk egymást. És közben tekert az ágyam felé. Egy hosszú, kinyúlt póló volt rajta, és egy bugyi. Mikor az ágyamhoz ért, ki szállt a kocsiból, és az ágyra támaszkodott. Engedj ide! Mivel már régebben is tetszett ez a lány, ezért hagytam, hogy mellém feküdjön. Ő meg amilyen közel csak tudott, olyan közel férkőzött hozzám. Arcomon éreztem leheletét, lábam hozzáért hideg lábához, melle meg az én mellkasomnak nyomódott. Átölelt, és megcsókolt. Mit csinálsz? Arról volt szó, hogy felmelegítelek a testemmel. Ne mond, hogy nem kívánsz! Nyáron is, milyen jól, elvoltunk. Rátalált farkamra. Marokra fogta, és elkezdte húzogatni. Mi tagadás, jó érzés volt. Elkezdtem merevedni. Ugye hogy Te is akarod?  Feltérdelt, és két kézzel lehúzta nadrágom. Stabilan ült támasz nélkül is. Nem úgy, mint én. Újra marokra fogta a most már kiszabadított farkamat, és folytatta az előbb megkezdett műveletet. A nagyobb hatás érdekében, szájába vette, és szopni kezdte. Közben a szabad kezével, saját magát izgatta. Mikor úgy érezte kellő izgalmi állapotban vagyunk mindketten, meglovagolt. Nagyon kívántam már – mondta Csilla. Aztán köszönet képen nyelvével letakarította farkamat. Majd, visszahúzta nadrágom. Végül Ő is felvette bugyiját, és pólóját. Adott még egy csókot, és visszagurult, szobájába. Éppen megúsztuk a lebukást. Szerintem már visszaért a szobájába, mire jött a soron következő ellenőrzés. Ezután, az éjszaka után, többször megismételtük az ilyen éjszakai összejöveteleket. Nekem is egyre jobban tetszett a dolog. Mire kitavaszodott, Lina már csak egy szép, emlék maradt. Új barátnőm lett, Csilla személyében. Mivel elég nagy volt a szobám, kitaláltuk, hogy összeköltözünk. Kicseréltük a heverőt, egy franciaágyra. És még így is elfért mindkettőnk kocsija, és a fürdető szék is. A fürdést, még mindig a nővérekkel oldottuk meg. De most már, legalább a nap huszonnégy órájában együtt lehettünk. Mások is voltak, akik együtt laktak. Néha még azért felhívott Lina, hogy megkérdezze, hogy vagyok, mi van velem, és Csilláról is kérdezett. Egy ilyen alkalommal árultam el neki, hogy összejöttünk, és már össze is költöztünk az otthonon belül. Örült neki. És ez nem színlelt öröm volt.                          Anyám egy kicsit tartott kapcsolatunk tartósságától, de Ő Linával való kapcsolatomtól is félt.                                                                                                                                                                            

VÉGE
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: