Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom (Egy mozgássérült pasi, erotikus álmodozásai) III.

Eljött a beköltözés napja.  Nyár volt. Szombat volt, így Lina is szabad volt a munkahelyétől. Reggel korán felkeltünk, megreggeliztünk, és Lina bepakolta a maradék holmit, amit hétköznap esténként már nem volt ideje, és még szükség volt rá az utolsó pillanatig. Anyu jött kocsival délelőtt 9 óra körül és bepakolták az összekészített dolgokat az autóba. A nagyobb dolgokat, mint gurulós fürdető szék, szobai kerekesszék, és az elektromos kocsit velem együtt a szállítószolgálat kisbuszával vittek át az otthonba. Délelőtt 10 órakor indultunk el az otthon felé a két autóval. Fél tizenegy után álltunk meg az otthon kapujában. Biztonsági szolgálat védte az intézmény egész területét. Mivel új beköltöző voltam, beengedték mindkét autónkat. A parkolóból a bejárat felé vettük az irányt. A bejáratnál egy kb. velem egy korú hölgy fogadott. Mint kiderült, Ő volt az intézményvezető. Körbe vezetett bennünket az egész épületen belül, mindent megmutatva hogy mi hol van. Végül felmentünk az emeletre ahol a szobák voltak. Megmutatta hol fogok ezután lakni, majd elköszönt és távozott. Anyu és Lina visszamentek az autókhoz és felhozták a cuccokat, és kifizették a szállítószolgálatos gépkocsivezetőnek a fuvarszámlát. A szobába érve elkezdték kipakolni a táskákat, amiben a cuccaim voltak és elrendezték egy részét a szekrényekben, a polcokon, és a fürdőszobában. Ami nem fért el, az maradt a táskában. Ekkorra már dél is elmúlt, úgyhogy megkerestük a büfét, és vettünk néhány szendvicset és üdítőt ebédre. Én is azt kaptam, mivel aznap csak vacsora járt még. Kimentünk a parkba egy padhoz, ahol elfogyasztottuk a szendvicseinket és ittunk az üdítőből. Egy pár órát még beszélgettünk, sétáltunk, majd délután hat óra után elbúcsúztunk. Linától hosszú forró csókkal búcsúztam, anyutól két puszival. Majd mindketten elindultak hazafelé. Én pedig egyedül maradtam egy ismeretlen területen ismeretlen emberek között. Úgy döntöttem megnézem, lehet-e már vacsorázni. Bementem az étterembe, ahol sok ismeretlen szempár fürkésző tekintete fogadott. Egy, az étteremben segédkező nővér elvezetett egy asztalhoz, ahol még volt egy olyan szabad hely, ahova befértem az elektromos kocsival. Négyen voltunk az asztalnál. Vegyesen fiúk és lányok. Bemutatkoztam, majd a többiek is bemutatkoztak nekem. Ők már régebben laktak itt, úgyhogy jól ismerték egymást. Megvacsoráztunk, majd ki-ki, ment ahova akart. Én felmentem az emeletre, gondoltam ma hamar lepihenek. Megkerestem a nővérszobát. Menet közben azon gondolkoztam, vajon milyen nővérek dolgozhatnak az emeleten. Biztos erős férfiak, és esetleg egy-két mogorva középkorú hölgy.  Oda értem a nővérszoba elé. Az ajtó nyitva volt, és 3-4 nővér beszélgetett bent. Bekopogtam. Mindenki egyszerre kapta a hang irányába a fejét. Betessékeltek. Bemutatkoztam, és közben szemügyre vettem mindenkit. Ekkor ért az első kellemes meglepetés. Nem hogy mogorvák lettek volna, sőt inkább kedvesek voltak, fiatalok, és egyik szebb volt, mint a másik. Mintha modellek lettek volna. Még így köpenyben is csinosak voltak. Megkérdeztem, hogy ki tudna nekem segíteni az este folyamán a lefekvésig. Legnagyobb meglepetésemre az előbb általam legszebbnek látott nővér jelezte, hogy Ő van hozzám beosztva. Nagyon megörültem. Kértem, hogy akkor kezdjük is el a készülődést, mert elfáradtam, és szeretnék korán ágyba kerülni. Elindultunk a szobám felé, Ő közben bemutatkozott. Beának hívták. Elmondtam, hogy miben kérem a segítségét, és hogyan képzelem el. Rendben. Válaszolta. A szobába érve én átültem a kocsiból az ágyra, majd Bea elkezdte a velem való foglalkozást. Leguggolt, és kikötötte a cipőfűzőket a cipőmön. Közben én folyamatosan őt figyeltem. Észrevettem, hogy fölülről milyen jó a belátás a köpenye mögé. Nem viselt semmit a köpeny alatt egy tangán kívül. Jól kivehetően látszottak a szép formás mellei melltartó hiányában. Levette a cipőmet, és mielőtt felállt volna a guggolásból, mintha megérezte volna, hogy nézem, felnézett és megkérdezte. Tetszik, amit látsz? Én zavaromban csak annyit tudtam kinyögni, bocsánat. És éreztem, hogy az arcom ég a szégyentől. Ne kérj bocsánatot. Válaszolta. Tudom, hogy tetszek a pasiknak. És ezt ki is használom. Direkt nem veszek semmit a köpeny alá. Legalább ennyi élvezetük legyen az általam gondozottaknak. Miközben ezeket a szavakat mondta felállt. Vele együtt az én farkam is kezdett merevedni az előbbi látvány hatására. Elkezdte kigombolni az ingemet, és ahogy haladt lefelé, finoman megérintette a mellkasomat. Nagyon finom keze volt. Az ing után következett a nadrág művelet. Kigombolta, majd finoman lehúzta a sliccemen a húzózárat, közben a másik kezével összefogta, hogy simán csússzon a húzó. De ahogy összefogta, finoman hozzáért az alsónadrágomat sátor alakúra formáló felálló farkam hegyéhez. Már ekkor majdnem elélveztem. Lehúzta nadrágomat, és meglátta a sátor formájú alsógatyámat. Most már látom is hogy tetszik, amit csinálok mondta, és megszabadított a gatyámtól is. Na, most akkor menjünk tusolni! - ébresztett fel az álmodozásomból, és az ágyhoz gurította a gurulós fürdető széket. Egy mozdulattal átültem, és Ő begurított a fürdőszobába a tusolóhoz. Beállította a zuhanyból kiáramló víz erejét és hőfokát, majd végig locsolt vele. Ezután fogta a szivacsot és nyomott rá egy kis tusfürdőt, majd módszeresen végig dörzsölt vele mindenhol, a farkamat kivéve. Ezután a tenyerébe nyomott egy újabb adag tusfürdőt, összemosta a két tenyerében és elkezdte vele tisztogatni az egyre keményebben álló farkamat. Addig mozgatta rajta mindkét kezét, míg végül a tenyerébe élveztem. - Bocs - nyögtem ki alig hallhatóan.
-Semmi baj, ez volt a célom. Könnyíteni akartam rajtad, hogy ne szenvedj tovább.
-Hát ez sikerült - válaszoltam.
- Akkor köszönöm.
- Nincs mit  - mondta Bea.
- Szívesen bármikor.
- Oké - feleltem.
Ezután újra lemosott a tusolóval, majd megtörölgetett. A szobában rám adta pizsamámat, és közben elmondta, hogy reggel is Ő jön felöltöztetni. Lefeküdtem, Ő betakargatott, én közben elkaptam a karját, és jobb híján arra adtam egy csókot. Erre megsimogatta az arcomat, jó éjszakát kívánt, kifele menet lekapcsolta a villanyt, és elment. Az éjszaka lassan telt, egyrészt az új hely szokatlansága miatt, másrészt pedig az agyamban kavargó gondolatok nem hagytak aludni. Éjfél után sikerült valahogy elszenderülni, de akkor sem tudtam mélyen elaludni, mert álmomban előjöttek az este történtek. Ettől aztán megint csak merevedni kezdett a péniszem.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas69 ·
Ez a rész már jobb, mint az előzőek. Túl rövidre fogod!
mozgi ·
Nem akartam egyszerre túl sokat közölni. Az egész, 90 A/4-es oldal. Már a IV. részt is beküldtem,csak még nem jelent meg.

mozgi ·
Ahogy megjelenik, folyamatosan küldöm a következőt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: