Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 6/3

A mocorgásra a másik lány is felnézett, és levette a fejhallgatót magáról. Kérdően nézett a társaira, valami gyanús volt neki a többiek viselkedésében. A pihegő lány, a felajzott fiú, aki láthatóan olyan feszült volt, hogy ha a fenekébe izzólámpát dugtak volna, talán világított volna. Nem értette a dolgot.
- Lemaradtam valamiről? - érdeklődött bizonytalanul.
- Hát tulajdonképpen, nem is tudom... - vigyorgott a hasaló kajánul, és cinkosan a fiúra kacsintott, aki már ismét a hűvös vízbe kívánkozott, merevedését leplezendő.

Az érdeklődő lány, nem firtatta tovább a kérdést, hanem elmerevedett tagjait nyújtóztatva a lépcsőhöz lépett mártózni. A fiú csatlakozott hozzá, lassan belecsobbant a vízbe, és alámerülve nyitott szemmel a tiszta vízben körbe úszta a lebegő testet. Gyönyörű látvány volt a sejtelmes fényben a csupasz női alak. A formás keblek, a lapos has, a rugdalódzástól meg-megfeszülő izmok, a terpeszben taposó lábak között látni vélte a kisajkakat, az ágyék sötétje... Többször is lemerült, nem tudva betelni a látvánnyal. Az egyik merülés után, levegőért kapkodva, orrát-szemét tisztogatva, a vállain két lábat érzett. Mire megfordult, a lány háton lebegve, összekulcsolta a lábait, ezzel mintegy az ágyékához láncolva a fiú fejét, aki döbbenten bámulta a délelőtt folyamán már a második széttárt vulvát.

A mosolygó lány, csendesen evezett a karjaival, és láthatóan eszébe se jutott elengedni a fiút, amit az egyre kevésbé bánt. Annyira, hogy a két kezével a lány csípőjét szorítva, taposni kezdte a vizet, így tutajként tolva a másikat. Csendesen úszkáltak, megkerülve a stéget, végig úszták a bejárati csatornát. Eleinte csak véletlenül, később szándékosan egyre többször fordult elő, hogy a fiú orra, szája, arca bele - bele koccant a lány szeméremdombjába, ajkai közé. Mindannyiszor mintha kicsiny áramütés érte volna, megrezdült a teste, ezt pontosan érzékelte a srác. Furcsának vélte viszont, hogy a lány nem pörgött, egy kellemes kis izgalmi állapotnál tovább nem ment, néha közelebb húzta magához, néha távolabb engedte a fiú fejét, ilyenformán szabályozva izgalmi szintjét. Már a második kört tették a rejtekhely és a nyílt víz közötti nádakkal övezett csatornában, amikor a fiú észrevett egy másik horgászstéget, amely ugyan kevésbé volt rejtett, kisebb is volt a bázisuknál, de úgy vélte, a célnak, hogy tudniillik ennél a lánynál is belekotorjon a készülékbe, tökéletesen megfelel. Erősen felizgulva, bele-bele pislantva-szagolva az időnként szétnyíló, láthatóan duzzadt, rózsaszín párnákkal övezett, nemcsak a tó vizétől csillogó nyílásba.

Határozottan érezte, hogy a lány csak szinten tart, nem engedi izgalmi állapotát növelni. Megcélozva a másik testével a stéget, aggódva nehogy túl direkt legyen, mintegy véletlenszerűen bele-bele nyalt a nagyajkak között finoman rezgő kisajkak közé. Megnyugvással érezte a kezeivel az intenzívebb rezdüléseket, és egyre határozottabban cuppantott az ajkakra. A stéghez érve törni kezdte a fejét, hogyan tegye fel a lányt, hogy nem akadjon meg a lendülete az izgalomfokozásban. Felesleges volt az aggodalma, mert amint puhán a vállához ért a faszerkezet lépcsője, elengedte a fiú fejét a combjaival, és megfordulva a vízben, lassan felmászott a stégre, nyomában a fiúval. A srác a meleg deszkákon azonnal hanyatt dobta magát, süttetni a nappal, és már az sem zavarta, hogy fallosza az égre mutat. A lány toporogva nézett körbe-körbe, ellenőrizve magányuk biztonságát. A fekvő fiú fejéhez érve a srác felnyúlt, és combjait simogatva igyekezett rábírni a lejjebb ereszkedésre. Kis idő múlva a lány megnyugodva lenézett a fiúra, aki puszira csücsörített. A lány elvigyorodott, átvetette lábát a fiú fölött, és lassan a szájára guggolt, majd megkapaszkodva a korlátban, a fiú feje mellé térdelt, végig úgy, hogy a fiú nyelve már folyamatosan pásztázta a kisajkak belső felszínét.

A srác a lány farpofáit markolászva, erőteljesen szuttyogtatta a fölötte térdelve kapaszkodó lány vulváját. Érezhető volt a lány szinte teljes ellazulása. A széttárt combok, és az izgalmi állapot miatt tenyérnyivé duzzadt nedves "csigatalp" szinte az egész arcát betakarta a fiúnak, amit az egyre kevésbé bánt. Elégedettséggel, és büszkeséggel töltötte el a tudat, hogy a második nőt fogja hamarosan az orgazmusig juttatni. Ezért nagy erővel mégis finoman nyalta, szívta a másikat, feltolva a nyelvét időnként amilyen mélyre csak tudta. A lány szaporodó légzése, egy-egy artikulálatlan hörgése igazolta mozdulatai helyességét, már csak idő kérdése volt a lánynál a csúcs. A fiú későn kapcsolt, amikor lány elengedve a korlátot, a stég padozatául szolgáló deszkák közé szorította az ujjait, és mintegy megnövelve saját súlyát, elképesztő erővel húzta magát a padló felé, és így a srác arcára. Arca eltorzult, ágyéka hevesen rángott, hüvelyizmai görcsösen, ritmikusan összehúzódtak-elernyedtek, váladékai soha nem látott mennyiségben termelődtek. A fiú érezve a lány közelgő csúcsát az eddiginél is szaporábban próbált a nyelvével kedvére tenni. Váratlanul érte a lány padlóhoz szorító akciója. Védtelen volt, levegőtlen volt, boldog volt. Magában vigyorogva gondolt arra milyen szép halál lenne, nyelvével tövig egy élvező vulvában megfulladni.

A lány akaratlan, szinte csak motoros rángásai közben néha sikerült levegőt vennie, bár a folyamatos nyalást, nyelvfeldugdosást egy pillanatra sem hagyta abba. A lány közel egyfolytában nyögött-hörgött, rángott. A fiú csodálkozott szorult helyzetében is, hogy milyen hosszú ideig tart a másik orgazmusa. Már zsibbadt a nyelve, fáradni kezdett, amikor a másik még mindig öntudatlanul ficánkolt. Már majd egy perce tartott a lány, már csak fetrengése, ekkor a fiú úgy döntött véget vet a kéjnek mielőtt a lány vízbe esve, megfullad a kimerültségtől. Lassan visszahúzta a nyelvét, és lassította a nyelvcsapások számát, majd leállt vele. A lány heves mozgása abbamaradt, és csak a fiú kezei tartották, hogy el ne dőljön. Óvatosan fektette maga mellé a remegő, gyakorlatilag öntudatlan testet. Leplezetlen kíváncsisággal bámulta végig a tehetetlen testet a lábujjaitól a feje búbjáig. Széjjelebb húzta a lábait, hogy jobban lásson mindent, mert eddig túl közel volt hozzá, így nem látott sokat. A másik semmi jelét nem adta semminek. Kapkodta a levegőt, remegett, üveges szemmel bámult a semmibe.

A gyönyörű formást test látványa, az előbbi nyalakodás után kimondhatatlanul feszült az ágyéka. Határozottan nyúlt a falloszához. Már a második húzásnál elszabadultak az ösztönök, és a vízbe spiccelte spermáját... Öt perc is eltelt már, és kezdett melege lenni. A lány már nem remegett, nem kapkodta a levegőt, igaz hogy hatalmasakat és mélyeket szívott. Beereszkedett a vízbe, és néhány karcsapásnyit úszott, hogy lehűtse magát. Néhány perc elteltével visszaúszott a stéghez, megnézni, mi van a lánnyal. Látta, hogy értelem van a szemében, ezért felmászott mellé.
- Lelkiismeret furdalásom van - lehelte a lány láthatóan elgyötörten, mégis boldogan csillogó szemmel.
- Hogyhogy? - nézett értetlenül a fiú.
- Én már megvoltam, téged meg itt hagytalak kielégítetlenül - magyarázta a lány. Hát, nem tudom, gondolta magában a srác. Meglehetősen leharcoltnak tűnt a lány. Mindenesetre nem vallotta be az előbbi masztiját.
- A szaporítónyílásom most kicsit viseltes, ezért bocsika, de más módon kell, hogy örömet okozzak neked - mondta elvigyorodva a lány. Fülig szaladt a fiú szája a "mosolytól" és engedelmesen hagyta magát hanyatt fektetni.

A falloszával kezdett játszani, a srác megelégedésére. Mint egy babával szoktak a gyerekek, becézgette, húzogatta a fitymát, felállította, erővel ledöntötte és nézte, ahogy kejfeljancsi módjára felpattan... Láthatóan kényelmetlenül feküdt a fiú mellett, percenként fészkelődött a szűk stégen kényelmesebb pozitúrát keresve. A egyik ilyen mocorgásnál a fiúnak az az érzése támadt, hogy elvesztette az egyensúlyát a lány, ezért a kezével megtámasztotta a lány derekát, amit az azonnal félreértett. Átvetette a lábát a fiú mellkasa fölött, és naptól forró bőrével élvezettel hasalt a srác még a víztől hűvös hasára. Miután így közel került a szájához az eddig babának használt szerv, apró pusszantásokkal, nyelvlegyintésekkel illette. A fiú, minden kéje ellenére is meglepve vette észre az eddig legfeljebb rózsaszín vulva, és környéke, vörösen izzott. Atyaisten, ha az Ő bőre ilyen, akkor az én arcom sem különb, gondolta rémülten. Mit számít, ha a makkomat csókolgatják, gondolta később.

A lány, változatlan lendülettel cummantott, nyallintott, fitymát húzott. Néha megállt, elmerengett, néha sorrendet cserélt. Egy idő után az volt az érzése a srácnak, ha nem történik valami, elalszik a lány a kimerültségtől. Már félórája is lehetett, hogy feküdtek a napon. A fiú aggódni kezdett, hogy leégnek. Reménykedett, hogy már igazán akcióképes, ezért emelgetni kezdte a fenekét, amikor a cummantás került sorra, hogy mélyebben kerüljön a lány szájába a fallosza. Ráérzett a lány, és a fitymahúzogatást lassan folytatva, már nem engedte ki a szájából az előbbi babát. Finoman bólogatva, hol felemelte a fejét, hogy épp csak a makk maradt a szájában, és akkor a nyelvével körbe-körbe simogatta, hol meg leengedte a fejét, szinte a torkáig beszippantva az ismét keményedő szervet. A fiú feje a napon majd elsült, ezért a vízbe lógatva a kezét, az arcát, homlokát hűtötte a nedves kezével. A lány monoton ütemben bólogatott, és fitymát húzott, aminek mégiscsak az lett az eredménye, hogy srác orgazmus közeli állapotba került. Vízbe lógatott kezeivel, hogy megtámassza a lányt, a derekánál megszorította. A hideg kéz érintésére a lány hatalmas levegővétellel készült azt mondani, hogy ÁÁÁÁ! Az ütem azonban nem ezt diktálta. A fiú fallosza felcsúszott tövig az így kitátott szájba.

A lány, ezért nem kapott levegőt, a fiú pedig a villámszerűen rátörő kielégüléstől. Öntudatlanul pumpálta a maradék erejét, a lány nagy rémületére. A néhány órán belül már a harmadik orgazmusa nem tartott sokáig, partnere nagy megkönnyebbülésére. Krákogva, köhögve kapkodott levegő után. Kimerülten billent mellé a lány, és még sokáig csak pihegtek, mielőtt visszaúsztak az egyedül hagyott lányhoz...
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Usy ·
huh:)

libido ·
Időről-időre elolvasok találomra egy-egy DREAMER sztorit... és azon töprengek, mikor ír már megint valamit? No meg azon, hogy ha sok pénzem lesz, berendezek magamnak egy ilyen álomvilágot :smile:

Lara baba ·
A többi sztorid jobban tetszik, de ez is jól sikerült!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: