Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 6/2

A folyosón, még kora reggel lévén, senkivel sem találkozott. Az előbbiek hatása alatt volt, és nem tudta mi tévő legyen. Jó döntés volt-e otthagyni, kihagyni egy kínálkozó alkalmat, hiszen, mint mondani szokás, amelyik vulvát a férfi nem próbálja fel azt a másvilágon az orrára húzzák! De, olyan ciki volt! Számára szokatlan körülmény. Eddig csak csak szemérmes, vagy éppen álszent lányokkal hozta össze sorsa, nem volt tapasztalata a hasonló esetek lekezelésére.

Mire a szobájába ért, eldöntötte, kár volt elrohanni. A tampon eltávolítása alatt már azon morfondírozott, hogyan lehetne ismét kontaktust teremteni a szomszédokkal. A dolog hamarabb sikerült, mint gondolta, bár köze nem volt hozzá. A lányok, szépítendő a lerohanást, megszervezték a pincérrel, hogy egy asztalhoz kerüljenek a két szoba lakói. A fiú, erről nem tudva, tétován ácsorgott az étterem bejáratánál, amikor a szomszédai heves integetéssel az asztalhoz invitálták. Szó nem esett az inzultusról, csak arról, hogy mikor indulnak a tóra strandolni, mit vigyenek enni-inni. A lányok rábeszélték, hogy ne a tűző napon fújja fel a matracukat, hanem a szoba hűvösében, ezért reggeli után követte a két fecsegőt szállásukra. Már csak félig esett ki a szeme fújás közben, amint elkerekedett szemekkel bámulta a fesztelenül vetkőző, öltöző társait.

Mint kiderült, ismertek az üdülő melletti nádasban egy használaton kívüli, de legalábbis ritkán használt horgászstéget, amelyhez a partról nem vezetett se, ösvény se semmi. A víz felől is csak egy kanyargó, a nádba vágott széles csatornán keresztül volt megközelíthető. A partra érve minden cuccukat a matracra pakolták, majd úszva taszigálták a rejtekhelyig. A srác titkon remélte, hogy nudizás lesz, mégis ledöbbent, ahogy a lányok, akkor még hátsó gondolat nélkül lekapkodták a fürdőruhájukat, és láthatóan élvezve a meztelenséget, a napsütést, a simogató szellőt, berendezkedtek a deszkákon. A fiú ugyan levette a naciját, de feszélyezte a meztelenség, zavarta a feltartozhatatlanul meredező férfiassága, ezért suttyomban visszaereszkedett a vízbe, körbe úszta a „birodalmat”, megmérte volna a vízmélységet, de eszébe jutott, hogy a nádat valahogy kivágták, és a töve valahol mélyen arra vár, hogy megbökhesse a talpát, csúf mély sebet vágva, ezért ezt elpasszolta. Visszaúszott a stég mellé, mert kiszúrta, hogy az egyik csupasz a szélén guggol, és a társalgóból elcsent napilapot böngészi. Aláérve a hűvös vízben is leizzadt. Egy szétnyílt nagyajkak által közrefogott gyönyörű vulvát látott.

A kisajkak, mint kakastaréj, pilledten lógtak. A guggolástól előrenyomódott hüvelybemenet nedvesen csillogott. A fiú nehogy lelepleződjön, hogy kukkol, óvatosan kapkodta a levegőt, és azt érezte menten szétrobban az ágyéka. Egy kézzel a fába kapaszkodva, másikkal a lábai közé markolt, hogy megemelve a heréit, mintha nadrág lenne rajta, enyhítse a feszítést. Ekkor a lány az eddig olvasás közben majszolt sós mogyorót félrenyelte, és néhányat köhintett. A srác kimeredt szemmel figyelte, ahogy a köhögés, krákogás ütemére a hüvelybemenet behúzódik, kitolul, behúzódik, kitolul. Becsukódott a szeme, keze rákulcsolódott a falloszára, és bár sose tett ilyet, gépiesen húzogatni kezdte a fitymáját. A harmadik rántásnál húzva maradt a keze, és a vízbe ejakulált. Nem látta, hogy apró halacskák zsongják körül magját nyelve, nem látta amint az olvasó a sípoló lélegzetvételre felfigyelve az újság mellett lenéz, elmosolyodik, és visszatemetkezik a sajtóba, csak a kéjt érezte.

Magához térve megdöbbent, ha rosszul kapaszkodik, meg is fulladhatott volna. Milyen hülyén mutatna az újságokban a cím, hogy „maszturbálás közben vízbefúlt”. Csak most tűnt fel, hogy a guggoló az újság alatt, a lábai között lenyúlva vakargatta (?)-simogatta (?) magát, látszólag olvasás közben öntudatlanul. A nagyajkakat kívülről, a szőrtüszőket körömmel sercegtetve, belülről pedig ujjbeggyel simítva, széttárva-összesimítva lassan, de ütemesen izgatta. A fiú kíváncsisággal vegyes érzelmekkel figyelte, mi fog kibontakozni a dologból? A lány egyre nyilvánvalóbban szexuális indíttatásból, már a kisajkait simította hol széjjel, hol össze. Belülről a mind síkosabb rózsaszín puha bőrön el-elidőzött, körbe-körbe kerítve a hüvelybemenetét. A srác döbbenten vette észre, hogy elől, ahol a kisajkak találkoznak most megjelent egy piciny halványpiros képződmény. Akkorka csak, mint egy lázmérő higanytartálya, mégis ahányszor odaért a lány ujja, láthatóan megremegett az egész vulva.

Egy idő után, a hüvelybemenet, mint egy partra vetett hal szája, mintha tátogni kezdett volna. A srác tétován lebegett a vízben, fogalma nem volt, mit tegyen. A lány már egyre kevésbé igyekezett leplezni kéjelgését, letette maga mellé az újságot, és lassan letottyanva a fenekére, csukott szemmel. Óvatosan hanyatt dőlt. Finoman mozogva kitolta magát a stég széléig, közben egy pillanatig sem hagyta abba önmaga izgatását. Szabadon maradt kezével kitapogatta a fiú kapaszkodó karját, és ellentmondást nem tűrő határozottsággal az ágyékára szorította. A srác hevesen dobogó szívvel, remegő kézzel simította, tapogatta a vénuszdomb erős sörtéit, és immár egészen közelről figyelte a lány ujjait, amint a csiklót és a hüvelybemenetet látható gyöngédséggel masszírozta. A fiú, lesz ami lesz alapon, amikor a másiknak a keze hátul járt, ő finoman megérintette a csiklót. A lány azonnal reagált, elhúzta a kezét, mintegy átadva a terepet, valamint megemelte a fenekét, kiemelve ezzel a vulváját, hogy jobban hozzá lehessen férni.

A naptól is meleg bőr érintése, a nagyajkak belső oldalának finom, puha tapintású bőre, a kisajkak lágy formátlansága, a hüvelybemenet egyre nedvesebb csúszós, nagyon finom tapintású felszíne, soha nem tapasztalt érzelmi hullámokat, és vérbőséget okozott a vízben lebegő fiúnak. Csak félszemmel nyugtázta, hogy a másik lány, fejhallgatóval a fülén fekszik a napon, és nem mozdul. Teljes figyelmével a lányra koncentrálva, a korábban a lábával kitapogatott keresztlécre állva, mindkét kezét kezdte használni. Az egyikkel folyamatosan újra meg újra szétsimította az ajkakat, kisimítva közülük a szőrszálakat, a másikkal pedig a kisajkak belső felszínén siklott fel, s alá folyamatosan. Hamar rájött, hogy ha ügyesen mozog az érezhető a lány megfeszüléséből, és elernyedéséből. Gyorsan ráérzett a lány ritmusára, és rövid idő múlva annak ütemében simított, széttárt, simított, széttárt. Az egyre gyorsuló mozdulatok közben is feltűnt, hogy a vagina haltátogás-szerű kinyílásai egyre markánsabbak. Nem tudni, honnan vette az ötletet, de egyik mutató ujját a soron következő kinyíláskor bedugta a nyíláson.

Meglepődött, hogy azonnal beszippantotta a rés. Rántotta volna ki hirtelen ijedten, ám a lány érezvén a gyönyör kezdetét ütemesen elkezdte emelni, süllyeszteni, emelni, süllyeszteni a fenekét, így hát hagyta az ujját a meleg barlangban. Egy újabb hirtelen ötlettől vezérelve, az egyik soron következő ütemnél a mutatóujja mellé odatolta a középső ujját is. A hatás frenetikus volt. Két ütemmel később a lány teste megfeszült, remegett, a hüvelyizmok görcsösen szorongatták a fiú ujjait, légzése egyenetlen, szaggatott volt, ujjaival csaknem feltépte a stég deszkázatát. Nyolc-tíz másodpercig tartott az orgazmusa, azután leengedte a lábait a vízbe, gondosan ügyelve arra, hogy egyik kezével a fiú ujjait benn tartsa a hüvelyében.

Percekig így feküdt mozdulatlanul, lassan rendeződő légzéssel. Később megfordult, ráaraszolt a plédjére, és hasra feküdt. A srác nézett értetlenül, hogy mi van ennyi volt? A mór megtette kötelességét, a mór mehet? Ám, egy pillanat múlva a lány hátra pislantott - Na, mi van? Gyere már ide mellém! - kifejezéssel. Kikapaszkodott a vízből, és vegyes érzelmekkel a lány mellé dőlt.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Usy ·
:)))

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: