Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmomban

Álmomban repülök, ezer láb magasan a vakító légben. Gyorsan szállok, mégis könnyedén, a felhők a szeretőim.

Álmomban zuhanok, sebesebben a gondolatnál. Torkomban dobog a szívem, és látom, ahogy egyre közelebb jutok az alattam pihenő tóhoz.

Álmomban úszok, álmomban lebegek. Víz alatt, kellemes, ölelő hűvösben, a felszínről aláderengő fény érintésében.

Álmomban sétálok a part köves talaján, mezítlen talpamra rátapadnak az apró, nedves kavicsok.

Álmomban egy magas fa tetejéről figyelem a levélhullást, megtapsolom a táncoló-kerengő, színpompásan öltözött színészeket.

Álmomban a száradó fű közt fekszem, hallom finom zizegését, ahogy a hűvös őszi szél fújja, látom vízhez hasonló hullámzását.

Álmomban látom a testemről felszáradó vízcseppeket, és látom apró hófelhővé rendeződni őket, majd semmivé válni a magas légben.

Álmomban hullok az alászálló hóval, táncolok a könnyed, díszes pelyhekkel.

Álmomban nehezen gázolok a magas, fehér hóban, testem perzseli kínzó hidege. Látom lelkemet leheletembe öntve, látom a testemre hímzett jégvirágot.

Álmomban beszakad alattam a jég a tavon, hogy alulról figyelhessem a fehér napfény gyémántragyogását.

Álmomban kivet az olvadó víz a partra, a lágy szellő finoman csókolja rólam a hideg cseppeket.

Álmomban látom kinőni a friss füvet, látom kihajtani a virágot.

Álmomban virágkehelyben ülök, és hintázom, ahogy a könnyű szél ide-oda fújja a pompás növény kecses fejét.

Álmomban elragad a szél...
Hasonló történetek
3823
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
Nagyon szép képek, főleg az utolsó előtti, hmm de jó lenne... nem csak álomban:)

Nem Szarvas ·
Szívtál öccsenet? Le kéne akadni a cuccról pajtim. na mindegy kapc egy 10-est hogy ne füljön a fogad mama

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: