Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmodtam az életem

Egy versenyen voltunk a sulival. Éppen egy meccset néztünk, amikor a barátnőm odasúgta-nézd azt a srácot, egész jól néz ki. Nem érdekelt, elég rossz állapotban voltam. De aztán mégis ránéztem és elkábított. Volt benne valami vonzó, úgy vonzott, mintha mágnes lenne. Bámultam, persze észrevett és visszanézett. Amikor rám nézett az egész testem bizsergett. Amikor mi játszottunk, éreztem magamon a tekintetét, ami követ.
Tornát mi nyertük meg-boldog voltam. De egyszercsak mindennek vége.
Az edző szólt, mindjárt indulunk. Még egyszer akartam látni, hogy jól belevéssem az emlékezetembe. Nem találtam sehol. Ő volt az, aki segített kilépni az akkori életemből és új értelmet adott annak. Sírnom kellett.
Otthon éjszakákon keresztül bőgtem. Álmodoztam egy véletlen találkozásról és a közös életünkről-szinte már el is hittem. De egy nap megtudtam a számát, de nem tudtam vele mit kezdeni, féltem, hogy mit reagál. De rászántam magam és válaszolt - emlékszik rám és sms - ezhetnénk. Azt hittem, hogy álmodom. Párszor még írtunk egymásnak, majd az utolsó levelébe valami olyasmit írt, hogy valami miatt csak két hónap múlva találkozhatunk.
Többet nem jelentkezett, de én reménykedtem. Iszonyat rossz volt úgy lefeküdni, hogy megint semmi. Aztán elérkezett az általa írt két hónap lejárta...

A telefonom semmit nem jelzett. Az volt életem egyik legrosszabb napja. Úgy éreztem, hogy rohadtul átvertek. Azután senki másba nem tudtam beleszeretni, mert mindenkiben őt kerestem. Folyamatosan rá gondoltam, nem tudtam kiűzni a fejemből.

Akkoriban rengeteget álmodoztam róla. Elhittem, ha sokat álmodozom, akkor az álmaim valóra válnak.
Most megpróbálom élni az álmaimat, találni egy fiút- akit majd megpróbálok úgy szeretni- és elfelejteni ŐT.
Hasonló történetek
3904
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
4419
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bucckorelly ·
Szóval kedves Timicica....asszem valahol el kellene kezdenem mert..hűűűh..!! :sleeping:

Tehát! Igaz nem vagyok 1 nagy novellás, de az szemetszúrt, hogy ez az egész szinte csak körülírás!
A novella fogalmát miszerint: Rövid prózai elbeszélés, te a végletekig kimerítetted! :smiley: Egy picit még boncolgathattad volna a körülményeket, például azt sem tudtuk meg, hogy mielőtt láttad volna a pasast, mi miatt voltál rossz bőrben, kíváncsi lettem volna mennyit szenvedtél, hogy megkapd a számát, mégis kitől, miről beszéltetek sms-ben, egyszóval sokmindenre! Azt aláírom, hogy van mikor az olvasó elképzelésére kell rábízni, annak belátom van 1 kis varázsa, de, hogy az egész történetnek nem hogy a körvonalai, hanem a határpontjai is alig kivehetőek az nem kóser! Szóval én csak azt tanácsolhatom, a továbbiakban ne sajnálj 1 kicsit több idődet rápazarolni a műveidre, mert amit eddig írtál egészen jó! Vázlatnak! Nem akarok kemény lenni, de ha ezekután beküldesz valamit figyelj arra, hogy elérd, hogy az olvasót marasztalják a szavaid!! Egyébként jó lesz, jó lesz, csak még sokat kell gyakorolnod!!Én azokat is elolvasom!! ígérem!

Bucckorelly

Piros Pille ·
Tegnap is elolvastam az írásod, és csak azért nem írtam, mert szerepeltem máshol eleget - sokat is, felteszem-.
Nekem az tetszett az írásodban, hogy ilyen "alig valami történt"-ről írsz. Azt hiszem, nagyon fiatal vagy és ez megtörtént veled, ez az elképzelt szerelem. Ha jól értettem, személyesen nem is találkoztatok.
Amikor először olvastam a:
"Álmodoztam egy véletlen találkozásról és a közös életünkről-szinte már el is hittem." mondatra azt gondoltam, ez azért tulzás, aztán be kellett látnom, hogy dehogy. Rám is jellemző, hogy képzeletben így előre szaladok. Ha láttad a Britget Jonest - remélem jól írtam le -, abban is van egy ilyen jelenet, az e-mailezés után a lány már az esküvői beszédeket tervezi.
Az utolsó mondat pedig reménykeltő. Igazad van. Vár a szerelem!
Szivacs ·
Szerintem \" Bridget Johns\" , ...... de lehet, hogy tévedek .

Remek film :)))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: