Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmodozás 2

Aki olvasta az előző történetet az tudja, miről van szó, aki nem annak előzetesben annyit, hogy egy elképzelt szeretkezésről írtam, ami után párom megkért egy közös zuhanyra...

"Tudtam, ha igent mondok ennyivel nem éri be, de nekem is kevés volt:)
Nem szóltam semmit, csak elmosolyodtam, megcsókoltam és átöleltem...
Aztán órákig csak csókolgattuk, simogattuk egymást, aztán megkért, hogy zuhanyozzam vele, és közben megmoshatjuk egymást mindenhol...."(idézet az előző végéről)

Hát íme a folytatás...

Ő lassan felállt az ágyról, és elővett a szekrényből 2 tiszta törülközőt... Isteni friss illata volt, ahogy mellettem állva széthajtotta, és felém lendítette...
Nem nagyon volt kedvem mozdulni, csak néztem ahogy mozog, járkál előttem és olyan nagy gonddal készülődik a közös zuhanyra...
Elővett egy aromalámpát, és sok-sok gyertyát, amit a fürdőbe vitt a nagy készülődésből tudtam, hogy nem mindennapi élmény vár rám. Már az is jólesett, hogy láttam rajta az izgalmat, hogy sürgött-forgott körülöttem, s nekem semmi dolgom nem volt...
Úgy éreztem magam, mint valami királylány, akit mindenben kiszolgálnak, mint egy kis aranyos lustaság (bevallom az is vagyok:))

Aztán ott termett előttem, lassan lehúzta rólam a vékony kis takarót, és megfogta a kezem…
Csak annyit mondott: "Gyere!"
És én engedelmeskedtem, kéz a kézben mentünk a fürdőbe, ahol igazán hangulatosan el volt rendezve minden...
Legnagyobb meglepetésemre már a kádat is teleengedte vízzel, illatos habtenger úszott a tetején, gőzölgött és a finom gőz illata hirtelen megcsapta az orromat.
Az aromalámpából vanília illat áradt, a kádból szintén...
Körben a mosdón és a járólapon gyertyák égtek, ami tökéletes romantikus félhomályt teremtett kettőnknek
Fogta a kezemet míg beléptem a kádba, aztán ő is követett...
Egymással szembe ültünk bele a habos illatos vízbe, ami bevallom elsőre elég melegnek bizonyult...
Kipirosodott az arcom, és hirtelen izzadni kezdtem, ami kifejezetten jólesett...

A kád szélére készített szivacsot a kezébe vette és belemártotta a habos vízbe, néhány kicsavarás után kérdezte megfürdethet-e. Hát persze hogy igent mondtam:)
Legnagyobb meglepetésemre a vállamon kezdte a fürdetést, aztán ment egyre lejjebb a kezeimet is megmosta, aztán a mellemet óvatosan körbe, a puha valósi szivaccsal, aminek a csiklandozását egyszerűen imádom...
Közben gondosan ügyelt rá, hogy a bimbókat véletlen se érintse, csak mosott körbe és körbe...
A játék nagyon tetszett, a meleg vízben üldögélni, friss illatot beszívni, és élvezni a kiváltságos helyzetet.
A gőzt a fülledt erotika hatotta át, ami aztán tovább hevített mindkettőnket...
Tovább mosott a szivaccsal, óvatosan mindenhol néha éreztem, hogy az ujjai is hozzám érnek, szinte beleremegtem, de már nem bírtam tovább, közelebb hajoltam, és megcsókoltam lágyan az arcát, ami már teljesen vizes volt a gőztől, az izzadságtól, az izgalomtól...
De nekem tetszett az íze és az illata, a bőrének olyan finom illata volt, hogy napokig csak vele lettem volna, szorosan a bőrét beszívva.

A tarkójához értem, hátul enyhén felnyírt haját is imádtam simogatni, puha volt és selymes, a frizurája kicsit tüskés ami jólesett az ujjaimnak.
Aztán egyre jobban izgatott a csókja, és már mindenhol simogatni szerettem volna, a bőrét, a domborulatokat a testén, az apró szőrszálakat a mellén, az izmos lábait, a pici pociját...
Aztán hirtelen megfordult, és mögém ült ahogy leereszkedett a derekamnál éreztem, hogy azért őt sem hagyta hidegen a csókcsata:) Már kellőképp kemény volt, és éreztem a remegő kezén, hogy nagyon kíván…
Kívánja, hogy kielégítsem, hogy újra bennem tudja magát, hogy örömet szerezzen...
Lassan mögém kuporodva a nyakamat kezdte óvatosan harapdálni, amit imádtam, mindennél jobban izgatott, ha a nyakamat cirógatják nyalogatják és harapdálják...
A kezei közben a víz alatt a pocimat simogatták, aztán később lejjebb csúsztatta a combomhoz lassan széjjelebb nyitottam a lábaimat, hogy elérje amit már annyira szeretne...
Kiázott keze hirtelen a csiklómat kezdte ingerelni, miközben még szájával a nyakamat foglalta le... már alig kaptam levegőt, és lüktetett bennem minden

A gyertya lángját néztem, a felszálló párát, és kezdtem teljesen beleélni magam a helyzetbe...
Itt ül mögöttem egy férfi, akit annyira izgatok, hogy szinte megerőszakolna, aki mégis lágyan engem izgat, a testemet ingerli, és nem is tudja, hogy közben a lelkem is mennyire nagyon boldog
Szinte szárnyalni tudnék, az egekben érzem magam, a szívem hevesen ver, mintha ahogy venném a levegőt nem is lélegeznék, aztán szorosan magához ölel...
A derekamat karolja át, és aztán lassan a fenekem alá nyúl, hogy megemeljen....
Én pedig engedelmeskedek, mintha csak sejteném, hogy mit szeretne lassan megemelem a csípőmet, és beleülök...
Szinte segítség nélkül csúszott a helyére, ami felemelő és tökéletes érzés volt:)
Még nem kezdek el mozogni, csak lassan elhelyezkedek, hogy aztán ne kelljen közben semmiért megállnunk...

Ő pedig megmarkolja a csípőmet, és minden mozdulatnál segít...
A kád mellett krómozott kapaszkodók, amiknek most igazán jó hasznát veszem. Megfogom az egyik kezemmel erősen, aztán elkezdek fel és le mozogni rajta... Liheg és zihál, érzem alig kap levegőt, de nagyon élvezi...
Én pedig nem tudom, hogy történhet, de már pár perc után az orgazmus közelében járok, ekkor hirtelen meg kell állnom, nem még nem akarok elmenni, sokáig akarom élvezni, ahogy bennem van, ahogy mozgok rajta, ahogy kitölt bennem mindent...
Szerencsére észreveszi, hogy kicsit előbb járok már mint ő:) Ekkor lassan felállok, de csak annyira, hogy kihúzzam magamból, éppenhogy, aztán gyorsan megfordulva szembe ülök bele ismét...
Ez látom sokkal jobban tetszik neki, imádja közben nézni az arcomat, izgatja, ahogy csukott szemmel arra koncentrálok, hogy mennyire élvezem a dolgot...
a vállát fogom, és belé kapaszkodok, ő pedig szorosan a derekamat, hogy ki ne essek a ritmusból

Nagyon sokáig csak lassan óvatosan mozgok, a csípőmmel körözve, aztán pedig ahogy egyre jobban izgat a dolog gyorsítok...
Látom rajta, hogy tetszik neki, néha ha lassabban mozgok megcsókolja a mellemet és a nyakamat...
imádom, ahogy közben puszilgat, minden mozdulata tovább izgat
Aztán már nem bírom tovább tartani, pedig szeretném, szeretném még órákig ezt az érzést, de mégis elélvezek....
a testem összerándul, és hirtelen mozdulni sem tudok, csak szorítom ,szorítom őt magamhoz mintha soha nem akarnám elengedni.... elfáradtam... a gőztől, a levegőtől a víztől... oda az erőm, de ő még nincs kielégítve... de látja rajtam, hogy mozdulni sem bírok tovább, ezért csak ülök benne... ülök, amíg össze nem megy, és aztán bűntudatom van... a szemébe nézve kérem, hogy ne haragudjon, és igazán nem akarom ilyen felfokozott állapotban itthagyni, ezért inkább kérem, hogy fürdés után kényeztethessem egy kicsit...
Persze nincs ellenére, de szeretne rendesen megfürdeni "ha már ezért jöttünk:)"

Ekkor én veszem a kezembe a szivacsot, ő pedig enged még egy kis melegvizet, mert már elhűlt az egész... a csap alatt épp keveredő langyos vízből merítem tele a szivacsot, és azzal kezdem megmosni ezt az isteni férfitestet, aminek minden porcikája nagyon tetszik. Aztán ő tisztítja le rólam szeretkezésünk nyomait, és végül feláll... Kiszáll a kádból óvatosan, és a dereka köré tekeri a törülközőt. A kezét nyújtja, hogy száljak ki én is, aztán rám is teker egy törülközőt, és elkezdjük egymást szárítgatni... Ekkor én fogom kézen, és vezetem be a szobába a kedvenc fotelébe ültetem, amiben akár 10 órát is tud szundítani olyan kényelmes... ezt most is nagyon szereti...
Én elé térdelek és elkezdem a lábát puszilgatni a bokájától felfelé egészen a combja belső feléig és vissza...
Imádom az izmos lábait, a szőrszálakat rajta, az illatát, mindenét.
Aztán gyorsan a lényegre térek, a golyóit kezdem puszilgatni, aztán kicsit hevesebben nyalogatni, ettől aztán teljesen el tud lazulni és rám koncentrálni

Egyszer csak hirtelen kézbe veszem férfiasságát, és eleinte lassan, majd gyorsabban kezdem szopogatni... annyira tetszik neki a játék, hogy pár másodperc múlva már kőkemény. Én azért csak tovább folytatom, semmi nem tud kizökkenteni a ritmusomból... az ajkaimat a fogaimra húzom, hogy meg ne sértsem véletlen, és iszonyatos sebességgel ahogy csak tudom kezdem szopogatni a tövétől a végéig, egyre jobban szorítva és szívogatva. Már érzem, hogy szinte lüktet a farka a számban, és mindjárt el fog menni...
Ekkor kirántom az eddig megszokott helyéről, és hagyom, hogy rám élvezzen... félig az arcomra, félig a melleimre szeretem ha leélvez, imádom látni, ahogy elmegy és mindezt a gyönyört én szerezhettem neki:)
Kimegyek a fürdőbe és megmosakszom, aztán mellé heveredek az ágyra, amit addigra már rendbehozott, és az én takaróm alatt fekszik, hogy megmelegítse a helyemet, tudja, hogy fázós vagyok...
Így aztán mellé bújok, de nem akarom, hogy visszamenjen a helyére, ezért a karjaiban alszom el...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Őszinte és kedves fürdőszobás sztori, ami nem lép ugyan túl a szokványos kereteken, de nem is érdektelen. A magam részéről az írót további élményszerzésre és írásra biztatom.
nickole ·
:)

köszönöm...
bár szerintem sokkal jobban sikerült mint az előző, de egyenlőre még ezt is nagyon kiforratlannak tartom..
de majd igyekszem:)

Piros Pille ·
Részemről az illatgyertyát akár el is hagyhatjuk. Maradhat "pusztán" ez a pasi.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: