Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmaim férfija

A történetem egy lányról szól, Viktóriáról, aki 17 éves, és aki reménytelenül romantikus alkat. Olyannyira, hogy akármilyen romantikus filmen el tudja sírni magát, még a legapróbb csókjeleneten is. De neki nem volt barátja, pedig nagyon szeretett volna, de még nem találta meg a hozzáillő srácot. Napjait barátnőjével tengette, akivel mindent megosztott (egyforma volt lelkiviláguk).
Azonban Vikinek volt egy pasi aki tetszett, de ezt még barátnőjének sem vallotta be, hiszen a fiú nem más volt, mint Lilla (=barátnője) tesója. Jobban mondva Lilla 23 éves észbontóan szexis és helyes bátyja, Attila. Ezt az egy dolgot mindenki elől titkolta, mert hát Ati nem nagyon foglalkozott Vikivel, sőt ővele is úgy bánt mint húgával, Lillával. De őt az is nagyon – nagyon boldoggá tette. Még ha csak ráköszönt az utcán, akkor is a fellegekben járt. Azonban Atinak volt rossz oldala is, folyton folyvást csak ellenkezett a két lánnyal. Sohasem hagyta őket beszélgetni, sőt még azt is elérte, hogy ők ne mehessenek diszkóba, csak azért, hogy őt ne zavarják. Ezért aztán magára haragította a két lányt.
Egyik este Viki Lilláéknál aludt, mert hát el akartak jutni valahogy ők is bulizni. El is kezdtek szépen készülődni, amikor Ati belépett a szobába:
- Ti meg hová készülődtök ilyen serényen? – kérdezte Ati
- Mi az, hogy hová? Hát bulizni megyünk mi is! – mondta fennhangon Lilla
- Igen? Na és hogy fogtok eljutni a buliba? Tudod, hogy anya nem enged sehova magadba, csak is velem! – mondta gúnyosan Attila
- Hát majd akkor te szépen elviszel minket! Örülhetsz, hogy két ilyen szép csajt kísérgethetsz! – mondta Viki
- Kössz de nem! Nem akarok bébiszitter lenni! – mondta vigyorogva Ati, miközben Vikire pillantott
- Oké! – vágta rá Viktória
- Mit oké? – kérdezte Ati
- Ha elviszel minket a buliba, akkor 1 hétig a rabszolgáid leszünk Lillával. Mindent megcsinálunk, amit mondasz – mondta félénken Viki, közben Lilla kiment és tovább készülődött.
- Ahhha… és milyen rabszolgák? Talán szexrabszolgák? (na jó a húgomat kivéve) – kérdezte pajkosan Ati
- Te hülye vagy! – vágta ár Viki
- Miért lennék hülye? Csak férfi vagyok!
- Te? Férfi? Na ne mondd!
- Épp te mondod, aki még pasival sem volt?
- Honnan tudod, hogy nem voltam pasival?
- Hát onnan, hogy még a húgom sem volt! És ha már lettél volna a hugim úgy is kifecsegi egyszer.
- Na jó én nem folytatom tovább ezt a beszélgetést! Érdekel az ajánlat vagy nem? – kérdezte Viki megbántottan
- Jól van, de csak akkor, hogy ha az 1 hétből, 2 hét lesz! Okés?
- Na jó….rábeszéltél! De nem szexrabszolga!
- Majd meglátjuk! – mondta vigyorogva Ati, és mielőtt Viki válaszolhatott volna a fiú már le is lépett.

A két lány elkészült és lementek az autóhoz megvárni Attilát. Mikor Ati leért és meglátta Vikit, elállt a lélegzete.
- Úgy megváltozott, olyan más lett, ahogy így ki vannak festve. Eddig nem is láttam, milyen gyönyörű zöld szemei vannak, hogy ilyen kerek és formás feneke, na és melle – mondta Ati magában, amíg leért az autóhoz.
Odaértek a buliba. Ati egész este le nem vette Vikiről a szemét és már alig várta a holnapot, amikor is Viki, megkezdi 2 hetes rabszolgaságát! Vagy szexrabszolgaságát? Ezt még Ati sem tudta pontosan. De azt biztosan tudta, hogy ez a csaj kell neki, ha egyetlen éjszakára is de kell neki!

Másnap Ati megkezdte Viki szivatását. Mindent vele csináltatott, amit neki kellett volna. Egyik nap nem volt otthon senki csak Ati és Viktória. Viki elvégezte dolgát és kiült a teraszra. Ati is kiment utána:
- Hé csajszi mi a helyzet?
- Semmi különös. Fáradt vagyok.
- Értem. Na és mi a helyzet a pasikkal? – kérdezte Ati érdeklődően
- Semmi közöd hozzá! – vágta rá Viki
- Na! Most mért vagy ilyen ellenséges? – kérdezte Attila és mellé ült
- Azért, mert egész nap csak csicskáztatol engem! Most meg itt adod a szépet!
- Jól van na! Gyere csak be, mutatok valamit! – mondta Ati titokzatosan, és megfogta Viki kezét
- Na? Táncolsz nekem? – mondta Ati huncut mosollyal a képén
- Mi van? Még én táncoljak neked? Táncolj te énnekem! – mondta Viki sértődötten
- Na jó….ha akarod!? – mondta Ati, aki tudta magáról, hogy jó táncos, hiszen tánciskolába jár
- Na ná, hogy akarom….lássuk mit tudsz! – mondta Viki.

Ati elkezdett táncolni. Olyan lassan és olyannyira szexisen, hogy Viki egyből vonzalmat érzett iránta. Legszivesebben felállt volna és betáncol neki. Nem is kellet soká várnia, mert Ati elélépet és felhúzta magához. Elkezdtek táncolni együtt. Forrt körülöttük a levegő, szikrázott szemük pillantása. Szenvedéllyel teli volt minden érintés ezen az éjszakán. Úgy simultak egymáshoz, mint hogyha soha többé nem létezne semmi ezen a földön, mintha megszűnne a holnap, mintha nem lenne többé alkalom ezt tenni. Ati simogatta Vikit, úgy ahogy még soha senkit barátnői közül: végig simította hátát, derekát, karjait. Benyúlt pólója alá, megfogta derekát, és férfiasságához húzta, ami már árulkodó pózt vett föl. Majd megcsókolta Viki puha ajkait, majd végig egész arcát, nyakát, le karjain és vissza. Izzott a levegő, amikor újra szájon csókolta, de már smaciztak.

Vikinek ez volt az első csók életében és örült, repdesett az örömtől, hogy ezt Atitól és ilyen körülmények között zsebelhette be. Átfutott az agyán, hogy Ati tálán itt nem akar megállni, hogy többet akar táncnál és smacizásnál. De Vikit már ez sem érdekelte, mert ha eljön az a pillanat, hogy elveszítse szüzességét, akkor azt így és ezzel a fiúval szeretné. És újra elmerült a mámoros csókok közepette, hisz Ati rendkívűl jól csókolt.
A tánc közben Ati elkezdte vetkőztetni Vikit!
- Ezt ne, kérlek! – mondta Viki.
- Ugyan már! Ne félj, nem lesz semmi baj! – suttogta Ati, Viki fülébe.
- De… - mondta Viki, de Attila nem hagyta befejezni a mondatot, hisz oly érzékien csókolta meg Vikit, hogy a lánynak beleremegtek a lábai.
Attila benyúlt a pólója alá és kikapcsolta a melltartót, aztán levette Vikiről a felsőt. Viki igencsak formás mellei megszédítették Atit és fenekénél fogva az ölébe vette a lányt, aki két lábával átkarolta a fiú csípőjét. Attila lefektette Vikit az ágyra, majd lehúzta róla falatnyi miniszoknyáját a bugyival együtt. Ettől Viki kicsit megijedt de Ati bíztató pillantása minden kételyt eloszlatott.

Ati elkezdte csókolgatni Viki nyakát, melleit majd haladt lefelé a köldökig de itt megállt és vissza felfelé haladt, hiszen látta Viki arcát, hogy ezt még nem akarja. Ati egy szál vörös rózsát fogott a kezébe és azzal kezdte el simogatni Vikit, de már mindenhol. A feje búbjától a lábujjhegyéig. Ez nagyon de nagyon jól esett Vikinek és érezte már nincs vissza út… elveszett Attila mámoros csókjai között. De szíve mélyén nem bánta, sőt mindig is erre vágyott.
Most Viki került felülre, majd ő is elkezdte Ati testét csókolgatni, gyönyörű kidolgozott szexis hasa volt. Viki lassabban csókolgatta, hogy jobban kínozza a fiút. Viki látta, hogy férfiassága már túl veszít minden húrt, hogy már nem sokáig bírja így, Viki nélkül. Ati tudta, hogy ezen az estén Viki elveszít valamit de ő nyer egy igazi kincset. Viki a szüzességét fogja Atinak adni, Ati pedig a szíve minden melegét adja Vikinek.
Ati került ismét felülre, majd Viki fölé helyezkedett:
- Biztos akarod? – kérdezte Ati, bár tudta, ha most Viki nemet mond, akkor itt esik össze azonnal.

A lány nem szólalt meg, de bíztatás képpen megcsókolta Atit, hogy nyugodtan folytassa.
- De nagyon vigyázz, kérlek… félek! – mondta szívfájdító hangon Viki
- Nyugi, csak lazíts… nem tudnék neked fájdalmat okozni – mondta bíztató hangon Ati
Először csak ujjaival próbált behatolni a lányba, de még így is sikertelen próbát tett. Viki felszisszent, és Ati rögtön abba is hagyta.
- Ez még csak az ujjam volt… de még ezt sem tudtam beléd dugni.
- Próbáld újra…
Ati újra meg próbálta és nagy nehezen be tudta helyezni ujjait és elkezdte mozgatni… ez már ment, majd megpróbálta farkát is belehelyezni Vikibe… de nem sikerült hiába erőlködött… nézte Viki arcát, aki összepréselt szájjal tűrte a fájdalmakat… de Ati nem bírta tovább nézni Viki fájdalmát és abba hagyta
- Nem megy… – hajtotta le Ati fejét, és bús hangon felelt
- Mi a baj velem? De én szeretném, hidd el! Csak… – mondta keserűen Viki és legördült arcán egy könnycsepp
- Jól van, nem baj… ne sírj már, kérlek... megpróbálom újra, okés? – mondta Ati bíztatóan.
- Jó de, kérlek lassan…
Attila újra megpróbálta. Viki küszködött, már sírt annyira fájt neki, és fogaival száját harapdálta… de nem ment
- Abba hagyom, jó? Ez így nem fog menni, és nem bírom itt nézni, hogy szenvedsz! – mondta Ati, szavaival küszködve
- Ne... légyszi… túl akarok esni rajta… és nem mással… hanem veled! Csak legyél már bennem! – súgta Viki szenvedélytől fűtötten, Ati fülébe.

Ati ezért még egyszer megpróbálta, és egy erőteljes lökéssel bent volt Vikiben. Ati egy sóhajtással jelezte, hogy ez az, benn van… Viki pedig egy halk sikollyal, hiszen borzasztóan fájt neki.
Egy pillanatra Ati csak feküdt, majd elkezdetett lassan mozogni… látta Viki arcán, hogy még mindig fáj neki, de tovább folytatta.
Testük egyszerre mozgott… teljesen egybe forrt... egymáshoz simulva adták át magukat a gyönyörnek, a teljes katarzisnak. Ati már egyre gyorsabban és gyorsabban mozgott, hiszen látta ez már Vikinek is egyre jobb…
Attila már nem bírta tovább és egy hatalmasat élvezett… pár másodperc múlva pedig Viki is átélhette első orgazmusát, így, nem szűzen… álmai férfijával… amit még most sem tudott elhinni.

Ati lefeküdt Viki mellé, és csak nézte a lány, könnyeitől vizes arcát
- Nagyon fájt édesem? – kérdezte Ati, miközben egy apró csókot lehelt Viki szemeire
- Hát… eléggé… de nem baj, megérte! Örülök, hogy te vetted el a szüzességem…
- Tényleg? Azt hittem utálsz? Vagy ez mégsem így van? Szexrabszolga? Na?
- Jaj... ne már, ne kezd megint! Most hagyjuk ezt.
Aztán még nagyon sokszor a gyönyör rabjaivá váltak újra és újra ezen a mámoros éjszakán. És egyre jobb és jobb lett!
Másnap felkeltek és Ati reggelivel várta Vikit az ágyban…
- Ó… ez meg mi? Csak nem én csináltam belőled kezesbárányt? Pont én, egy 17 éves csajszika, egy 23 éves srácból?
- Na jó… itt hagyd abba, mert nem kapsz egy falatot sem! – mondta Ati sértődötten
- Figyelj!....azt akarom mondani, hogy a tegnap éjszaka az gyönyörű volt számomra és nem szeretném ha csak úgy, mintha misem történt volna elfelejtenénk! Én többet is szeretnék tőled mint szexet. Na mit szólsz? – kérdezte Viki félénken, mert nem tudta Ati, hogy reagál kérdésére, hiszen tudta egy ilyen nőfaló macsót mint ő, nem lehet lekötni
- Hát… majd meglássuk… elismered, hogy a szexrabszolgám lettél? – kérdezte Ati huncut mosollyal az arcán
- Jaj… hagyjuk már ezt, kérlek! – mondta esdeklően Viki.
- Na? Igen vagy nem? – unszolta Ati.
- Jó, jó igen… most örülsz? De szemét vagy! – vágta rá Viki.
- Igen most már örülök, és igen lehetne több köztünk, mint szex! – mondta végül Ati, és forrón megcsókolta Vikit
- Lennél a barátnőm?
Hozzászólások
További hozzászólások »
VerenaArneval ·
jaj még annyit lányos zavaromban kihagytam, hogy a vége csak elcsúszott, vagy tényleg Viki kérdezi meg Atit, hogy lenne-e a barátnője? :innocent:

adamnagy20 ·
de édes :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: