Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmaim éjszakája 1/3

Fáradtan bandukoltam hazafelé tekintetemet a földre szegezve. Egyedül a buszmegálló és a lakásom közötti távolság rövidsége tudott némiképp felvillanyozni. Bepötyögtem a kódot, besuhantam a főbejáraton... Már csak pár lépcsőfok és otthon vagyok. Ez valahogy nem az én napom volt, gondoltam miközben már a bejárati ajtó kulcsáért babráltam a zsebemben. Kelletlenül löktem be az ajtót magam után. Éppen, hogy levettem a kabátomat megcsörrent a telefonom. Lia volt az. Korábban főiskolán szaktársam volt és azóta is jóban vagyunk és tartjuk a kapcsolatot.
- Szia Lia!
- Sziamia! (Nálunk ez már rég bevett üdvözlésformává nőtte ki magát. )Lehet egy nagy kérésem?
- Mond!
- Van egy kis gáz itthon. Alhatnék ma este nálad?
- Persze megoldjuk. Vágtam rá rögtön. - Gondoltam az okát később is ráérek firtatni.
- Köszönöm! Megmentettél a nagyi dunnájától.
- Mikorra érsz ide?
- Körülbelül egy óra, úgy jó neked?
- Rendben. Akkor várlak.
- Köszi! Addig szia.
- Szia!
Letettem a telefont az asztalra, befejeztem megérkezésem mozzanatait, felcsavartam a fűtést , majd levágódtam a gép elé. Gyors mail ellenőrzés, közösségi oldalak átfutása. Még egy kis "lazítás" belefér, hiszen később ma már nem lesz alkalom. Kezdett melegem lenni, levettem a felsőm. Irány a net legjobb csajos képekkel teli oldala! Átböngésztem pár új képsorozatot majd kiválasztottam a legszimpatikusabbat. Nadrágom rabja már igazán lázadozott és kikívánkozott börtönéből. Lecsúsztattam a kezemet forró hasamon egészen a sliccemig. Rákészülő mozdulatsoromat a kaputelefon harsány hangja szakította félbe. Felpattantam és odarohantam az ajtóhoz.
- Ki az?
- Szia Lia vagyok! Kicsit elszámoltam magam, már ide is értem.
- Rendben, nyitom gyere.
Hmm kicsit, fél óra... Suhant át rajtam  a gondolat míg felkaptam a felsőm, visszarohantam a  géphez megnyomni azt a bizonyos piros X-et, hogy mire Lia felér a lépcsőn  nyitott ajtóval várjam. Nem, nem felejtettem nyitva a zipzáram sem.
- Halihó!  Bocsi tényleg. Gondoltam sétálok egy kört de már teljesen átfagytam.
- Hello! Semmi gond, cuccolj le.  (-Üdvözlő puszik) Közben mesélj mi az a nagy gáz?
- Így szó szerint... Egy kis szivárgás miatt kiürítették az egész házat.
- Az komoly. Gondolom jólesne egy forró tea, jöhet?
- Igen, köszi. Addig megkukkanthatok valamit neten?
Természetesen igent mondtam, majd pár percre elváltak útjaink.
Liával több közös tulajdonságunk is van többek között a kíváncsiság. Nála viszont mindez olykor-olykor már pofátlan bátorsággal társult. Ebből kifolyólag már meg sem lepődtem, de annál inkább zavarba jöttem, mikor a szobába visszaérve a böngészési előzmények között kutatva találtam rá. Az utolsó általam körültekintően kiválasztott kép volt előtte, amin pont  egy hosszú barna hajú, zöld szemű karcsú lány volt nem "túl sokat" mutatva, de annál izgatóbban heverészve egy ágyon. Apropó említettem már, hogy Lia is hasonló adottságokkal rendelkezik? Odafordult hozzám miközben letettem a poharát az asztalra. A hosszúnak tűnő néhány másodperces csendet ő törte meg.
- Bejön  a csaj?
- Igen, válaszoltam majd kivettem az egeret a kezéből és bezártam a böngészőt.
- Hééé még meg sem néztem, amit akartam. Illetve neked akarom megmutatni.
Egy ismerősnek tűnő filmcímet pötyögött a keresőbe. Korántsem volt még alvásidő így felvetette, hogy nézhetnénk valami jó filmet.
Miután megmutatta a trailert rájöttem honnan is rémlett a cím. Nem rég kaptam kölcsön egy ismerősömtől. Úgy döntöttünk, hogy a lustálkodás és alvás közti részt nem szeretnénk megtörni, így még mielőtt belevágtunk volna a filmezésbe lezuhanyoztunk és felvettük a "pizsamát" . Ami igazából nála egy hosszú pólót és egy feszülős rövidnadrágot takart, míg nálam egy boxert és egy pólót. Le is heveredtünk plédbe takarózva a kanapéra. A film elég akció dús jelenetekkel kezdődött, majd akadt benne jó néhány "a frász jön rád" jelenet, aminek következtében Lia néha már majdnem az ölembe ugrott.  A film után kiment innivalóért, én pedig becéloztam a  hálószobát, és megágyaztam neki. A nappaliban párnával a kezemben futottam össze vele.
- Ugye nem, a kanapén akarsz aludni?
- Ömm... Eredetileg úgy gondoltam. Meg rendes takaró amúgy is egy van.
- Persze majd itt nyomorogsz egy gagyi pléddel én meg egyedül rettegek a nagy ágyon, hogy mikor ugrik be az ablakon egy maszkos fickó. Na neeem.
Megfogta a kezemet és behúzott a hálószobába. Oké-oké, mondtam és letettem a párnát. Szép álmokat kívántuk, majd bekuporodtunk a takaró alá.
- Így nem ugrik be a maszkos fickó igaz? - Kérdeztem.
- Dehogynem, csak előbb rád esik - válaszolta nevetve.
- Ohh, kössz.
Egy hosszabb időre csend lett, amit Lia szakított meg.
- Alszol már?
- Még nem.
- Kicsit fázok, közelebb jöhetnél.
Így is tettem, mire egy pillanatra hátrafordult, hogy megfogja a kezem és az övével együtt maga mellé tegye majd miután visszafordult közelebb csúszott hozzám. Véghezvitte mindezt olyan pontossággal, hogy a kezem minden egyes lélegzetvételénél éppen hogy, hozzáérjen a melléhez. Ez nem lehet véletlen. Bátorságot kaptam és, és hüvelykujjam akcióba lendült. Elkezdtem lassan cirógatni a mellét, és kis idő elteltével éreztem a felsőjén keresztül, ahogyan mellbimbója megkeményedik. Hasonlóan a farkamhoz , amit Lia testhez simuló nadrágjának, és laza boxer alsómnak köszönhetően csaknem teljes valójában érezhetett fenekén. Megragadta a kezem és a mellére tette. Tökéletesnek éreztem, mintha pont az én kezemhez passzolna, bimbója izgatóan nagyra nőtt,már alig vártam, hogy a nyelvemmel érezhessem őket. Kezem lassan felcsúsztattam, mutatóujjammal megcirógattam a nyakát majd az ajkai felé vettem az irányt. Tetszett neki. Csípőjét elkezdte lassan mozgatni, így simogatva péniszemet, miközben a nyelve az ujjammal játszott. Néhányszor bekapta a mutatóujjam és elkezdte szopogatni. Lassan elvettem a kezem, gyengéden megsimogattam és megmarkolásztam a melleit majd a kezemet a hasán csúsztattam lefelé egészen a két lába közé amiket akkor széjjelebb nyitott, hogy odaférhessen a kezem. Éreztem, hogy már teljesen forró odalent és köröző simogatásomnak köszönhetően nadrágja is egyre nedvesebb lett, légzése egyre szaporábbá vált. Teste alatt átcsúsztattam a másik kezem, hogy azzal a cicijeit vegyem célba, majd elkezdtem csókolgatni a nyakát és nyelvcsatát vívtunk. Csípőjének ritmikus mozgásához immáron én is csatlakoztam, testünk együtt egymáshoz simulva mozgott. Halk nyögéseitől teljesen beindultam. Úgy éreztem itt az ideje megszabadítani attól a nadrágtól. Nyalni akarom! Kezem elindult a csípője felé. Megpróbáltam lejjebb húzni a gatyót, amire hirtelen válasz a kezem odébb lökése volt. Időm sem volt találgatni , hogy miért az ellentámadás pillanatok alatt hanyatt fekve találtam magamat Liával a csípőmön. Följebb húzta a pólómat , hirtelen lekapta a felsőjét, és vad smárolásba kezdtünk miközben mellei a meztelen mellkasomhoz feszültek. Felült és elkezdett érzékien mozogni rajtam mintha meglovagolna én pedig a melleit markoltam, tenyeremmel a bimbóit dörzsölve. Forró punciját a falloszomhoz dörzsölte, éreztem hogy nadrágja már teljesen átázott. Újra hozzám hajolt és megcsókolt, lassan húzódott lefelé miközben végignyalta a hasamat. Először csak a boxeren keresztül simogatott majd lejjebb húzta és elővette a farkamat. Körbe csókolgatta, megnyalogatta a heréim majd nyelve hegyét hozzá-hozzá érintgetve elindult  a tövétől a végéig. Ezután végignyalogatta, majd megfogta a kezével és lassan verni kezdte. Azt hittem szünet következik de csak azért állt meg, hogy körbenyalogassa a makkom. Már majd meg vesztem, attól tartottam hogyha bekapja az lesz az első, hogy teleélvezem.  Utána még verte egy kicsit, majd pillanatokon belül a forró száját éreztem amint körülveszi a faszom. Elkezdett szopni. Nehezen tudtam tétlenül feküdni. Kicsit föltámaszkodtam, hogy könnyebben elérjem a melleit és közben simogathassam őket. Nem sokkal később visszatessékelt és egyik kezét a hasamon hagyva simogatott. Szája föl le járt, nyelve a makkomon táncolt. A csípőm már teljesen beindult. Már csak a szájával izgatott a másik kezét becsúsztatta a lába közé. Nem tudtam, nem akartam megtörni az eddig szavak nélküli eseménysorozatot, így az arcát és az állát megcirógatva próbáltam jelezni neki, hogy pillanatok kérdése és elélvezek. Persze ezt sejttette az egyre gyorsabban mozgó csípőm és a nyögéseim is. Ő erre lefogta mindkét kezem a testem mellet és még erősebben kezdte szívni a farkam mint eddig, és rágyorsított. A makkom szinte a torkát verdeste, a nyelvével pedig még eddig nem tapasztalt szinte megmagyarázhatatlan módon izgatott. Több erős spriccel élveztem  el, és úgy nyelte a spermám mintha egész nap csak arra vágyott volna, hogy tele lőjem a száját. Hörpintett egyet az ágy melletti szekrényen lévő poharából majd megcsókolt. Most én következem - gondoltam, és átölelve a hátára fordítottam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Nekem tetszik, legközelebb írj gigyelmesebben, gratula! :innocent: :heart:
nagyaniko ·
gigyelmesen??? :heart: :heart: :heart:

pixiee ·
nagyon jó szerintem:) alig várom a következő részt ;) gratula

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: