Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Állapot

A basszus a fülében egyre erősödött és a hang egyre halkult, miközben felszippantotta a fehér ’hintőpor’ csíkot. Szédülni kezdett, és csak azt érezte, hogy hozzásimul az emberekhez akaratától függetlenül. Karok és hasak érintését, simaságát mosollyal válaszolva kezdett ráérezni a zenére, az ütemére.
Hihetetlenül jó érzéssel, hirtelen kijózanodással, és utána újra beleszédülve táncolt. A fények, mint a ’nitrós’ szivárvány folyton a szemébe csaptak, de őt ez nem érdekli kicsit sem.
Rosszullét fogja el, a pillanatnyi pasiját elhagyva gyorsan a mosdó felé siet.
Épphogy beér, elhányja magát. Sokáig csak néz előre bambán, csodálkozva, hogy mit is csinál.
Rájön, hogy semmit, megmosakszik kissé, és az érzés gyorsan visszajön.
A falak mögötti tomboló zene pedig újra elragadja. Félig meddig tudja, mit csinál, de nem érdekli, és a gátlások megszűnnek, a víziók megvannak, minden, ami kell a jó érzéshez, megkönnyebbülten.
A srác, kivel épp jóban van, hoz neki egy italt, a zenét túlordibálja:
IDD MEG FINCSI!
A lány meg is teszi, hisz mért ne tenné. Az üveget eldobja, és a srác átöleli, és lassan annyira elszédül, hogy… képszakadás.

Másnap a kórházban kelt fel, nem tudta mire vélni a dolgot, és értetlenkedve nézett az ágyánál ülő anyjára, aki szörnyülködve, de mégis hálásan nézett lányára, hisz nem esett nagyobb baja. Áá nem..
Mit csinált? Háát… Jól érezte magát!
Hasonló történetek
29925
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
26044
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: