Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Áldott Net!

Név? Gondolt egyet Gáspár és kitalált magának egy nevet. Ahogy a chat oldalra lépett "csődör" néven, rögtön jöttek ám hozzá a csajok. Nem is tétovázott sokat, kiválasztotta magának a korban, és városban a magához illő leányt. Timivel, egész éjszaka chatelt, amikor váratlanul, áramszünet lépett fel. Mivel hősünknek Notebookja volt, így ez nem volt probléma, no de a modemnek áram KELL... Kikáromkodva a fél világot, lefeküdt tehát aludni. Este, nem jött álom a szemére, és mi juthatott ilyenkor az eszébe? Larry Flint HUSTLER ja, 1 percen belül, már a kezében is volt.

Negyed óra múlva (ki tudja addig mi történt) letette az újságot, és lám! Elaludt. VOLNA! Ha nem kopogtak volna. Lebaktatott hát egy szál boxerban és fürdőköpenyben, hogy ki meri megzavarni álmát eme téli esten. Egy lány állt ott. Lábán papucs, és felső testén egy hosszú mátrixféle kabát. Betessékelte hát e leányt, ki hirtelen csókot lehelt reá. Meglepődve ezen Gáspár, megkérdezé ki vala, akit ő látán. Timi az bizony, akinél szintúgy áramszünet vagyon. Együtt hálnak tehát, egy forró éjszakán át...

Benn feküdnek az ágyban, egymás karjában. Egymást nézik két szemükkel, mit gondolhat a másik éppen? Gáspár keze elindult, Timi erre beindult. Lefelé tartott a keze, de egyre nézett még a szeme. Fenekéhez nyúlván látá, nincs a lányon bugyi, hoppá. Észreveszé ezt a lány, és mosolyt húz az arcán. Timi keze is elindulván, az már lenn, középen landol már. Kigombolja a boxer gombját, és megmarkolá, a csávó farkát. Beindul az aktus, nem film ez, valós aktus. Vad csókolózás veszi kezdetét, míg mindkettőjük, munkáltatja a kezét. Hanyatt fexik hát Gáspár, Timi letérdelve előtte ennek láttán. Odahajolt hát a szerszámhoz, emeli hát saját szájához. Nyelvével izgatja a pöckét, és meg is szívja a végét. Oboázik a leány, Hősünk, még jobban beindult ennek láttán. Benedvesedett már a puncija, jó seggel is rendelkezik, mint a Shakira. Gyorsan témát vált a partner, legutóbbi helyszíne a Peugeot Partner. Gáspár pöcke áll, a pinában áll a bál. Lovagol tehát Timi, ezt a mesterséget ismeri. Miután élvezé mindkét alany, próbálnak beszélgetni, de hasztalan. Elalszanak hát mindketten, mint a kutyák a festményen. Egymás karjában Timi és Gáspár, álmukban meg jár a Kán-Kán.

THE-END

To be Continue...
Hasonló történetek
20921
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
25079
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
McClaine ·
No comment...



Kedves Mellesleg!

Mínusz pontok miért nincsenek?

kacér-giliszta ·
Hát ez kurva jó ba+!



Jót röhögtem...

mihail ·
hát fiam szerintem te hülye vagy

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: