Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álarcosbál

Ez a mese egy álmom feldolgozása. Nemrég álmodtam.

Ezüstszín ruhám suhog, ahogy a hatalmas bálteremben lépkedek. Körülöttem mind álarcos emberek estélyi ruhában. Rajtam is álarc van, fekete színű, stílusa olyan, mintha középkori francia bálról loptam volna a mába. Furcsán szürkék az emberek körülöttem, és valahogy mégis színesek. Ahogy a terem végébe érek, megpillantok egy férfit. Egy férfit, aki egyáltalán nem szürke számomra. Hátrasimított fekete haja, álarc takarta fekete szeme mellett világit fehér bőre. Magas termete, széles válla méltóságot, nyers erőt, férfiasságot sugároz. Láttam, hogy ő is észrevett. Egy perc volt az egész, és már el is tűnt. Kétségbeesetten kerestem tekintetemmel, de a táncoló tömegen képtelenség átlátni.

Végignéztem a környezetemben táncoló embereken. Először egy fiatal párt pillantottam meg. Önfeledten, egymásba feledkezve táncoltak. Táncuk vágyakozó-éhes volt, akár a friss szerelem. Ahogy néztem őket én is egészen felhevültem. A következő pár nyugodt szerelemmel táncolt. Ugyanakkor látszott rajtuk, hogy boldogok. Már nem a friss szerelem tüze ég bennük, hanem a beteljesült szerelemé. És szerelmükből áradó fény őket is beragyogta. Annyira jó volt nézni, annyira irigylésre méltóak voltak. Megint egy „új” pár. Arcukon közöny, táncuk merev-ellenséges, képmutató. Álarcuk mögött is álarc lapul. Irántuk csak sajnálat ébred bennem. Megérinti valaki a vállam, így már nincs időm tovább szemlélődni. Táncolok. A furcsa idegennel, aki az előbb elbűvölt. Mosolyog a szeme, ahogy az ajka az enyémhez ér.

Remeg a testünk a gyertya lángjában. Halk esőcseppek kopognak az ablakon. Lehúzom róla az ingjét, rólam is lecsúszik az álomszép ruha. Kioldom a nadrágját, ő is megszabadít immár feleslegesnek ítélt ruhadarabjaimtól. Ott heverünk a csöppnyi szobában a hatalmas, ősréginek tűnő franciaágyon. Hihetetlen vad vágy hajt minket. Félve érünk egymáshoz. Szánk vad csókba feledkezik, kezeink és ujjaink simogatnak, becéznek, karmolnak. Végigcsókolom a mellkasát, hasát. Nyelvem elidőzik a köldökében. Hallom kéjes sóhajait, amikor ujjaim eljátszadoznak meredező, jókora férfiasságával. Aztán belecsókolok a vállgödrébe.

Végigbecézi szájával a nyakamat, melleimmel játszik. Nyalogatja, harapdálja mellbimbóimat. Ujjaival végigsimít a mellem alatt. Aztán nyelve továbbindul a hasamon, míg meg nem érkezik ölembe. Lassan izgatja nagyajkaim, majd szívogatja a csiklómat. Hátravetett fejjel élvezem ténykedését. Hirtelen abbahagyja, és megcsókolja a szám. Egyre vadabbul csókol és harap. Tudatunk kikapcsol, a vágyak veszik át az irányítást. Végignyargal a testemen, én is az övén. Már nem bírom tovább, bár ő még húzná. Hátralököm és beleülök tekintélyes méretű, kemény farkába. Alig kezdeném mozgatni a csípőmet, egy erőteljes mozdulattal lelök magáról és a számba harap. Vadul, követelőzőn folytatja. A hátamra fektet. Keményen és durván tesz magáévá, szinte már fáj. Lassan kezdi mozgatni csípőjét, majd irama egyre gyorsul. Hallom vérem zubogását felemben, ereimben. Földöntúli kéj önt el.

Önkéntelenül mozgatom csípőmet. Érzem, ahogy ő megfeszül bennem, majd ismét ernyed. Én is megveszítem, majd elengedem hüvelyizmomat. Ahogy a tempója egyre gyorsabb, úgy közeledek a csúcs felé. Szinte majdnem egyszerre élvezünk el. Pillanatokra különválunk a tudatunktól, és egyé válva szárnyalunk. Isteni gyönyöröket éltem át, szinte már fájt. Csendes sóhajjal gördült le rólam, és a karjai között aludtam el.

Felébredvén álmomból az igazi kedvesem feküdt mellettem. Mosolyogtam magamon, és hozzábújtam. Így aludtam vissza, de az álom nem tért vissza. Talán nem is bántam. Csak később ismertem fel kedvesemben az álombéli férfit.
Hasonló történetek
15339
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
29454
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hedon ·
Ria!



A tanulj meg álmodni! "jótanács" egyáltalán nem gúnyolódó, igaz? :-D

Na jó, tényleg visszavonulok...

Ria ·
Hedon!



Nem gúnyolódva mondtam, hidd el... Sajnálom, hogy úgy jött le!

Persze most már mindegy!



Üdv.: Ria

Ria ·
Szia Szivacs!:)) Hát ez nem jött össze!:))

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: