Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ajándék

Ahogy előző beszélgetéseinkben utaltam már rá, készültem. Megvettem azt a csinos kis szerszámot, amelyről már ábrándoztunk közösen. Egy szilikonból készült, kb. 17 cm hosszú, áttetsző és a férfi nemi szervet abszolút hűen formázó vibrátorra felszerelkezve érkeztem meg a randinkra. Izgatottan vártam mit fogsz szólni hozzá, mert azért mégis csak más beszélni valamiről, és más használni is azt. Nem figyelmen kívül hagyva azt a tényt, hogy Te még csak ábrándoztál róla, de saját aranyos ujjaidon kívül még nem vettél igénybe semmit, ami az önkielégítést szolgálta volna. Pontosan érkeztél a randira, mint mindig. Sokat sejtetően mosolyogtam rád, amelyből már érezted, hogy valami készül. Felmentünk a lakásodra, ahol azonnal egymásról kezdtük tépni a ruhát. Simogatás és nyalakodás váltotta egymást.

Éreztem, hogy egyre magasabb szinteket ostromol már nálad is a vágy, nem fogsz megelégedni ennyivel, de a meglepetést is szerettem volna megmutatni. Kibontakoztam a karjaidból és lenyúltam az ágy mellé az előre odakészített eszközért.
- Kérlek, csukd be a szemed! – mondtam
Kéjesen elnyújtózkodtál, mert sejtetted, hogy készül valami jó. A kis dorongot csöppet nyálas kézzel benedvesítettem és a kis tenyeredbe raktam. Elsőre összeszorult a markod, mert azt hitted én vagyok az ismét, de hamar ráeszméltél a valóságra, hisz ez nem lehetett olyan forró mint az én farkam.
- Juj, mi ez? – kérdezted feltekintve.
Összeakadt a tekintetünk, majd lenéztél és elmosolyodtál.
- Ez az enyém? – tudakoltad.
- Igen, de nem csak a tiéd, inkább közös. – mondtam.

Mosolyodból igen sok fantasztikus élményt láttam előre, no meg határtalan kíváncsiságot. Játékosan végighúztad a kezed a vibrátoron, majd az ajkadhoz emelted és kedvesen megnyálaztad a végét. Ízlelgetted a szilikon ízét. Láttam, hogy a farkamra jobban vágysz, de belementél a játékba. Teljesen bekaptad és szemedet rajtam tartva vad szopásba kezdtél. El is nevetted magad, amikor észre vetted, hogy egyre nagyobb hatással van a mutatvány rám.
- Mutasd meg, hogy működik! – adtad át az én kezembe.
Az alján lévő csavarkapcsolóval elindítottam és alacsony fokozaton hagyva a nyakadhoz érintettem, végig húztam a testeden kihagyva minden fontos erogén zónát. Vissza-tértem az arcodhoz és a szemöldöködön végighaladva a félig nyitott ajkaidhoz érintettem a rezgőbotot. Ismét a nyakadat izgattam, majd a felágaskodó mellbimbóid vettem célba. Körül simogattam a bimbókat, erősen rájuk nyomtam, hogy érezd a rezgést. Behunytad a szemed és láthatóan élvezni kezdted a kényeztetést.

Lassan lefelé haladva a kitárt lábad közé hatoltam, miközben feltérdeltem melléd. Érzékelted a helyzetváltoztatást és azonnal elkaptad a már mereven himbálózó faszomat. A vibrátort hozzáérintettem a csiklódhoz, mely hatására mintha áramütés ért volna megrázkódtál. A szeméremajkaid ismét szétnyíltak, az előző szeretkezés maradékai miatt elég nedvesen hívogatták a műszerszámot. Nem is teketóriáztam lassú, köröző csuklómozdulatokkal egyre beljebb nyomtam. Megemelted a feneked, széjjelebb tártad a lábad, hogy befogadd ezt az újdonságot. De még mindig nem volt benn, csak a kisajkak között a csiklót dörzsölve mozgattam, magasabb fokozatra állítva. Egyszer csak el kezdted dobálni a tested, hangos nyögésekkel adtad tudtomra, hogy a klitoriszod izgatása mindjárt orgazmust fog okozni. Két perc sem telt el és felsikítottál, jelezve, hogy a fellegekben jársz. Na most kezdtem csak az igazi munkát. Hüvelyed az orgazmus hatására kitágult, így a vibrátor akadálytalanul jutott be puncidba. Fokozatosan toltam befelé, de el is engedhettem volna úgy szívta befelé puncid. A végénél fogva mozgattam ki és be, miközben kerestem a G pontod.


Hogy a másik kezem se legyen tétlen oldalamra feküdtem, majd feneked alá nyúlva finoman izgatni kezdtem a nusod. A kifolyt puncilétől amúgy is lucskos volt már, így egyből bejuttattam az ujjam. Meglepő könnyedséggel fogadtad be. Érdekes volt érezni a másik oldalon a vibrátor rezgését. Egyszer csak gondoltam egyet és mögéd kerültem. Fél oldalra fektettelek egyik lábad felemeltem és tovább izgattalak műfütyivel. Szinte az extázis határán voltál már, amikor meglepetés szerűen megtámadtam a feneked édes bejáratát. Lassan bevezettem a farkam az első gyűrűn, vigyázva nehogy fájdalmat okozzak, hisz már volt benned egy méretes szerszám. De Te már nem is figyeltél ilyenre. Feneked éhesen falta fel faszomat. Csodálatos érzés volt érezni a puncidban rezgő valamit. Úgy vettem észre – velem együtt – nem sokáig fogod bírni ezt a sokszorozott öröm-szerzést és elélveztél. A csúcs átélésével egyidejűleg popsilyukad összeszorult, így nekem már csak egyet kellett löknöm és teleengedtelek forró férfimaggal.

Szétváltunk, pihegve feküdtünk egymás mellett, de a vibrátor még mindig halkan zümmögött a pinádban. Odanyúltam és lassacskán kihúztam. Hatalmas cuppanással hagyta el aranyos barlangját.
- Megnézhetem még egyszer ezt a kis aranyost? – kérdezted felülve
- Természetesen most már a tiéd, akkor használod amikor csak akarod! – feleltem és egy cuppanós puszit nyomtam az arcodra.
Hasonló történetek
26047
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
15351
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: