Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ahogy tetszik


Ahogy tetszik - az első rész - by ADRIANA16

Mint a legtöbben az én koromban, én is akartam valami hasznosat csinálni a nyáron, amiből még némi jövedelmem is származik, ezért úgy döntöttem, hogy keresek valami melót. Sikerült is munkát kapnom anyukám gyermekorvosi rendelőjében, ahol én voltam az ideiglenes asszisztens…

A rendelés minden nap reggel 8-10-ig, és délután 4-5-ig tart, utána pedig jöhet a takarítás, ami ugyebár az én feladatom, és csak utána buszozhatok haza. Épp csütörtök volt, egy nehéz nap után mondanom sem kell, hogy semmi kedvem sem volt a fölmosáshoz, ráadásul még mindig a hisztiző gyerekek ordibálása volt a fülemben. De a munkát így is, úgy is el kell végezni, és közben legalább belemerülhetek a gondolataimba. Épp a rendelőt kezdtem el felmosni, amikor eszembe jutott Ő… Gyengéd mosoly jelent meg az arcomon, ahogy rá gondoltam. Hogyan is ismertem meg? Valamikor még chat-en beszélgettünk, aztán elkezdtünk e-mailezni, ami még most is tart. Te jó isten… már több mit két éve ismerem, és már találkoztunk is…micsoda találkozás volt…tavaly nyáron egyszer csak közölte, hogy felugrik már hozzám Egerbe pár napra, úgyhogy készüljek…milyen csodás volt az az egy hét…amellett, hogy jó barátok voltunk, kipróbáltuk ennek a testi oldalát is, ami persze még kellemesebb. Bárcsak ne lakna olyan mesze, bárcsak akkor láthatnám, amikor csak kedvem támad rá. - így álmodoztam magamban, észre sem véve, hogy nyílt az ajtó, és valaki belépett a rendelőbe. Megállt a küszöbön, megkopogtatta az ajtófélfát, és barátságos hangon rám köszönt. Szép délutánt kicsi lány!

Annyira váratlanul ért, ahogy rám köszönt, úgy bele voltam merülve a gondolataimba, hogy ijedtemben belerúgtam a vödörbe, és kiesett a kezemből a felmosó rúd. Szerencsémre nem borult fel, mert akkor kezdhettem volna előröl az egészet. Már vége a rendelé… - akartam mondani, amikor végre felismertem, hogy ki köszönt ilyen kedvesen. Meg sem tudtam szólalni meglepetésemben, csak arra tudtam gondolni, hogy ez nem lehet igaz, ilyen nem történhet velem, ez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. De tényleg igaz volt, és Ő volt az, ott állt az ajtóban, kedvesen mosolyogva előbbi zavartságomon. Elindultam felé, még mindig tátott szájjal a meglepetéstől, és közben megpróbáltam valami értelmes kérdést kicsikarni magamból: Ho…hogy kerülsz ide? Gondoltam, meglátogatlak - mondta, és közben már át is karolt, és magához húzott - Ugye nem baj? - kérdezte, de választ már nem várt rá, hanem szenvedélyesen megcsókolt. Na nekem sem kellet kétszer mondani, máris átkaroltam a nyakát, és ugyanolyan szenvedélyesen visszacsókoltam, közben sikerült visszanyernem magabiztosságomat, és egyre boldogabb lettem, hogy újra találkozhattunk. Tulajdonképpen, amikor az előbb majdnem felrúgtam a vödröt, már épp készen voltam a felmosással, és indultam volna átöltözni, ezért a kis fehér köpenyem már félig ki volt gombolva, ami alatt már csak bugyi, meg melltartó volt. Milyen régen találkoztunk már…milyen régen történt meg utoljára…annyira hiányzott - gondoltam magamban.

Egyre hevesebben csókolt, én pedig nem tiltakoztam, közben ruhán keresztül kezdett simogatni, és persze máris felfedezte, hogy csak félig van begombolva a köpenyem, és így könnyedén hozzáférhet a melleimhez. A fenekem kezdte el markolászni, amikor is hirtelen alám nyúlt, és felültetett a vizsgálóasztalra. Már ösztönösen tettem szét a lábam, hogy közéjük férjen. Megcsókolta a nyakam, és közben a fülembe súgta: Hiányoztál - és tovább csinálta. Kezdte teljesen kigombolni a köpenyemet, közben azért én sem maradtam tétlen, és a farmerjából próbáltam kirángatni a pólóját. Éreztem, hogy egyre jobban kívánom, és hogy már teljesen nedves vagyok. Végre sikerült kigombolni a köpenyt, amikor halljuk, hogy nyílik az ajtó. Gyorsan elállt előlem, én meg leugrottam az asztalról, és amennyire lehetett, összehúztam a köpenyem. A vágytól kissé elváltozott hangon próbáltam megkérdezni, hogy mit akar: Tessék, parancsoljon, itt a rendelés csak 4-5-ig tart, most meg már félt 6 is elmúlt. Én a Kovács doktornőt keresem…

Az a másik rendelő, és minden pontosan ki van írva az ajtón - oktattam ki, de hát elégé bosszantott, hogy valaki ilyenkor megzavarjon, ráadásul gyakran előfordul, hogy az emberek nem olvassák el, hogy mi van kiírva. Végre kiment az ajtón, én meg nem bosszankodtam tovább, hanem inkább folytatni akartam, amit az előbb elkezdtünk. Gyorsan odaléptem a bejárati ajtóhoz, és elfordítottam a kulcsot a zárban. Most már senki sem zavarhat - mosolyogtam rá cinkosan. Visszamentem a szobába, közben a köpenyt leejtettem a földre, és megint átöleltem. Ő gyorsan kikapcsolta a melltartómat, ami szintén a földön végzett. Most még szenvedélyesebben csókolt, mint az előbb, aztán megint a fenekem alá nyúlt, és visszarakott az asztalra, közben az ingét már sikerült kigombolnom. Mindkét kezével megmarkolta a melleimet, és elkezdte nyalogatni őket, majd bekapta a mellbimbómat, és óvatosan megharapdálta. Eközben az egyik kezét a lábam közé csúsztatta, és ott kezdett el simogatni. Majd abbahagyta a mellem izgatását, és egyre haladt lejjebb. Két ujját a bugyimba akasztotta, én megemeltem a csípőm, hogy le tudja húzni rólam. Kezét a térdemre tette, leguggolt elém, és finoman nyalogatni kezdett. Izgalmamban felsóhajtottam, és a nyaka köré fontam a lábam.

Aztán felállt, megint odahajolt, és 1x végignyalta a csiklóm. Majd egy ujjával belém hatolt, és úgy nyalogatta tovább. Én egyre szaporábban vettem a levegőt, és folyamatosan sóhajtoztam. Aztán az ujjával kezdte izgatni a csiklóm, amiben én is segítettem neki. Gyorsabban… - kértem, és Ő gyorsabban is csinálta, aminek hatására pár másodperc múlva rám tört egy orgazmus, és végigfeküdtem az asztalon. Így pihegtem egy kicsit, közben ő folyamatosan simogatott, megcsókolta a hasam, az oldalam, megmarkolta a mellem. Mikor kezdtem magamhoz térni, odaállt a fejemhez. Felkönyököltem, rögtön megmarkoltam a nadrágját, és éreztem, hogy már nincs szüksége sok izgatásra, mert már teljesen merev. Kicsatoltam az övét, kigomboltam a nadrágját, ami így lecsúszott. Fél kézzel próbáltam lerángatni róla a boxert, ezért segített. Végre ott ágaskodott előttem a merev farka, én pedig máris bekaptam. Azért nem akartam rögtön így nekiesni, úgyhogy csak a nyelvemmel simogattam, és benedvesítettem mindenhol. Közben éreztem, hogy megint kívánom, azt akartam, hogy bennem legyen, ezért kicsit gyorsabb sebességre kapcsoltam. Kezemmel magmarkoltam a tövénél a szerszámot, a makkot a számba vettem, és így kezdtem el szopni. Ekkor halkan felnyögött, aztán a kezét a fejemre tette, és biztatott, hogy folytassam. Így szoptam 1-2 percig, majd odament az asztal végéhez, óvatosan széttette a lábam, és belém hatolt.

Mindketten egyszerre felnyögtünk, aztán elkezdte mozgatni. Egyre gyorsabban mozgott, én meg egyre jobban élveztem, majd abbahagyta. Pózcsere következett. Lehúzott az asztalról, én háttal álltam, nekitámaszkodva az asztalnak, és így csináltuk tovább. Kutyapózban szeretkeztünk, amikor is a szerencsétlen telefon kezdett el csörögni. A világért sem akartam most abbahagyni, hanem amennyire csak lehetett, végignyúltam az asztalon, hogy elérjen a telefonzsinórt. Egy könnyed mozdulattal kirántottam a telefonból, de semmi baja nem lett, mert korábban már előfordult, hogy beszélgetés közben kiesett. Na ezzel is végeztem, most már tényleg nem zavarhatnak meg, és közben egy pillanatra sem jött ki belőlem. Most szorosan átkarolta a derekamat, és hátulról megcsókolt, majd megint pózt cseréltünk. Felfeküdt az asztalra, én pedig lovaglópózban ráültem. Elkezdtem mozogni, közben Ő a fenekem markolászta. 1-2 perc múlva szólt, hogy közeledik a csúcs, ezért leszálltam róla, és a számmal folytattam. Csak néhány erőteljesebb szívás kellett, és máris rátört az orgazmus. És mivel rendelőben voltunk, (ráadásul takarítás után) nem maszatolhattunk össze semmit, ezért a számba élvezett.

Kimerülten feküdt a vizsgálóasztalon, közben én jó asszisztenshez mérten vetkőztetni kezdtem, hiszen az inge még mindig rajta volt. A kezemmel és a számmal kezdtem kényeztetni, amíg kicsit magához tért. Aztán fáradtan felöltöztettük egymást, és együtt haza indultunk. Az úton pedig elmesélte, hogy hogyan került ide hozzám a rendelőbe…


Ahogy tetszik - a második rész - by ranag0l

A történet maga egyszerű, nyár van. És azt gondoltam látnom kell őt, hiába a sok kép, a levelek, élőben azért csak más a dolog. És miután sokszor mesélt milyen is a rendelőben dolgozni ezért úgy döntöttem ott lepem meg. De nem csak ő lepődött meg a dolgon, hanem én is. Régen voltam ilyen intenzíven a csúcson.

Szóval nem kis élvezet volt találkozni vele. De mivel a nyárnak még nem volt vége gondoltam akkor már nem csak felugrom, hanem maradok pár napot. Hátha történik valami érdekes, nos ezek után arra gondoltam, kár, hogy nem egész hónapra érkeztem. Megmutatta merre lakik, mik a kedvenc helyei, este pedig, hogy hova szokott lejárni a barátaival. Fáradt voltam az utazás és az azt követő dolgok kimerítettek, ezért nem volt kedvem bulizni. Mikor ezt megjegyeztem arcán hamiskás mosollyal csak annyit mondott, hogy oké akkor majd holnap strandra megyünk. Ma este meg otthon leszünk. Azt gondoltam végre pihenhetek és szunya, ehelyett teljesen máshogy alakult a programom. Hazaérve megmutatta melyik lesz a szobám, mellesleg gyönyörű házban laktak. Letusoltam, majd kerestem a boxerem mikor ő kopogás nélkül rám nyitott, majd jött befele.
- Szia! Nem zavarunk? Be szeretnék neked mutatni valakit, és azzal szélesre tárta az ajtót.

Nos, hát igen. Rajtam ugye csak Ádámkosztüm szembe velem hazatérő fáradt de igen csinos anyuka áll, ezerrel elvörösödtem. Évi, azt gondolom majd a vacsoránál bemutatod a vendéged! - szólt anyuka, és mosolyogva ellépet az ajtóból. Rendben, menj csak le, pillanat és megyek segíteni tálalni, csak megmutatom a vendégnek hol a törölköző. Érdekes mondat volt, mert már meg voltam törülközve. De anyukát ez nem érintette, és szépen lesétált a lépcsőn. Csak néztem rá értetlenül. Ő meg mintha a kisördög bújt volna belé lassan odasétált. Mit parancsol a kedves vendég? - kérdezte olyan búgó hangon. Téged, ha nem nagy kérés.
- Még nem sajnos, mennem kell tálalni. De majd este kaphatsz kóstolót belőlem is. Ja csak egy kérdés, amikor hideg éri mindig ilyen kicsi? - Épp válaszolni akartam, amikor odalépett és megfogta, lassú csuklómozdulatokkal elkezdte verni, éreztem, ahogy megtelik vérrel. Meg akartam csókolni, de ő hátrahajolt.

Később! Mondta mosolyogva, azzal letérdelt és egy puszit nyomott rá. Majd kisétált, én meg ottmaradtam álló farokkal. Lelkesedésem cseppet sem változott mikor lementem a vacsorához, pláne amikor megláttam a kényelmesebb ruhába bújt leányzót. Vékony szinte átlátszó egyrészes ruha volt rajta, ami finoman sejtetni engedte formás körvonalait, és csekély izgalmi állapotát, mert a bimbók egyenest felém ágaskodtak. Anyuka egyszerű szabadidőruhát húzott. Elkezdődött a vacsi, közben elmeséltem mindent magamról, és szinte faltam a lányt a szememmel. A vacsora közben a következő fogás kihozatala mindig a háziasszony lányáé volt, én persze mindig felajánlottam, hogy segítek, de a vendégnek a helyén kellett maradnia. Történ aztán, hogy az egyik tál leesett és eltört, ekkor már én és a leányzó anyukája is a konyhába siettünk. A vacsora meghittsége véget ért, mert anyuka nem kicsit zsörtölődött a kedvenc edényének eltörése miatt. Eztán csak ő hozta ki a fogásokat. Már nem tudom hányadiknál járhattunk amikor éreztem egy finom meleg érintést az asztal alatt, mellettem

Évi semmi jelét nem mutatta, hogy az ő keze simogatná a nadrágom. Enyhén szólva ciki volt a dolog, mert féltem, hogy meglátnak, meg aztán hogy állok fel az asztaltól, de őt mulatatta a helyzet. Komótosan simogatta a nadrágomon keresztül férfiasságom tanú bizonyságát, ami szemmel láthatólag ismét éledezni kezdett de hát kié nem tette volna, ha egy ilyen szépség ül mellette. Először csak finoman a combomat simogatta, majd amikor már ágaskodni kezdett finoman a makkal játszott. Nem kicsit furdalt a kérdés, hogy miért csinálja ezt, de feszengve válaszolgattam, nehogy hangom elárulja, hogy nem csak az étel ízében gyönyörködöm. A vacsora végeztével anyuka elment tusolni aztán meghívott egy mozizásra, amiben a nyári élményeiket mutatta volna meg. Mi addig elmentünk mosogatni. Illedelmesen megvártam, amíg távozik a család többi tagja és csak mi maradunk, csak aztán mertem felállni, de Évi nem hagyta.

Odahajolt és vadul szopni kezdett, istenem milyen csodálatos volt. A keze egy ritmusban dolgozott a szájával, örömöm azonban nem tartott sokáig, mert igen hamar abbahagyta. Türelmemet vesztve akartam elkapni, hogy végre én is érezzem az ízét, de ő nevetve annyit mondott, hogy vár a mosogatás, aztán meg a film. Kelletlenül tettem vissza a farkam a nadrágba, és már kissé bosszankodtam is, miért teszi ezt velem. Majd szétdurrantam már. Segítettem neki szó nélkül és ő sem akarta tovább játszani ezt a játékot. Csendesen sétáltunk át a hatalmas nappalin keresztül a TV szobába. Teljes félhomály uralkodott a szobában, aztán elfoglaltuk helyünket a díványon, anyuka az egyik kellemes puffot választotta, és közelebb húzódott a TV-hez, hogy jobban tudjon magyarázni. Évi panaszkodott, hogy fázik, ezért szerzett nekünk egy takarót. Miközben anyuka kikereste a kazettát, ő visszarobogott egy vastag sötétkék színű finom takaróval. A kazetta elindult, és anyuka folyamatosan kommentálta az eseményeket, figyelmem szinte lankadatlan volt, egészen addig, amíg Évi oda nem bújt szorosan mellém és a fülembe nem súgta.
- Kívánlak. Érezni akarlak, most!

Hangja szinte zihált, és én csak ekkor jöttem rá, hogy mocorgása a sötétben nem annak volt tudható, hogy kényelmetlenül ül, hanem, hogy a kezeivel simogatta magát és nem akarta, hogy maszturbálásának hangját halljuk. Nem is tudtam hirtelen mit csináljak, amikor a takaró alatt a kezem a lába közé húzta, éreztem, hogy az egyrészes pizsama sehol nincs, valószínűleg már a dereka körül lehet. A lába köze teljesen forró volt és nedves. Kényeztess, kérlek! - búgta újra a fülembe.



Ahogy tetszik - a harmadik rész - by ADRIANA16

Láttam rajta, mennyire meglepődött, mikor kezét a lábam közé húztam, ezért biztatásul pontosan a csiklómra helyeztem az ujját, hogy már csak simogatnia kelljen. Kényeztess, kérlek! - súgtam újra a fülébe, és nem is kellett többször mondanom, mert elkezdett simogatni. Csodálatos volt érezni keze érintését, és nagyon jól simogatott, ezért megpróbáltam összeszorítani a fogam, és kínomban, hogy ne sóhajtsak egy hatalmasat a vállára hajtottam a fejem. Rosszul vagy kislányom? - kérdezte anya, és erre mindketten annyira megijedtünk, hogy ő rekordsebességgel kapta el a kezét, én meg majd’ leestem az ágyról. Megpróbáltam kis nyugalmat erőltetni magamra, nehogy feltűnjön, mit csináltunk a takaró alatt, és úgy válaszoltam: Semmi bajom anya, jól vagyok, csak kicsit fáj a fejem, meg fáradt vagyok. Úgyhogy inkább halasszuk el a videózást holnapra, Laci is biztos fáradt, felkísérem a szobájába.

Jól van gyerekek, menjetek pihenni - mondta, és közben már pakolta is el a videós cuccokat, és indult ki a szobából, közben még egy puszit nyomott a homlokomra. Jó éjszakát kívántunk, aztán próbáltam felkelni a takaró alól, hogy végre feljussunk a szobába, de ő visszahúzott…- Várj csak te kis bestia! Elkapta a csuklómat, visszahúzott a kanapéra, és rám feküdt. Szenvedélyesen megcsókolt, majd a lábam közé feküdt, és az ujjával tovább izgatott…egyre gyorsabban csinálta, tudta, hogy szeretem, és éreztem, hogy mindjárt elmegyek. Egyre hangosabb sóhajok törtek volna elő belőlem, ezért a kezemet a szám elé kellett szorítanom, nehogy meghallják kéjkiáltásomat. Épp elmentem volna, amikor pontosan a csúcs előtt abbahagyta. Aaaahh…miért csináltad ezt? - kérdeztem kissé csalódottan, amint kezdtem visszatérni a valós világba - Már majdnem a csúcson voltam… Tudom kicsim, de kínzásért kínzás jár - és gonoszul, mint egy kisördög rám mosolygott.

Amint elég erőt éreztem magamban, felálltam, és elkezdtem húzni fölfelé az emeletre. Végre beértünk a szobámba… Most már nem bírom tovább…nagyon kívánlak…kényeztess még, kérlek...



Ahogy tetszik - a negyedik rész - by ranag0l

Nem bírtunk a vággyal, ami elöntött minket. Egymásnak estünk, ő hátradőlt az ágyán, én először lehúztam a ruciját, majd félrehúztam a melltartóját és a bimbókat kezdtem izgatni. Aztán lefele haladtam, széttárta engedelmesen a lábát mikor aközé érkeztem. Elkezdtem nyalogatni a lába közét. Hatalmas sóhajaiból tudtam, hogy nagyon élvezni. Amúgy is sokszor mondja, hogy ezt élvezi a legjobban. Aztán elkezdett vetkőztetni, ő pedig egy sexis hálóingbe bújt. Éppen ledobtam a farmerom, és a boxerból akartam kibújtatni a kemény farkam, amikor lábdobogás csapta meg a fülünket, felöltözni nem tudtam már, ezért odaugrottam a kapcsolóhoz, és lecsaptam a villanyt, majd Évi háta mögé bújtam. Egy ezredmásodperccel később anyuka benézett hozzánk, de a sötétben nem láthatta, hogy nem egyedül van a lányka a takaró alatt. Azt kérdezte tőle, hogy látta-e a vendéget, mert nézte a szobájában, de nincs ott. Hirtelen nem tudott mit mondani neki Évi, csak azt felelte, hogy fürdeni mentem, amikor utoljára beszéltünk.

Közben, ahogy beszélgetett a leányzó a kedves mamával megborzongott, mert megérezte, hogy a kezem a hálóinge alatt matat, és a combján csúszik egyre feljebb. De meg sem mert mozdulni, nehogy a kedves mama bármit is észrevegyen, ezért hagyta had ügyködjem. Miközben beszélgettek, bennem csak nem nyugodott a tűz, melyet az előbb szított fel a leányka, és a bugyiját kezdtem simogatni, meg ugyanezt tettem a fenekével. Ő nem tett semmilyen árulkodó jelet, szerintem csak azt várta, hogy az anyukája kimenjen a szobámból, hogy végre folytathassuk. Elég nagy szerencsénk volt, hogy az anyuka nem kapcsolt villanyt. Folyamatosan rólam kérdezgette, szerintem amiért nem adott egyenes választ azért maradt olyan sokáig. Közben én nem bírtam magammal, és már a bugyija alá csúsztattam a kezem, és a finom meleg puncit simogattam. Éreztem, ahogy összeszorította a fenekét, erre elhúztam a kezem. Már kezdett örülni, hogy abbahagytam, közben anyuka csak nem hagyta abba, én pedig folytattam.

Szerintem akárhogy is volt hiába jelzett, hogy elég, ő is élvezte. Éppen ezért lassan elkezdtem lehúzni a bugyiját. Közben, amikor már a combján volt, elkezdtem fészkelődik lassan, ahogyan csak tudtam, de anyuka nem vett észre. Éreztem a forró lába közét, ahogy a kőkemény farkam a lába közé helyeztem, ő nem ellenkezett, finoman hátranyomta a fenekét. És hogy biztosan ne látsszak felkönyökölt. Elkezdtem finoman behatolni, éreztem, hogy kicsit nedves, de gondolom csak az előző játékunk miatt, de ahogy fészkelődtem, és a kezem is oda fért, a következő érintésemnél már elég nedvesnek éreztem. Láttam, hogy már neki is mindegy, hogy lebukhatunk, mert teljesen hátrapucsított. Finoman behatoltam. Egy pillanatra megszakadt a mondókája, de gyorsan folytatta, ahogy én a mozgást. Kábé olyan két perc volt, ami még eltelt, aztán anyuka jó éjszakát kívánt, és kiment a szobából.

Nem éppen mosolyogva nézett hátra, és rám akart ripakodni először, már ahogy az arcát láttam, de éppen akkor toltam be, ahogy csak tudtam, és láttam az arcán, hogy élvezi. Akkor már nem hagytam abba, folytattam. Ő nagyon élvezte, olyannyira, hogy be kellet fognom a száját, hogy ne sikongasson olyan hangosan. Így az egyik kezem a száján, a másikkal simogattam a haját, közben ütemesen nyomkodtam belé a farkam. Isteni volt, csak egy idő után kényelmetlen. És mivel anyuka aludni ment, pózt cseréltünk. Először misszionárius pózban folytattuk, közben folyamatosan csókoltam. Aztán helyet cseréltünk és rám ült lovagolva szeretkeztünk tovább. Arcán a hamiskás mosoly a sóhajtások között.
- Meg van elégedve a kedves vendég a vendéglátással? - kérdezte arcán gonosz mosollyal.
- Természetesen. - válaszoltam.
- Ha nem tetszik abba is hagyhatjuk…
- Isten ments, folytasd te fekete démon!

Ő vadabb vágtába kezdett, az ágy csak úgy mozgott alattunk, de ez már nem zavart egyikkőnket sem. Az arcom előtt ringtak a formás mellei, azokat szopogattam, miközben ő folyamatosan váltogatta a tempót. Amikor elfáradt lassított, és csókolt, ahol ért, amikor pedig pihent újra keményen csattogott a formás feneke a combomon. Aztán egyszer csak olyan rémült arcot vágott, aztán a lefele görbülő szája egyre szélesebb mosolyba vágott át, majd nyögött egy elég hangosat. Hálisten senki sem lepett meg. Finoman még mozgott rajtam. Lovaglás közben sokszor szóltam rá, hogy lassan ha nem akar kismama lenni. Még pár ilyen lassú csípőmozgás, fel- és le, majd előre és hátra. Majd megkérdezte.
- És te hogyan szeretnél elmenni drága?
- Hova lehet édes?
- Ahova csak szeretnéd!
- Gyere az asztalhoz.

Semmi ellenkezés nélkül feküdt fel az asztalra, és tartotta azt a díjnyertes fenekét. Én pedig mögé álltam. Szeretem ezt a pózt, mert nem fárasztó, és én diktálom a ritmust. Azonfelül a kezem a dereka mellett finoman a lába közé helyezem és a csiklóját is tudom ingerelni. Élvezet volt hallgatni, ahogy nyögtünk, és lihegtünk szeretkezés közben. Aztán mikor éreztem, hogy lassan végem, gyorsan kihúztam belőle.
- Gyere, a szádba akarok menni… - szinte nyögtem a szavakat, annyira közel voltam a csúcshoz. Ő nem válaszolt semmit, elém térdelt, és finoman bólogatni kezdett, majd egyre hevesebben verte és szopta. Élvezetem, olyan volt, mint egy robbanás, aztán éreztem, hogy valóban nem túloztam. Nem fért el a szájában a sok adag sperma, pedig nyelte, ahogy csak tudta. Emellett a szája szélén folyt le a mellére, és a térdemre. A lábam megrogyott, és még szerencse, hogy az asztalnak támaszkodtam, mert különben összeesem. Hatalmasat szeretkeztem vele még aznap este. A fürdőben, és a két szobát összekötő folyosón is. Már nem érdekelt, hogy meglátnak, csak őt akartam sokszor. Őt sem zavarta, bár még így is elég hangosan nyögött, sokszor nekem kellet a kezem a szája elé tennem. Isteni éjszaka volt.

Másnap este néztük a TV-t, ami a tegnapi este elmaradt, és mivel bejelentettem, hogy csak két nap múlva megyek haza, mert meg akarom nézni az egész várost, ezért csak előkerültek a családi filmek. Először bent volt anyuka, de aztán kiment mosogatni, és onnan kommentálta az eseményeket. Nekünk sem kellet több, Évi meglepett. Hirtelen lehúzta a melegítő alsót, és az ölembe ült, kezében a takaróval. Annyira meglepett, hogy én nem is készültem erre, és nem értettem mi a helyzet, erre ő gyorsan lerántotta a rövidnacim, megnyalta párszor, amire az azonnal ágaskodni kezdett majd beleült. Mire anyuka bejött már bele is ült. A takaróval pedig eltakart mindkettőnket. Olyan volt mintha az ölembe nyúlt volna el. Anyukája rosszallóan nézett, de aztán nem szólt semmit. Miközben ő ecsetelte mit látunk a filmen, mi ártatlanul néztünk rá, és figyelmesen hallgattuk, és ő nem is sejtette, hogy a kislányában vagyok, majdnem tövig. Ennyire semmit sem élveztem, mint ezt a videót. Évi oldalra mozgatta a csípőjét, mint aki csak fészkelődik, én pedig oldalról nyúltam alá. Hatalmasat élveztünk, bár nem volt az igazi, mert csendbe kellet tenni.

Kicsit cikis volt az elválás, de megkértük, hozzon be egy kis kólát és akkor mellém ült a kislány. Miközben anyuka kazit cserélt, a film alatt csak verte Évi, de amikor nem figyelt az anyukája, akkor be is kapta a takaró alatt, újra csak a szájába élveztem. Hát ez volt az én kis nyaralásom.
Hasonló történetek
15340
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
18037
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
daffffffff ·
jo.nálam 9-et ér.mert tökéletes történet nincs. de ez közelített hozzá.

Vadmacs ·
Eredeti story,és roppant 5letes.Eszméletlenül tetszett,de mintha a történet elsö felét már olvastam volna valahol.... ;))

Livica ·
Nagyon tetszett. Tök jó az egész! Választékos, hihetö: szuper! 10-es.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: