Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Abszolút

Mosolyogtam. Végtére is, volt miért mosolyognom. Vagy legalábbis úgy tartottam akkor, hogy majd lesz miért mosolyognom – és ha már optimistán állok hozzá az elkövetkezendő dolgokhoz, talán nagyobb az esélyem, hogy azok tényleg jól végződjenek. Avagy korai örömömre a megátalkodott égiek bosszút esküdjenek? Nem, az nem lehet – ahhoz túlságosan szeretnek engem, azt hiszem. Igen, végül is ide is sikerült bejutnom, ami nem kis szó: zártkörű rendezvény, és engem ehhez a helyhez nem sok dolog fűz, ami hivatalos lenne. Érzelmekről meg ki beszél ilyenkor?

Nos, tehát mosolyogtam, hogy a dolog, bizonyos szempontból nézve, nehezebb részén túl vagyok. Persze a szempontok becsapósak. Ha kicsit kanyarítok rajta, a neheze majd még csak most jön. De csak átevickélek rajta – ha már a biztonságiakat frappánsan átvertem, és a kapun bejutottam.

Úgyhogy, ahogy már nekifutok sokadszorra, egyrészt ezért mosolyogtam. Másrészt meg azért, mert ezzel ebben a flancos, sznob tömegben megmutatom, én annak ellenére, hogy idegen vagyok innen, nem igen félek. De nem ám! Mosolygok én, önelégülten, enyhe fennhéjázással a tekintetemben, és máris elgondolkodnak – „na, ez meg ki lehet?”. Igen kérem, így kell ezt. Sznobok között megátalkodott sznobként viselkedni, és ezzel megölöd őket. Persze csak, átvitt értelemben.

Tehát, mosolyogtam, és átvágtam szép lassan a tömegen. Valami otromba disco szám szólt, és tomboltak rá, a saját gondolataim nem hallottam, olyan hangos volt, pedig aztán az ember a gondolatait nem is hallja, feltéve persze, ha nem magában beszél az adott pillanatban.. Mindenesetre ez a dübörgő zene még a fejemben ide-oda száguldó, és visszhangzó gondolatokat is kezdte elnyomni. De én azért csak céltudatosan tartottam előre. Utamon feltűnt néha egy-két ismerős, táncpartnerükkel, vagy épp csak egy haverral, akivel kiugranak a büfébe valamit venni – hangosan köszönnek, túlkiabálva a zenét, de én csak lazán visszaintek. Ők talán nem értik hidegségem, hiszen máskor én is szívélyesen futok hozzájuk, de ne feledjük – látszatkeltés! A körülöttem lévők ugyan, gondolhatják, ki ez az idegen, aki csak egy néma biccentéssel elintézi őket? Ha ez a pár ember ennyit ér, ki lehet? Közben persze senki vagyok, de ők ne tudják – jobb hinni…

Úgy tehát, mosolyogtam, és átvágtam egy táncoló pár között, szegényeim, de hát, így kell ezt, ugyan, én sietek, nehogy én legyek a kedves. Finoman megfogom egy táncoló lány vállát, és arrébb taszítom, rántom, de csak finoman, ahogy a vállát fogtam. Rám néz, ugyan, mit akarok, ki vagyok? Én csak rámosolygok, szelíden, magabiztosan – lássa, valaki idegen, óriási karizmával – vagy csak sajnos egoizmussal? Nem, a látszat kell, és jobb, ha hisz. Továbblépek, de nem sokáig. A céltudatosság már oda, de nem veszett kárba, megérkeztem, és most már látom őt. Barátnői körében táncol, és kacsintgat a körülöttük hemzsegő fiúkra – illetve, hogy, ő nem is, ő túl tiszta, félénk és szelíd ehhez. Ő is csak mosolyog, de persze, inkább zavartan, mintsem fennhéjázva. Hát igen, ezt nem mindenki tudhatja. De nekem itt most el kell adnom magam.

Mosolygok, mikor ezek a dolgok eszembe jutnak. Meg azért is, mert egy barátnője kiszúrt a tömegben, és már épp intene a többieknek, de még előtte én leintem, s mutatóujjam a számra tapasztom: Csitt! Én vagyok a meglepetés! Odalépek az én szelíd, tiszta, félénk lányom mögé, és befogom a szemét bal kezemmel, jobbal pedig a derekát átölelem: Szabad egy táncra, így rejtélyesen?
Mosolygok, ahogy kezeivel próbálja leemelni tenyerem szeméről, de én nem hagyom, egy lapáttal még rá, hogy halkan fülébe súgom: „ne rontsd el a játékot, most nem a világról van szó… csak kettőnkről és a táncról…ne csalj… - talán érti mire gondolok, s leengedi két kezét, egyik rácsúszik a derekát tartó kezemre, másikat lágyan felemeli, és beleviszi mozdulatait gyöngéd táncába. Én is lehunyom szemem, és körülöttünk megáll minden. Érzéki a tánc, elveszünk benne. Minden egyre fülledtebb lesz, a sóhajok elmélyülnek, és a világ megáll, csak mi ketten vagyunk ott, csak mi ketten… Lassan megfordul, még csukott szemmel, és hozzám bújik, talán nem is tudja, kit rejt szemének a leple… Nyakamba borul, és köztünk már semmi sincsen – se lépések, se centik, csak az érzések. „Csaljunk” – suttogja halkan nekem. Az ajka ajkamra tapad, és lassan kinyílik a szeme…

Mosolygok, majd fordulok egyet ágyamban. Elzsibbadt a kezem, elfeküdtem. Felülök, és megdörzsölöm a szemem.
Halkan nevetni kezdek – most minek is örülhetek? Talán szépet álmodtam. Kár, hogy nem emlékszem…
Hasonló történetek
5285
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4427
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sze@Sze ·
A stílusod kitűnő!
Újgyakorlatnak elmegy ez a kis szösszenet, de várom az igazi műveket. Emberekkel, történettel, kevesebb sejtelemmel.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: