Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A verés, avagy hogy is kezdődött

Ez a story nemrég egy discoban kezdődött. Mint minden pénteken, leugrottam a discoba, egyet mulatozni. Szokásomtól eltérve, most ivás helyett, inkább ismerkedés céljából mentem, mivel éppen nem volt barátnőm. Mikor beléptem a terembe, azonnal észrevettem egy gyönyörű lányt. Egyedül, szomorúan iszogatott a pultnál, gondoltam odamegyek és valahogy felvidítom.

Odaültem mellé, rendeltem magamnak egy italt és megszólítottam. Az elején még kicsit gátlásos volt, de ezt hamar levetkezte és beindult a beszélgetés, majd felkértem táncolni. Nem telt el öt perc, már csókolóztunk. Egyszer csak, odajön hozzánk négy srác és az egyik félrehívja a lányt. Látom, hogy veszekednek, majd pofon vágja a csajt az egyik. Erre odarohantam és gyomorba ütöttem a gyereket, majd mind a négyen nekem jöttek és ütni rúgni kezdtek, de nagy szerencsémre jöttek a kidobó emberek és mind a négyen repültek. Gondoltam, hogy ma mára már elég volt az ilyenfajta szórakozásból és haza megyek. Már indultam volna, mikor utánam jött a lány és bocsánatot kért, hogy nem szólt arról, hogy van, illetve, hogy volt barátja, de szívesen hazakísérne, mert látta, hogy nem vagyok jól. Mondtam neki, hogy elfogadom az ajánlatot, de csak egy feltétellel, ha megmondja, mi a neve: - Vera -mondta.

Egész hazáig beszélgettünk. Behívtam egy kávéra, mivel a szüleim nyaraltak, a nővérem pedig a barátjánál alszik. Elfogadta a kávét, majd ismét nekiálltunk beszélgetni. Egyre közelebb kerültünk egymáshoz, majd elkezdtünk csókolózni. Egyre hevesebb-egyre forróbb csókok közepett, simogatni kezdtem formás popsiját. Erre nagyon beindult, mert még vadabbul, szenvedélyesebben csókolt vissza. Elkezdtem szép lassan kigombolni a blúzát, majd lesegítettem róla. Izgató fekete melltartóját szinte átszúrták mellbimbói. Kikapcsolta, majd levette melltartóját. Nekiálltam masszírozni feszes melleit. Két ujjammal elkezdtem dörzsölgetni mellbimbóit, amit halk nyögéssel jelezte, hogy nagyon élvezi, majd forró csókokat nyomtam formás melleire.

Eltolt magától és letolta rövid szoknyáját. Alatta egy fekete csipkézett bugyi volt, amitől nagyon beindultam. Az egyik kezemmel benyúltam a bugyi alá. Éreztem, hogy már tiszta nedves. Simogatni kezdtem, amitől az egész teste beleremegett. Kihúztam kezemet a bugyi alól, és Verát egy székre ültettem. Lehúztam a nedves bugyit róla. Szétrakta lábait, ezzel könnyítve utamat a puncijáig. Két mutatóujjamat kicsit benyálaztam és széthúztam szeméremajkait, majd durván belenyaltam. Erre hatalmasat nyögött és fejemet nekinyomta puncijának. Két lábával átkulcsolta a nyakamat. Szívogattam nagyra duzzadt csiklóját, majd középső ujjamat benyomtam a hüvelyébe. Ismét hatalmas nyögéssel jelezte, hogy közel van az orgazmusa, ezért kicsit lassítottam a tempón. A pinája felszínét kezdtem nyalogatni, majd két ujjamat benyomtam neki. Erre azonnal elélvezett. Lenyalogattam kicsorduló nedveit.

Mikor ezt befejeztem, felállt és egy nyelves csókkal jutalmazta, hogy ilyen jól végeztem dolgomat és azt súgta a fülemben, hogy most ő mutatja meg, mit tud. Levettem a pólómat, majd nadrágomat. A boxeralsómon már látszott, hogy teljesen be vagyok indulva, így hát megváltam boxeralsómtól is. Nekiállt simogatni, majd szívogatni kezdte addigra nagyra duzzadt farkamat. Először csak gyengéden, majd egyre mohóbban csinálta, amikor kivette szájából, megmarkolta és húzogatni kezdte rajta a bőrt. Nagyon jól csinálta, mert nagyon hamar elélveztem, bele a szájába, nagyon hamar lenyelt. Beleültetett a székbe, majd amikor már majdnem beleült akkora ismét ágaskodó farkamba, nekiállt cirógatni vele puncija bejáratát. Azt hittem, menten eldurranok. Hirtelen abbahagyta, majd lassan beleült. Gyengéden elkezdett mozogni, majd egyre fokozva a tempót, egyre vadabbul mozgott. Közben melleit csókolgattam. Abbahagyta, majd megkért, hogy menjünk be a szobámba, ott majd kielégíti minden vágyamat.

Leültetett az ágyra, mellém feküdt és simogatni kezdte magát. Először a melleit, majd egyre lejjebb-lejjebb haladtak kezei. Az egyik kezét a szájához emelte, majd benyálazta két ujját és feldugta magának. Számomra ez a látvány egyszerre volt izgató és új is, mivel még nem láttam lányt maszturbálni. Kihúzta két ujját és felém nyújtotta őket. Benyomta a számba. Én azonnal lenyaltam róla a nedűt. Szétrakta lábait és széthúzta punciját. Mohón benyomtam neki farkamat és durván kezdtem dugni. Sikoltozott és egyszerre élveztünk el. Utána egy ideig csendben szótlanul feküdtünk egymás mellet.

Felöltöztünk, megadta a tel. számát és egy szenvedélyes csókkal elbúcsúztunk egymástól.

Legyen Folytatás?
Hasonló történetek
25055
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22514
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: