Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Vég...

Hirtelen ébredt fel egy éles zajra. Belenyilalt a fájdalom a fejébe-tegnap éjszaka eléggé felöntött a garatra. A pia fog megölni – gondolta – és fejét fogva tápászkodott fel a földről. Hirtelen újabb zajokat hallott, ezúttal hangosabban és kiáltásokkal vegyítve.

Kilépett a sátrából és meglátta a zaj forrását: összecsapó kardok, emberek–a tábort megtámadták. A tegnapi ital miatt még most is nehezére esett a gondolkodás. Lassan végignézett társain: bátran, félelem nélkül küzdöttek. Egyikük mintha az ő nevét kiáltotta volna, hogy ragadjon fegyvert.

Éppen fordult vissza a sátrába, mikor váratlanul óriási égető fájdalmat érzett, ahogy egy nyílvessző fúródott át a bőrén, a húsát majd a szívét szétszaggatva állt meg.

Ennyit értek volna a harcostársak?

Ennyit értek volna a nők? Azok a nők…

Ennyit értek volna a harccal eltöltött hosszú évek?

Ennyit ért volna, hogy amerre járt mindenhol félelmet keltett az ellenségében?

S most így kell végeznie? Egy orvul kilőtt nyílvessző végez vele? Vele? A Birodalom egyik legnagyobb és leghíresebb harcosával?

Térdre esett, vért köpött. Utoljára végignézett harcostársain. Négy kézlábra esett, száján vér kezdett kifolyni. Az agya kezdett elhomályosodni, teste elzsibbadt végül elterült a földön. Egyik társa melléugrott, mondott neki valamit, de már nem értette. Teste megmerevedett, szemei elüvegesedtek, eljött a Vég…
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tom55 ·
Ez eléggé a dolgok közepébe vágó történet volt, jobb lett volna, ha van esetleg neki valami előzménye, mert így eléggé rosszul sült el a dolog.

Andráska ·
Jó ez fiam! Több ilyen kéne ide!
Nézd meg az én történeteimet, most jön a Disznóvágás.

Tom@ ·
Megkérdezhetem hogy mér sült el rosszul a dolog???
Tom55 ·
Azért, mert így csak egy ember meghalt benne és kész. Nem tudjuk milyen ember volt vagy hogy miket csinált azelőtt és ezek a hiányosságok miatt, majdnem nem ér semmit az egész írás.
Tom@ ·
Azér ha jobban elolvasod láthatod, hogy vannak benne utalások. Másik mindig is jobban szerettem az olyan történeteket+filmeket, ahol nincs felfedve minden, hogy az én képzelőerőmre legyen bizva hogy hogyan gondolom a végét.
De ha ez megnyugtat akkor már dolgozom az előzményeken de még elég sokára várható főleg h nemsokára itt a suli :rage: és most már a jegyeim is számitani fognak szal el kell kezdenem tanulni :flushed:
Tom55 ·
Vannak benne utalások igaz, de elég kevés és elég tág körben, de majd meglátjuk hogyan sikerül megírnod az előzményeket...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: