Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A vágyak labirintusa(2.rész)

- Fiam, fent vagy? - Üvöltött be a ház hárpiája.
Benyitott a szobámba.
- Most már fent, mondjad anyu.
- Készülj az iskolába, nem alhatsz el az igazi első napodról. Meg kell nyomnom ezt az évet. Nagyon sok múlik ezen, szedd össze magad. - Utasított.
- Mondtam, hogy fent vagyok. - Közöltem morcosan.
Az órára néztem. Hajnali 5 óra. Végig aludtam volna a tegnapi délutánt és az éjszakát? Ezek szerint. Na összeszedem magam egy kávé segítségével.
Úton az iskola felé boldogan töltött el, hogy ma nem lesz óránk Robertel, már csak a kellemetlen gondolatok miatt is.
Öt óra még gördülékenyen telt el de a hatodikon már teljes testemmel szenvedtem. Újra úrrá lettek rajtam a gondolataim. Nem értem már megint miért jutott eszembe. Ez kész őrültség. Azt hiszem ma ha haza értem összefutok pár haverral és kosarazunk kicsit. Úgy is elhanyagoltam a sportot mostanában. Még jó, hogy ma nem találkoztam Robertel, talán holnapra mindent elfelejtek. Hisz miért is tartana tovább 2 napnál tovább ez a rémületes gondolat?
Épp mikor az órámat akartam megnézni, kicsöngettek.
Az iskolát elhagyva mély levegőt vettem. Éreztem a szabadság illatát. Szokásomhoz híven bedugtam a fülhallgatót a fülembe és a kedvenc játékom zenéjét kezdtem el hallgatni.
Nem lakom messze az iskolától, talán 5 utcányira. Már majdnem hazaértem mikor hátulról valaki megfogta a vállamat mikor épp megálltam zenét váltani.
- Szia Álmos! Hazafelé?
Legyökerezett a lábam mikor megláttam Robertet ahogy épp fogja a vállamat.
- Üdvözlöm Tanár Úr. Jól megijesztett. - Meglepődötten néztem rá.
- Bocsánat, nem akartalak megrémíteni. Erre felé laksz? - Kérdezősködött.
Vajon miért érdekli?
- Igen, itt lakok nem messze. Ön is erre lakik?
- Talán húszpernyire.
- Apropó tegnap. Miért morogtál? Nem vagyok valami szimpatikus neked mi?
Eszembe jutott a feszes nadrágja. Teljesen zavarba jöttem.
- Tegnap? Ó igen, tegnap. Elnézését kérek érte. Tudja.., nagyon rossz napom volt. Ne haragudjon.
- Ugyan Álmos. - kuncogott.
- Ennél sokkal több kritikát kibírok. Tudod tanár vagyok, sok szemtelen gyerek között. - Majd azzal a mozdulattal megsimogatta a fejem tetejét.
- Jó srác vagy te, vagy csak kicsit magadnak való.
Teljesen kész lettem. Mi történik velem? Jézusom Álmos, térj már észhez. Ez olyan mintha megveregette volna a vállam.
- Na nem is rabolom tovább az idődet, jó pihenést délután. Holnap az órán találkozunk. - Intett és tovább ment.
- Viszlát. - Intettem vissza.
Jó, higgadjunk le. Ez csak egy egyszerű beszélgetés volt. A szívem a torkomban dobogott.
Mikor kicsit sietve haza értem szokás szerint ledobtam a táskámat és leültem a számítógéphez. Kis e-mail böngészés után elmentem a fürdőszobába reménykedve, hogy ott majd kitisztul az agyam.
Meztelen testemet belehelyezve a forró vízbe kellemes érzés öntötte el. Na igen, ez kellett nekem. Telefonból kihangosítva épp egy lassú romantikus szám szólt.
- Kisfiam.. - szólt be a szigorúan az édesapám.
- Halkítsd le ezt a zenét. Még a végén te is buzi leszel mint a korosztályod háromnegyede!
Csak dünnyögtem magamban. Hogy én buzi? Na ne viccelj. Tény, hogy sosem érdekeltek a lányok. Vagy is.. érdekeltek de sosem jártam egyel sem.  Sokszor hozta szóba apu, hogy mikor lesz már barátnőm de mindig elintéztem azzal, hogy ráérek. Na meg sokat sportoltam. Igen! A sport. Mi más okom lett volna rá, hogy jó pár lánynak nemet mondtam?
Izzadság cseppek gördültek le az arcomon. Fekete hajamat végig simítottam a vizes kezemmel.  Hirtelen elöntött az az érzés amit akkor éreztem mikor délután a fejemhez ért Robert.. érthetetlen kéjvágy tört rám. Végig simogattam a mellkasomat. Következő kép már Robert hátsó fele. Jézusom! El innen. Ezt nem hiszem el! Hiába próbáltam nem rá gondolni, a farkam már keményen kukucskált a víz felszínén. Kényeztetően lágy érintésekkel elkezdtem simogatni magam. Felhagytam azzal, hogy próbáltam kitörölni az emlékeimet. Az elegáns zakója és a feszes nadrágja amiben olyan kerek és feszes volt a segge teljesen megőrjített. Nem bírtam tovább. Határozott mozdulatokkal húzogattam a péniszemen a bőrt. Vadul haraptam az alsó ajkam és halk nyögdécselésekkel kísértem az aktust.  Elképzeltem ahogy Robert fekszik rajtam és csókolózunk. Eszeveszettül kívántam őt akkor és ott. Robert gyengéden harapdálta a fülemet. Nem bírtam magammal ezért határozott mozdulattal megmarkoltam a seggét. Robert hangosan szuszogott a fülembe. Ez annyira mocskosul perverz, de nagyon élveztem. Megfeszült a testem. Forróság öntött el.
- Ez az!! - Tört ki belőlem hangosan.
Azzal a mozdulattal el is élveztem. Az egész hasam olyan lett. Mély levegőt vettem de valami fura érzés öntött el. Rettentően kívánom a tanáromat. Aki mellesleg egy férfi. Azt hiszem most igazán van okom a pánikra.

Folyt.
Folytatások
4870
Egy középiskolás fiú története, aki elmeséli nekünk azokat a meghatározó élményeket, amik teljesen felforgatják a már megszokott életét.
Előző részek
Hozzászólások
Dior ·
Velemeny?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: