Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A történet, amit mégis én fejeztem be…

Ezt a történetet már nagyon régen elkezdtem írni, csak sosem volt időm befejezni. Most "végre" kész lett.

Pontosan nem tudod megállapítani, hogy hol lehetsz. Egy bérház pincéjére hasonlít a helység, ahol fogva vagy tartva. Alacsony a mennyezet, félhomály van, de nincs hideg. A kis terem közepén egy szék, mellette egy asztal, azon egy lámpa van. Gyenge a fénye.
Lépteket hallasz. Három emberét. Az egyik cipője hangosan kopog, a másik kettő tompán ér a földhöz. Meg tudod állapítani, hogy az egyik nő. Mikor a lépcső tetején kinyitják az ajtót kis fény szűrődik be. Alkalmad nyílik megfigyelni a bilincseket, amik a kezeden vannak. Erős fémbilincsek.

A lépcsőn csak egy ember jön le. A nő.
Magas. Félhosszú hajú. Vékony. Hosszú fekete köpeny van rajta és magas-sarkú cipő. Megáll neked háttal az asztal mellett.
Mit akar tőlem? – kérdezed, de tudod, hogy választ úgysem kapsz.
A nő odasétál a falhoz és felkapcsolja a rád világító lámpákat. Pontosan hármat. Bekapcsol egy veled szemben lévő kamerát, és arra kér, hogy mosolyogj. Egy cseppet sincs kedved hozzá. Rá sem nézel. Kezded megérteni, hogy innen csak akkor szabadulsz, ha a nő is azt akarja. Egyre jobban érdekel, hogy mi a fenéért vagy itt, és hogy ki ez a nő. Vajon hol lehetnek a ruháid? Miért vagy alsónadrágban? Szeretnél választ kapni ezekre a kérdésekre, így még egy kísérletet teszel az információk megszerzésére.

- Asszonyom! Elmondaná, miért vagyok itt? - kérdezed, és a nő megtorpan. Arcát viszont még mindig nem látod.
- Kisasszony! - szól vissza röviden, de érthetően.
Azonnal elkezdesz gondolkozni, ismerős ez a hang.
- Hogy mondja? – kérdezel vissza, hátha megtudod ki is a fogvatartód.
- Nem vagyok asszony! Kisasszony vagyok. – mondom én, és mosolyogva feléd fordulok.
Hozzád lépek és látom arcodon a teljes megdöbbenés jeleit. Szóhoz sem jutsz a meglepettségtől. Csak a szemembe nézel. Aztán végig a testemen. Nincs rajtam semmi a köpenyen és a csízmán kívül.

Látszik rajtad, hogy az eddigi kíváncsiság átlépett az izgalom és valami egészen más kíváncsiság felé. Nem is nagyon tudod leplezni, hogy megkívántál.
- Mit jelentsen ez? Mit csinálsz? Mi ez a bilincs a kezemen, és hol vannak a ruháim? –kérdezed, és az izgatottságot a hangodban egy kis düh fűszerezi.
Nem válaszolok, csak leülök Veled szemben lévő asztalra. Nem látsz engem, mert az egyik lámpa fénye pont a szemedbe világít, de tudod, hogy ott vagyok, és Téged nézlek.
Nagyon szép, ahogy ki vagy kötve, és nem tudsz sehova menni. Mindig is így szerettelek volna látni. Így azt tehetek Veled, amit akarok.
Kis idő múlva, mikor már érzem, hogy tényleg mérges vagy, megszólalok.
- Mit jelentene? Elraboltalak. Azaz elraboltattalak. Merthogy, én valószínűleg nem bírtam volna Veled. - mondom, miközben eléd sétálok. És nyakadhoz bújok, hogy érezzem az illatodat.
- De hát nekem tárgyalásom lett volna.- mondod, reménykedve abban, hogy ez megmenthet a Rád váró események elől.
Én ekkor füledhez hajolok, és belesúgom: - Igen, jól mondod, csak lett volna. Lemondtam.
Megkönnyebbülten sóhajtasz.

Érzem, hogy férfiasságod nekem feszül, és ekkor kezem, a derekadról kicsit lejjebb csúszik. Próbálod jobbra, a kezem felé tolni a csípődet, hogy megérintsem a falloszodat, de egy határozott mozdulattal elrántom a kezem, és hátrébb lépek.
- Hová sietsz? - kérdezem mosolyogva, és kezemmel végigsimítok a kulcscsontomtól a szeméremdombomig. Én is, és Te is egyszerre nyögünk fel, mikor elveszem a kezem.
- Nem folytatod? - bukik elő belőled a kérdés. Erre én csak mosolygok.

Megfordulok, Neked háttal, és elsétálok az asztalig, közelebb húzom a széket Hozzád. Leülök rá, és mélyen a szemedbe nézek. Elmosolyodom, mert nem tudok komoly lenni. Végignézek Rajtad és látom, hogy a farkad még mindig keményen áll. Behunyom a szemem, és elkezdem simogatni magam. Széthúzom a köpenyt, de a lábaim miatt nem látod a puncimat. A kezem a nyakamtól indul, kicsit elidőzöm a mellbimbóimnál, talán kicsit sokat is, mert hátrahajtom a fejem, és úgy élvezem a saját érintésemet, mintha csak a Tied volna. Ekkor a hirtelen jött ingerektől elengedem magam, és széttárom a lábaimat is. Meglátod, hogy már a szék is nedves…
- Úúú, nem lehetne ezt a bilincset leszedni? - kérdezed, és kizökkentesz a maszturbálásból.

Ekkor lassan felemelem a fejemet, és Rád nézek. A kezeimet lejjebb csúsztatom. Tekintetemmel hol a kezem útját figyelem, hol a reakciódat lesem, és örömmel nyugtázom, hogy izgat a dolog. Látom, hogy mikor a nedves pinámhoz ér a kezem, akkor már nagyon várod, hogy beljebb is csússzon az ujjam. Te is zihálsz, és én is gyorsabban veszem a levegőt, de abbahagyom a játszadozást. Felállok a székről, és odamegyek Hozzád. Fenekednél benyúlok az alsónadrágodba, és lehúzom Rólad. Aztán felállok tudomást sem véve az előttem ágaskodó faszról. Átölelem a nyakad, és megcsókollak. Azaz csak úgy teszek, mintha meg akarnálak csókolni, mert mikor ajkadhoz ér az ajkam, akkor elhúzom a fejem.
- Maradj! - mondom, kicsit erőszakos hangon.

Ezután, Te nem mozdulsz, csak élvezed, amit csinálok. Kinyújtom a nyelvemet, és hegyét végighúzom a szádon. Néha bele is nyalok a félig nyitott szádba, ilyenkor megérzem, a nyelved forró érintését, és engedek a csábításnak, csókolózom Veled. Aztán tovább húzom, végig a füledig. Ekkor alkalmam nyílik hallani a zihálásodat, és ez eléggé felizgat. Behunyom a szeme, és kezemmel is felfedezőútra indulok a testeden. Nyakadtól indítom útjára pici ujjaimat, egészen a derekadig, ott a feneked felé tolom a kezem, és belemarkolok a seggedbe. Mikor ezt teszem a válladba harapok, és Te ettől felszisszensz. Nem azért, mert fáj, sokkal inkább az izgalom miatt.

Kezeim tovább kalandoznak testeden, és az ágaskodó szerszámodat érintés nélkül hagyva a combodra simulnak. El kell kezdenem leguggolni, hogy lejjebb tudjam tolni az alsónadrágodat, így nekem szemmagasságba vagy inkább száj-magasságba kerül a farkad. Rád nézek a lábad elől, és Te visszanézel rám. Megnyalod a szád szélét, ezzel jelzed, hogy a számba vehetem, Te ugyanúgy fogod élvezni, mint ahogy én szoktam. Kezem még mindig a combodon pihen, bár ujjaim egyre jobban kívánják, hogy a meredező hímvessződhöz érhessenek. Nem is várok sokáig, egy pár másodpercig farkasszemet nézek az elkövetkező eseményekkel, és kezemet feljebb csúsztatom. Úgy csinálom, ahogy szoktam, ahogy szereted.

Nem sietek el semmit. Jobb kezemmel megmarkolom a szerszámodat, és a hüvelykujjammal lassan hátrébb húzom rajta a bőrt. Annyira kemény, hogy a másik kezem ujjaival is segítenem kell ezt a műveletet. Aztán, lassan ráhajtom a fejem, és a forró szám hozzáér a makkhoz. Visszafojtod a levegővételt, amíg a számban van a faszod, és csak akkor veszel újra levegőt, mikor kiengedem a puha ajkaim szorításából. Ezután egyik kezemmel a heréidet masszírozom. Ami hallhatóan nagyon jól esik Neked. Sokkal gyorsabban veszed a levegőt, mint annak előtte. Ez jó jel. Szeretem, mikor rám izgulsz…

Tovább folytatom az elkezdett szopkodást. Mikor újra felnézek Rád, Te behunyt szemmel élvezed a szám érintését. Hangosakat nyögsz, és csípőddel néha mélyebbre tolod a faszt a számba. Egész a torkomig letolod, már-már könnyek szöknek a szemembe. Mikor kiengedem a szám szorításából a vastag, lüktető szerszámodat, Te nagy levegőt veszel, és készülsz a folytatásra, de én váratlanul felállok, és a derekad magasságába teszem a lábam, a falon kényelmesen megtámaszthatom, és miközben a szemedbe nézek.

Ágaskodó hímtagodat a nedves puncimhoz érintem. Tudom, hogy most, hogy keményen szoptalak, már nem elég a lágy érintés, sokkal több kell. Elkezdem a tocsogó pinámhoz dörzsölni a faszt, ami egy gyors mozdulattal utat is tör magának és azonnal hüvelyembe csúszik. Mindenféle ellenállás nélkül történik mindez, és mikor érzem, hogy bennem vagy, hogy tövig beszippantottam a csodálatos faszt, akkor mindketten nagy levegőt veszünk. Te tudod, hogy nem szabad megmozdulnod, és talán nem is tudsz a váratlan meglepetéstől, így pár másodpercig érezhetem a lüktetést, azt a vágyat, amit az elmúlt napokban telefonon oly sokszor próbáltál elmondani, és most végre itt van, mind az enyém. Én csináltam, miattam áll a farkad, miattam zihálsz, és miattam szédülsz. Megint az a furcsa érzés kerít maga alá, zsibbad mindenem, és mikor ezt közlöm Veled, Te is hasonló élményekről számolsz be. Lassan engedélyezem a mozgást, csípőmmel elkezdek körözni, és közben füledbe suttogom, hogy mit érzek. Tudom, hogy ez izgat, Te is mindig ezt szoktad csinálni, mikor nagyon szeretnéd, hogy a kezed érintésétől elélvezzek.

- Érzed, ahogy beszippant, nem akarja elengedni a pinám a faszodat. Összetartoznak.- mikor ezt kimondom, akkor hirtelen felemelem a fenekem és leszállok a farkadról. Hallom a nyögést, azaz hallom, hogy fájdalmasan nyögsz fel, és érzem a hiányodat magamban. Érzem, hogy valami nem stimmel. Kicsit hátrébb megyek és megnézlek, így újra álló falosszal, amin a nedvesség az én puncimból csordogál lefelé.
- Szopogass kérlek!- mondod, vagy inkább kéred. Ennél a pontnál érzem, hogy nagyon kívánsz. Sosem éreztem ennyire. Sosem szoktad mondani, vagy ha mondod is, csak megjegyzed, de nem bizonyítod.

Most végre a markomban vagy. Lassan visszalépek hozzád, és a szádba dugom az ujjamat, Te úgy szopogatod, mint ahogy én szoptam pár perce a számban lévő faszt. Ujjamat még mindig a szádban hagyva megfordulok, és hátratolom a seggemet. Tudom, hogy imádod a seggemet, nagyon szereted az ujjaddal széthúzni a pici lyukat, és szeretsz benyomulni, az alig nedves popsimba. Ilyenkor néha fáj, de tudom, hogy Neked jó, és ettől én is jobban élvezem. Most annyira nedves vagyok, hogy a farkadon még mindig az én nedvem van, így könnyedén be tudom tolni a fenekembe. Kicsit széthúzom a feszítő popsimat, és egy határozott mozdulattal hátratolom a seggemet. Ahogy meglöklek a bilincs ami a kezeden van, megcsörren.

Ez az, ami kizökkent a nagy összpontosításból. Egész elkapott a hév. Felnézek, és hirtelen a szemembe világít a sok lámpa. A farkad még mindig a seggemben van, mozdulatlanul. Terpeszben állok előtted, előre dőlve, és a fejemet újra lehajtom. Kezeimmel most már a térdemen támaszkodom, hogy könnyebb legyen a mozgás. Ütemesen elkezdek előre-hátra mozogni, és mikor farkad mélyen belémhatol a bilincs mindig megzörren. Ez még jobban fokozza az izgalmat. A Tiedet is, és az enyimet is. Gyorsítok, néha köröket írok le a fenekemmel, ilyenkor mindig hallom valamilyen kommentárodat, hogy „iiiigen, ezaz”, vagy „ iiigy jó”. De még mindig nem sikerült annyira felizgatnom Téged, hogy káromkodj. Utolsó mozdulatokhoz érkezünk, mert érzem, és hallom, hogy ha még tovább folytatom a mozgást, akkor menthetetlenül tele löveled a seggemet gecivel, amit nem szeretnék. Mindenképpen szeretném, ha a számba, vagy annak környékére élveznél. Hát előrelépek, és a farkad elhagyja ezt a résemet is. Rám nézel, és nem tudod, hogy mit találhatok még ki. Így megbéklyózva nem igen tudok Veled semmit kezdeni, hacsaknem tovább izgatlak, de ez így már nem jó.
- Oldozz el! - mondod.
- Rendben. - válaszolom, és eléd lépek. Felnyúlok a kezedhez, és kulcs vagy kés nélkül kiszabadítalak. Gyakorlatilag eddig is ki tudtál volna szabadulni. Észreveszed, hogy könnyen szabaddá tettelek, és mosolyogni kezdesz. Bár lehet, hogy nem ezen mosolyogsz, lehet, hogy érzed, hogy sokkal erősebb vagy nálam, és eddig én játszottam Veled, most ez megfordul. Mert Te így akarod.

Megfordulok, és a kamerához lépek. Kikapcsolom. Te odajössz mögém és beleharapsz a nyakamba, én felsikoltok, és csak az tud megnyugtatni, hogy habozás nélkül a puncimat simogatod. Elsétálunk a kis helyiség másik felébe, ahol ugyancsak felkapcsolok egy csomó lámpát, és bekapcsolok egy ágyra néző kamerát.
- Térdelj le! - utasítalak, és Te azonnal azt csinálod, amit mondok. A feneked pont a kamera felé néz, és én Rád merőlegesen széttárt combokkal elhelyezkedem bal kezemet a derekadra teszem, majd megnedvesítem ujjaimat, és masszírozni kezdem az ánuszod környékét. Te ettől újra beindulsz, és farkad újra keményen néz előre. Szaporábban veszed a levegőt. A benedvesített ujjaimat a fanekedbe dugom. Szép sorjában. Először csak a mutatóujjamat tolom be. Elkezdem tágítani a seggedet, és betolom mellé még egy ujjamat. Kettővel feszegetem, és közben a számmal harapdállak. Lassan három vagy négy ujjam van a seggedben, és mikor jobb kezemmel megfogom a farkadat, akkor érzem, hogy már nincs sok hátra. A sorozatos izgatás megtettem a hatását. De még nem engedem, hogy elmenj. Mögéd helyezkedem, és elkezdem kinyalni az ujjaim által már felfedezett lyukat. Két kezemmel széthúzom a feneked, hogy jobban hozzáférjek hegyes nyelvemmel. Minnél többet szeretnék belőled.

- Had keféljelek meg! - mondod, és én alig tudok válaszolni. De Te folytatod. – Hallod? Had basszam szét a pinádat!- miközben ezt mondod, felegyenesedsz, és megfordulsz. Olyan lehetek, mint a gyerek akinek elvették a fagyiját, mert Te elneveted magad. Megölelsz, és megcsókolsz. Nem zavar, hogy pillanatokkal ezelőtt a nyelvem mélyen a seggedben volt, Te végignyalod a számat.
Lefekszem eléd, és szétteszem a lábamat. Azonnal belém tolod a lüktető farkad, és ki is húzod.
- Csak játszom!- mondod, miközben már a puncimat nyalogatod.
- Ne, most nem akarom! Csak keményen akarom!- mondom, és felülök.

Neked sem kell kétszer mondani. Azonnal visszatolod a farkadat a pinámba, és mindenféle lágyság nélkül keményen döfködni kezdesz. A homlokodról a verejtékcseppek minden lökésednél a mellemre csöpögnek. És mikor négy-öt lökés után elég sok összegyűlik, akkor lefolyik a testemről. Ez még jobban izgat. Hátadra teszem a kezem, hogy minnél közelebb legyen a testünk egymáshoz, de alig tudom megfogni, a hátadon is folyik a víz. Mikor megcsókolsz az orrodról az arcomra csöpög az izzadtságod, és én ezt élvezem. Baromi szexi vagy, mikor ilyen helyzetben izzadsz.

Érzem, hogy egyre jobban zsibbadnak a kezeim, a lábaim. Alig kapok levegőt, úgy tömöd belém a kemény faszt. Próbálok a szemedbe nézni, de olyan erősen világítanak a mögötted levő lámpák, hogy be kell csuknom a szemem. Mikor újra kinyitom homályosan látlak.
- Ne hagyd abba! - kiáltom neked, de az élvezettől néha elcsuklik a hangom. Érzem, hogy mindjárt elélvezek, hogy ha tovább baszod, keféled a pinámat, akkor megállíthatatlanul el fogok menni.

Utolsó levegővételem után megpróbálom tudtodra adni, hogy igen, most, de nem sikerül, így inkább végighúzom a nyakadon a körmömet, és Te ettől még energikusabban dugsz. Most már olyan közel vagyunk egymáshoz, hogy mikor a gerincem ívbe feszül a mellkasom a mellkasodhoz ér, és talán így egy kicsit el is löklek magamtól, így egy picit abbahagyod a mozdulatodat. A farkad bennem van, tövig bennem ágaskodik, és látom arcodon, hogy a szorítás, amit hüvelyem az élvezésemkor csinált, Rád is nagy hatással volt, és várod a további utasításomat, hogy belém élvezz e vagy sem.
- Folytasd!- mondom, és belemarkolok a fenekedbe.

Két kezedbe fogod a mellem, és fejedet lehajtod rám. Így kúrsz tovább. Utolsó mozdulatod, amivel belémdöföd a farkad olyan erős, hogy felsikoltok, de Te észre sem veszed, csak felemeled a fejed, és nagyot ordítasz. Érzem, hogy bennem van a forró spermád. Érzem, hogy volt értelme eddig húzni a dolgot. Visszahajtod a fejed, és egy percig így zihálunk egymáson.
Mikor kinyitom a szemem, meglátom, hogy engem nézel. Mellém fekszel, és simogatni kezded az arcomat. Elrántom a fejem, és Te inkább ráfekszel a mellemre.
- Hogy dobog a szíved! - mondod, és felnézel rám.
- Szerintem egy pillanatra meg is állt, most azért dobog ilyen gyorsan. - válaszolom, és Te megcsókolod a mellem.

Egy párnát tolok a fejem alá, és elhelyezkedek, hogy így Veled a mellkasomon el tudjak aludni. Hátadat cirógatom, és Te is a derekamat simized. Kis idő múlva abbahagyod a simogatást, és lassú szuszogásodból észlelem, hogy elaludtál. Lejjebb csúszok az ágyon. Szorosan magamhoz ölellek, és így nyom el az álom.
Hozzászólások
További hozzászólások »
JóSzellem ·
-Drágám, nekünk miért nincs gyerekünk?
-Fogságban nem szaporodom.

undertaker ·
nem tul rossz, inkább kicsitt elnyujtott, hosszas. nem látok benne egyyediséget. az ilyen irásbol tizenkettö egy tucat. egyszer jo olvasni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: