Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A titokzatos lány

Épp a munkahelyemről siettem hazafele a zuhogó esőben. A gondolataimba mélyedve gyalogoltam végig a városon, nagy fekete esernyőm alá rejtőzve.
Mintha nem is ebben a világban járna az elmém.
Néha fel-fel nézek, és látom a rohanó embereket, akik a nedvesség elől menekülnek. Bár az öltöny zakóm  alja, ahol már az esernyő nem véd, nekem is vízduzzadt lett…nem zavar.
Az eső mindig olyan nyugodt. Egy ilyen szép és meleg tavaszi estén pedig még üdítően is hat. Az autók zaját is, most szinte elnyeli a vízcseppek kopogása, ahogy földet érnek.
Pár másodpercre behunyom a szemem, és mélyen magamba szívom a tavaszi virágok és a friss eső keveredett illatát.
És akkor… hirtelen neki koccanok valakinek az ernyőm szélével.
Épp egy másfél méterre, az egyik legnagyobb hotel bejáratától.
- Remek - gondoltam magamban.
Mindjárt elkezdődik a kiabálás, hogy mekkora egy faragatlan fráter vagyok, pláne ha egy nagyfejes az, a hotelből.
De szinte végig se gondoltam, reflex szerűen bocsánat kérést kezdtem nyögdösni, míg az ernyőmet feljebb emeltem.
- Elnézést kérek, nagyon sajnálom, figyelmetlen volt…am…- Elcsuklott a hangom.
Egy gyönyörű lány volt. Amíg befejeztem a mondatot, rám figyelt, rezzenéstelen arccal, majd felnézett az égre és csak figyelte.
A kocsiút fele állt mintha át akarna menni, de csak állt a járda szélén és nézett fölfelé.
Derékig érő hosszú sötét haja volt,és gyönyörű barna szemei.
Nem egészen értettem mit nézhet annyira az égen, főleg h esett is.
Viszont nem hagytam szó nélkül, hogy bőrig ázva ácsingózik az úton. Csak egy vékony fehér pántos hosszú ruha volt rajta.
Közelebb léptem.
- Ne haragudjon, felajánlhatom az esernyőm? Szívesen hazakísérem, nem lenne jó ha megfázna. Vagy esetleg vár valakit?
Nyugodt tekintetét rám szegezte, és ugyanolyan hangon is válaszolt.
- Nincs otthonom. Nincs senkim akit várhatnék.
- De akkor se álljon itt az esőben. Jöjjön, itt a zakóm. Az esernyőm alatt pedig ketten is elférünk.
Engedelmesen követte a kérésemet, de nem rebegett hálát és felesleges szót sem ejtett.
Hirtelen ötlettől vezérelve, meginvitáltam a lakásomba, amíg eláll az eső.
Igent mondott. Útközben végig csendben volt, csak néhány kérdésemre kaptam választ. Mint kiderült, egyeltalán nincs pénze, nincs hol laknia és valóban nincs semmilyen élő hozzátartozója.
Ki lehet ez a lány? Hogy került ide?
Nem tudok róla semmit, még is hazaviszem. Az ilyenekből sosem sül ki jó dolog, na de hirtelen ötlet volt, mint mondtam.
Mikor hazaértünk, továbbra is beszéddel próbálkoztam. De, semmi.
- Itt van egy száraz törölköző, mindjárt keresek egy köntöst vagy valamit, amit fölvehetsz, míg megszárad a ruhád.
Pár perc múlva, ahogy épp mentem vissza a szobába….
- Egy póló és egy rövidnadrág, amit találtam. Hát valóban, nem bővelkedek túl sok női ….
Megint nem sikerült befejeznem a mondatom, mivel a lélegzetem is elállt. A lány épp akkor csúsztatta le magáról az átázott ruháját, és vette maga köré a törölközőt.
Tudta hogy megláttam, még sem szólt érte. Oda jött felém, kivette a ruhákat a kezemből és megköszönte.
Az eső nem állt el, így felajánlottam neki, töltse nálam az éjszakát. Nem szabadkozott.
Mikor nyugovóra tértünk, nem jött álom a szememre. A lány körül forogtak a gondolataim. Nem gondoltam igazán bele, talán a külsejét tekintve sem, de lehetett volna szökött bűnöző is, vagy bármi, akitől tartanom kellene, miután így beengedtem a lakásomba.
Motoszkálás ütötte meg a fülemet. Majd kinyílt az ajtó. A lány állt ott. A rövidnadrág nem volt rajta csak épp a fenekét takaró fehér pólóm. Megint sikeresen elvette a figyelmem a lényegről. Ideje volt észhez kapni.
- Mi a baj? – Felültem az ágyból.
- Félek egyedül.
Ezen a válaszon kicsit meglepődtem, de az azután következőkön még inkább.
Becsukta az ajtót, és elindult felém. Az utcai lámpafény ahogy bevilágított a szobába, csodás fényt vetett arcára, és egész alakjára. Angyali arca volt.
Négykézláb kezdett felmászni az ágyamra, így a póló alól is kivillant kerekded feneke az apró szokványos szabású bugyijával. Még csak imádkoznom sem kellett hogy ne vegye észre a vérbőségtől enyhére duzzat dolgot a takaró alatt. Ahogy közeledett, feltérdelt, levette a pólót lovaglópózban leeresztette magát, és egy utolsó mozdulattal, teljesen hozzám simult.  Mivel én is ültem, így egész meztelen felső teste érintkezett a mellkasommal.
Ezernyi kérdés, ha nem több, ami eszembe jutott akkor. Még is, egyet kérdeztem csak.
- Hány éves vagy?
- Ne aggódj ezen.
Csak ennyit válaszolt. Én pedig nem kérdeztem többet, mert édes volt a kísértés.
Átkarolta a nyakam és csókolózni kezdtünk.
Hevesen magamhoz szorítottam a fenekét és hátulról a derekát megragadva. Vonaglani kezdett rajtam, amitől teljesen elvesztettem az eszem.
Ajkai elhagyták a számat, és levegőért kapkodott, közben az izgalom heve miatt halk nyögések zaja tört belőle elő. Mindegyre hevesebben mozgott és csókolt. Nem bírtam tovább, hanyatt döntöttem az ágyon, és egész testét csókolni kezdtem, majd nyelvemmel folytattam mikor a csiklójához értem. Halk nyögések hallatszottak, de nem sokáig. Annyira felajzott lettem a történtektől, hogy minél hamarabb magamévá akartam tenni,így abbahagytam, és fölé hajoltam. Csodás combjai közé vettem be magam, megcsókoltam s közben erélyesen beléhatoltam. (Fel sem merült bennem most a kérdés, hogy akár szűz is lehet.)
Felnyögött. Most hangosabban mint eddig. Egyre gyorsabban kezdtem húzogatni ki és be a férfiasságom, miközben a lány keze hol a fenekemen hol a hátamon próbált nyugalmat lelni.
Élveztem a hangokat amik elhagyták a száját. Hamarosan orgazmusa lesz, de lehet hogy előbb én megyek el. Ahogy tudom visszatartom, de hirtelen a lány egész testében megfeszült és elélvezett előttem, majd kicsivel utána én is.
Még egyszer az arcára pillantottam, megcsókoltam, majd úgy ahogy voltunk, egymáson fekve aludtunk el.
Reggel mikor felkeltem, a lány már nem volt ott.
Nem tudtam meg a nevét se, és mást sem róla. Soha többé nem láttam.
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
"Mikor hazaértünk, továbbra is beszéddel próbálkoztam." Az írással is kellene próbálkoznod, mert sok az értelmetlen mondat, nehézkes, de nem lenne rossz! :innocent:

Nimellos ·
Igen most minden kritika teljesen jogos. Elnézést kérek, nekem sem igazán tetszik ez az egész. Éjszaka írtam hirtelen ötlettől vezérelve. Le szerettem volna törölni, de nem láttam erre módot az oldalon sajnos.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: