Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tiszteletlen

Az iroda egész épülete tele van már emberekkel, megkezdődött a reggel, egy újabb munkanap. A titkárnő szokás szerint reggeli magántelefonjait intézi, a könyvelők még kávéjukat kortyolgatják behúzódva a főkönyvelő irodájába, ahol megbeszélik a tegnap délutáni oly fontos eseményeket. 9 órára jönnek hozzád tárgyalni, fontos megbeszélés lesz, jól kell hogy sikerüljön, talán a cég jövője múlik most ezen. Felkészültél alaposan, de testedet mégis átjárja a feszültség már hajnal óta és fel s alá járkálsz az irodádban. 9-ig még van bő 10 perc. Kicsit habozol, hisz mindjárt megérkeznek az ügyfelek, de mégis küldesz nekem egy sms-t, hogy menjek be hozzád. Eltelik 1 perc 2 perc, de nem érkezem...egyre feszesebb vagy, öklöd az asztalt veri... végül elindulsz megkeresni. Kifordulsz az irodádból, a titkárnő a napi postát nyújtja neked, de te észre sem veszed. A folyosót rovod, elhaladsz a tárgyaló és a fénymásoló mellett, majd végre a szobámhoz érkezel. A szekrényben pakolászok (mobilom nálam sincsen!), bevágod magad mögött az ajtót, semmit nem kérdezel, csak elkapod a derekam, csípőmet csípődhöz nyomod, nyelved hevesen számat kutatja. Odaszorítalak az ajtóhoz (nehogy valaki ránk nyisson), nyakad csókolom, kezem lecsúszik a nadrágodhoz, elkezdem simogatni és meg-megmarkolom finoman majd kicsit keményebben... kioldom öved, letérdelek eléd...a két kezembe fogom miközben a legvégére nyelvemmel köröket írok rá... majd félig becsúsztatom a számba, másik felén kezeim húzogatom. A „vágyad” egyre jobban keményedik, nyelvem végigjár acélos hosszú méretén tövétől a hegyéig lassan lassan újra meg újra... számba bújtatom ismét ki és be... finoman nyelvemhez verem gyorsan egyszer kétszer háromszor többször, miközben ujjaim golyóidat masszírozzák. Felállok nyelvem bekúszik szádba, kezem egyre gyorsabban jár, már nem bírod soká... kezem az ütemet járja fel s alá „vasakaratod” felhevülve áll s ujjaim közt kitörni kész már. Tested felremeg, tovább már nem vár, mélyből fakadó ősi ösztönöd zubogva tör ki mint egy felduzzadt vulkán. Ajkad hangosat sóhajtana bár, „de pszt!, csak halkan, mert mások még meghallják!” (Nova-nak)
Hozzászólások
Pavlov ·
Egy tömény, de olvashatatlan bekezdés. Nem teszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: