Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A templom előtti várakozásról

Hál’Istennek nem értem. Tényleg nem. De jobb is így, hogy nem elemezgetem, mert a végén még kiokoskodnám, hogy az a valami, - ami kétség kívül emel az egekig és ugyanakkor dönt nyomorba akár egy percen belül - , talán nem is valami. Talán csak semmi. Valami semmiség. Szóval kiokoskodnám, hogy nincs valami, csak a semmi, és tovatűnne akkor az, ami kétség kívül emel az egekig, és ugyanakkor dönt nyomorba akár egy percen belül. Jobb ez így, hogy a szív működése fel nem fogható. Jobb ez így, hogy nem tudom megfogalmazni, nem tudom megfejteni, miért van úgy, hogy közel húszéves szemeim könnybe lábadnak, amikor arról beszél, hogy ma a barátjánál alszik. Faszául kész vagyok – mondaná a suhanc, akinek nincsenek a repertoárjában olyan szavak, mint: „rezignáció” , „hév” (nem az a zöld, ami megy a síneken), „szívfájdalom”.

Egy suhanc nem tud ilyet mondani: „nem marad nekem más, csak a rezignáció, bár mardos a hév, s minden perc egy újabb szívfájdalom”. Nem, egy suhanc csak faszául kész tud lenni. Suhanc vagyok, amúgy. Azok közül is olyan, aki tömör és velős, ha kifejezni vágyja azt, amit kifejezni nem lehet. Szóval azt mondom: „áááááá”! Hát igen. Vártam ott, a templom előtt, mint valami suhanc, akinek nincs jobb dolga hajnali fél háromkor, de több voltam akkor, én, mint holmi „áááááá”. Magam voltam az ábécé minden betűje, s minden szó, ami az ábécé betűivel kifejezhető. Kurva hideg volt. Hajamon némi zselé, némi hab (válogasson majd, melyik tincs kell neki), állam alatt parfümillat. Soul – ez a neve. Úgy, mint: lélek. Hát, lelkem, az van. Hajnali fél háromkor kimenni a templom elé…

Tudtam egyébként, hogy nem fog jönni. Túl szép lett volna – csakhogy ne legyek közhelytől mentes. És ugye, milyen érdekes, hogy a romantikától csak egy hajszál a röhej? Mi a szart kerestem én hajnali fél háromkor a templom előtt? Utálom a templomokat. Sok idióta azt hiszi, jó lesz neki, ha meghal, csak azért, mert fagyoskodik egy olyan helyen, ahol – bizony előfordul- reverendás uraságok kisfiúkat ültetnek ölükbe. Na mindegy. Hajnali fél három volt, és faszául kész voltam. Igen, már akkor is. Néztem fölfelé. Na, nem az égbe, onnan ritkán jön megváltás, fölfele alatt azt értem, hogy az utca emelkedett, és ő onnan volt várható. Kár hogy nem volt több, csupán: várható. Hű, pedig faszául készek lettünk volna. Jó volt egyébként akkor, ott, suhancnak lenni. Romantikus idiótának. Jó volt. És most sem szűnök meg az lenni. Jó így. S hogy mi is az: „így”, nem kutatom, nem elemezgetem, mert a végén még kiokoskodnám, hogy az a valami, - ami kétség kívül emel az egekig, és ugyanakkor dönt nyomorba akár egy percen belül - , talán nem is valami. Talán csak semmi. Valami semmiség. Jó így, jó így, jó így.
Hasonló történetek
18037
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
30289
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
sourcerror ·
Igazából aki 5 pontot adott a sztorira szerintem az utolsó bekezdés miatt tette, mert az kicsit laposnak sikerült a lendületes indítás után. Túl sok benne a talányos utalás (tudom az is kell, de ez már tényleg sok) , az első két bekezdésben még úgy éreztem értem miről van szó, az utolsóban már nem.

Adok 9 pontot a storyra, az eredetiség miatt; 7-et a fogalmazásra a végén található homályosság miatt.

sourcerror ·
Asszem a mű megértéséhez a mottó:

Hál’Istennek nem értem. Tényleg nem. De jobb is így ...

Deakjanika ·
Ellehetett olvasni.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: