Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A taxiban

Barátnőmmel egyik este elmentünk táncolni. Késő estig tartott a dolog, de mindketten józanul hagytuk el a szórakozóhelyet. 19 éves vagyok, megengedhetném magamnak, de nem szeretek inni alkoholt.
Én úgy döntöttem taxiba szállok. Hamar kaptam is egyet, aminek a sofőrje egy 50 év körüli férfi volt. Kedvessége elbűvölt az utazás alatt, amíg utaztunk haza.
Kb. félúton jártunk, amikor megfogta a combomat. Megrökönyödve néztem rá, de ő csak mosolygott.
- Van barátod, cica? - kérdezte és felémhajolt.
- Nincs. - mondtam.
- Szereted az idősebb pasikat? - kérdezte, és már nagyon közel hajolt hozzám. A kezével jobban szorította a combom.

Nem tudtam mit mondani erre, mert megnyalta a fülemet, keze pedig a puncimra vándorolt, és erőteljesen simogatni kezdte. Elkaptam a fejem, és hátradőltem az ülésben. Élveztem a játékot. A kezére tettem a sajátom, és még erősebben kezdtem nyomni. Aztán lefékezett, és egy kis sikátorban megállt. Sötét volt. Forró leheletét éreztem az arcomon. Megcsókoltam. Nedvesedni kezdtem. Kigomboltam a nadrágomat, és hagytam , hogy a taxis benyúljon. Nyögni kezdtem, és teljesen magával ragadott a kéj. Ő kigombolta szabad kezével az ingemet, majd a melltartómat kikapcsolva nyalogatni kezdte a bimbóimat. Csak nyalt, és közben a puncimban nyúlkált. Majdnem elélveztem, de akkor eszembe jutott mit csinálok. Elkaptam a testemet, és már akartam is kiszállni, mikor ránéztem a taxisra. Olyan hívogatóan nézett rám, hogy nem tudtam neki ellenállni. Lehúztam a sliccét, és elővettem kemény falloszát. Húzogattam rajta a bőrt, majd csókolózni kezdtünk. Szinte nem is csókolt, hanem nyalt. Egyre lejjebb. Nem vártam meg, míg a puncimhoz ér. Lehajtottam az ülést, és szétterültem rajta. Ő lehúzta rólam félretolt bugyimat, majd a falloszát fogva belémhatolt. Ritmikusan járt a testünk, miközben szüntelenül nyalta az arcomat, és gyurmázott a melleimmel. Én a fenekét markolásztam. Nagyon erőteljesen dugott engem. Fájt egy kicsit, de nagyon élveztem. Ő nyögött, én nyögtem, és forgott a szemem a kéjtől. Megfogtam a másik ülést, hogy kapaszkodjak. Remegett a teste, és már szinte fel-fel ült. Aztán olya hirtelen kapta ki belőlem a falloszát, és dugta be a számba, hogy ráharaptam. de tetszett neki. Nekem nem nagyon, mert szinte ingerülten nyomta belém nemi szervét. Majd egy ordítással elélvezett a számba. Kiköptem, mire ő felém hajolt.
- Nem izlik?
- Folytassa... nyaljon ki! - könyörögtem.
- Ahogy akarod cica!

Majd a puncimat kezdte nyalni hihetetlen ügyesen. Hatalmasat élveztem! Aztán még egyszer belémhatolt, és megint elélveztünk, de akkor már egyszerre. Majd felöltöztetett és hazavitt. Remegve szálltam ki a kocsiból, és el sem köszöntem.
Fantasztikus volt az a szex, és még azt sem tudom kivel csináltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Barranquilla ·
Anna! Az a baj vele, hogy nem részletez, silány és nyilvánvalóan nem igaz!

Sze@Sze ·
Az, hogy nem igaz, nem baj. Az alapgondolat bár kevéssé az újszerű, de még elfogadható.
Valahogy a megvalósításnál csúszott el a dolog. Lélektanilag nem érzem hitelesnek. És a naturalizmusa miatt/ellenére erotikusnak sem.
Olyan mint egy szextechnológiai műszaki leírás.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: