Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tavaszi szellő

E történet kb. 3 hete történt. Az egyik ex barátnőmmel, nagyon jó kapcsolatban vagyok. Nikinek hívják és 17 éves. Gyönyörű, szőkésbarna hajú, kék szemű teremtmény. Nyáron jártunk, de nem igazán úgy jöttek össze a dolgok, ahogy elképzeltük, így amellett döntöttünk, hogy inkább szétválunk.

De pár héttel ezelőtt ismét összetalálkoztunk, s elvittem kicsit kirándulni, kibeszéltük a múltat, a magánéletünket. Majd egyre többet találkoztunk, összemelegedtünk, mint lelkileg, s mint testileg is. Napokig ábrándoztam róla, hogy milyen lenne ismét vele. Egyik hétvégén elmentek a szüleim külföldre, s megbeszéltük, hogy aznap találkozunk. Bár Ő még nem tudta, hogy mire készülök, de a lakás már teljesen fel volt készítve, gyertyafény, lassú romantikus zene, selyemtakaró...stb. Estére volt megbeszélve, el is mentem érte, s egyből hozzánk indultunk!

Mikor odaértünk felkísértem az első emeletre, leültünk benyomtam a zenét, s kitöltöttem a pezsgőt, miután megittuk, lágy csókolózásba kezdtünk, s felmentünk a szobámba! Lefektettem az ágyra, s szép lassan lehúzta róla a felsőjét, miközben nyakát puszilgattam, ekkor nagy megdöbbenésemre vettem észre, hogy már csak gyönyörű mellei voltak előttem, majd lejjebb haladva szoknyácskáját is levettem, s "véletlenül" bugyijával együtt. Gyönyörű látvány volt, ahogy előttem feküdt teljesen meztelenül, majd szép lassan melleit harapdáltam, s ujjaimmal a punciját simogattam.

Erre ő, teljesen bevadult, fölém kerekedett s szinte letépte rólam az utolsó ruhadarabot is! Ekkor már vadul csókolóztunk, s egyre lejjebb haladt, mint végül az égig merevedő farkamat kezdte nyalogatni, szopni, egyre keményebben, mindaddig, míg száját telefröcsköltem lágy férfias nedvemmel! Ekkor elkaptam, majd átfordítottam, széttárt lábai közé nyaltam, majd kemény farkammal beléhatoltam! Nem telt el 2 perc, könyörögve kérte, hogy hagyjam lovagolni, nem kellett kétszer kérnie. Hátamra feküdtem, de nagy meglepetésemre hátsó részével ült rám. Kegyetlen nagy tempót vett fel, s már alig bírtam, csak lovagolt, s lovagolt.

Egyszer csak áttette punciába dákómat. Kis időre rá, nagyot sikoltott, s éreztem puncijából ömlő kéjt, ekkor hátára fektettem, s vadul nyalni kezdtem lucskos punciját, mindaddig míg másodszorra is elélvezett, majd mellé feküdtem, s összebújva kipihentük e kegyetlen menet fáradalmait.

Azóta is együtt vagyunk, de ezt az éjszakát soha el nem feledem!
Hasonló történetek
22519
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
24272
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: