Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tátrai friss levegő

Néhányan a volt középiskolánkból össze-össze szoktunk jönni, kirándulgatni. Nem egy osztályból, még csak nem is egy évfolyamról. Idén a Tátrába mentünk egy hétre egy kisbusszal. A buszban mellettem ült az a tőlem egy évvel fiatalabb leány, akinek egy évvel ezelőtt, a veronai-velencei kirándulásunkkor nagyon tetszettem, de én csak fél évvel később éreztem iránta valamit, amikor ő már másba volt fülig szerelmes. Aztán nekem is másvalaki költözött a szívembe. Igaz, egyikünknek sem sikerült semmit sem összehozni... De most a buszban néha-néha egymásra pillantottunk. Nem tudtuk, miért, de néhányszor másodpercekig bámultunk egymást. Gyönyörű barna szemei voltak, de néha lejjebb is pillantottam. Spagettipántos, szűk fölső volt rajta, melltartó nélkül. Szépen láthatóan domborodtak ki a mellbimbói. Nadrágomban bizsergést éreztem. Tátraszéplakon volt a szállásunk, háromágyas szobákban: 3 fiú, 2 fiú (köztük én) – 1 lány, 3 lány (köztük a leány) leosztásban foglaltuk el a szobákat. Kicsit sajnáltam, hogy nem ő került hozzánk... Már néhány napja ott voltunk, kirándulgattunk a Csorba-tónál, a Tar-pataknál, amikor folyamatosan éreztem, van valami érdekes kapcsolat én és a leány között, amilyen soha nem volt. Ahogy egymásra néztünk akár reggeli közben, akár lanovkában ülve, akár képeslapvásárlás közben stb. Egyik este zuhanyzás közben annyira rá gondoltam, hogy nem álltam meg, hogy ne maszturbáljak egyet...

A negyedik napon a Téry-menedékházhoz terveztünk egy túrát, ám a leánynak nagyon fájt a feje, hiába vett be aszpirint, nem múlt el. Ő inkább nem jött. Nem volt kedvem otthagyni egyedül, a szálláson maradtam vele. Nagy rendetlenség volt a szobánkban, elkezdtem pakolászni, kidobálni a felesleges dolgokat (üres flakonokat, csokis papírokat stb.), amikor a szomszéd szobából a leány átkiáltott értem. Az ágyán hason fekve helyezkedett el, egy kis rövidnadrág volt csak rajta.
- Bekennéd a nyakam és a vállam ezzel? Állítólag ez a krém jó a fejfájásra – és felém nyújtott egy távol-keleti írásjelekkel díszített tégelyt. Krémes kézzel elkezdtem masszírozni, úgy tűnt, tetszik neki.
- Megmasszírozlak lejjebb is, jó?
- Ha van kedved... Leültem mellé és végighúztam a kezem a lapockáin, a gerincén, egészen a nadrágjáig. Néha-néha oda is becsúszott a kezem, de nem reklamált. Egyszercsak mindkét kezemet becsúsztattam mélyen a nadrágjába, be a bugyija alá. Meglepődött. Fölült. Meztelen felsőtesttel fordult felém. Nem tudtam ellenállni, hogy ne a két tenyérnyi csodára pillantsak. Nem óriás, de formás cicijei voltak. Aztán sóhajtott egyet, megmozdultak a félgömbök, majd megszólalt:
- Leveszem a nadrágomat, jó? Bólintottam. Letolta a kis nadrágját és egy szál bugyiban ott volt előttem. Gyönyörűen állt rajta az a kis pici fehérnemű. Visszafordult hasra. Bekentem a kezem krémmel és a lábaira ültem, kb. térd magasságban és a formás popsiját is kényeztettem tenyereimmel. Mindeközben már nem csak hogy bizsergett valami a nadrágomban, de miután eljátszottam a gondolattal, hogy legszívesebben azt a pici ruhadarabot is levenném és össze-vissza cikáztak a gondolataim, hogy mi mindent csinálnék, egy kis előváladék is kijött az alsógatyámba... Elkezdtem végigcsókolgatni a nyakától kezdve a hátát egészen a popsijáig. Hirtelen elkezdett mozogni alattam. Meg akart fordulni, így megemeltem magam, hogy megfordulhasson.
- Azt ugye tudod, hogy még szűz vagyok? Hirtelen semmit se tudtam szólni. Úristen, mit akar ez a tündér?!
- Nem tudtam, de gondoltam.
- Te hány lánnyal csináltad már?
- Csak kettővel.
- Tudod mit? Legyek én a harmadik! Nem szóltam semmit, hanem megcsókoltam. Nyelvemmel és ajkaiammal kényeztettem az ajkait és ő az én ajkaimat az ő nyelvével. Nem sokáig csókolóztunk, hátralökött.
- Veled szívesen csinálom először, nem vagy egy szoknyapecér, aki kihasználja a lányokat – és az ágya mellett fekvő táskájából egy óvszert húzott elő – jó ez még? Megnézte a szavatosságot:
- Augusztusban jár le, akkor még éppen jó. Lehúzta rólam a pólót, gyengéden harapdálni kezdte mellemen, majd a hasamon a szőrszálakat. Lehúzta a nadrágot is. Domborodó alsónadrágomat kezdte simogatni. Majd benyúlt. Nedvességet érzett. Furcsán nézett rám és félénken megkérdezte:
- Te már elmentél?
- Dehogyis, butuska! Ez csak előváladék.

Lehúzta az alsógatyát és kezelésbe vette a szerszámot. Eddig kis szende kislánynak tartottam, de lám, miből lesz a cserebogár! Gyengéden húzogatta rajta a sapkát, mire egyszercsak szájába vette és úgy húzogatta tovább. Nagyon jó volt. Közben a nyelvével mozgolódott a makkomon. Már kőkemény volt, amikor eltoltam a kezét és a fejét, majd hátradöntöttem a testét. A bal mellét csókolgattam, enyhén harapdáltam, közben a másikat a kezemmel vettem kezelésbe. Kis idő múlva elindultam lefelé, végigpusziltam a hasát, a köldökénél a nyelvemet is kidugtam, játszadozva ott egy kicsit. Elértem a bugyijához. Szépen lassan lehúztam. Elémtárult a kevés szőrrel körüldíszített barlangbejárat. Csak a térdéig húztam le a fehérneműjét, amikor a lába közé tereltem a számat. Ajkaimmal csókolgattam, nyelvemmel nyalogattam. Becsukta a szemét, hátravetette a fejét. Egy ideig élvezte azt, amiben még nem volt része. Hogy más kényeztesse őt.
- Na, húzd le akkor teljesen – fordult felém a bugyijára mutatva. Lehúztam, közben ajkaim a kislábujjáig felfedezték a lábát. Ott voltunk meztelenül, úgy ahogy előtte félórával nem gondoltuk volna. Én legalábbis nem gondolatam volna.
- Megpróbálom felhúzni, jó? – közben kibontotta a gumit. Nem válaszoltam, hanem felálltam:
- Hú, de meleg van itt. Kinyitom az ablakot, hadd jöjjön be egy kis friss levegő. Visszajöttem az ágyhoz, hanyatt dőltem könyökeimre támaszkodva, lábaimat kinyújtottam. Kicsit lankadt közben a szerszám, ezért húzott rajta néhányat a leány, majd rátérdepelt a sípcsontomra és a gumit a makkomnál kezdve lehúzta. Feljebb jött és miközben az orrom előtt voltak a bimbói, ráült a meredt testrészemre. Egy kicsit úgy maradt és csókolózni kezdtünk. Hevesen csókolt, harapdálta az ajkaimat. Elszakadva a számtól elkezdett lovagolni rajtam. Nagyon jó volt. Kellemesen szűk volt, noha nagy tapasztalatom nem volt, de a legjobb punci volt, amivel találkoztam. Szemhéjam remegett a kéjtől. Éreztem, nem volt megállás, közel voltam az orgazmushoz.

Ekkor valami csipogást hallottam, a telefonom volt, amit előző este állítottam be ébresztőnek. Hiszen az egészet csak álmodtam!!! Ott feküdtem az ágyban, egyedül, iszonyat merev pénisszel. A csipogásra ébredezett a két szobatársam is. Egy óra múlva már a lanovkában ültünk, amikor a leány megszólalt:
- De megfájdult a fejem, lehet, ma nem is kellett volna jönnöm – én csak rámosolyogtam. Ő visszamosolygott, igaz nem tudta, én miért mosolyodtam el...
Hasonló történetek
15342
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
22518
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

ciko ·
Aranyos,ötletes a befejezes...

De lehetne kicsit szarnyalobb,szenvedelyesebb...mintha nem egy fogmosasrol irnal...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: