Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tanárral

5. óránk volt angol. A tanítónő egy fekete hajú különleges arcú és gyönyörű formájú nő, 35 és 40 között lehetett. A tanórákra általában feszülős nadrágokba és miniszoknyába, vagy egyéb izgató ruhákban jött. Minden nap vártam a vele lévő órákat, hogy nézegethessem vagy a gyönyörű kreol színű melleit vagy a formás fenekét. Egy olyan órám sem volt vele , ahol ne izgultam volna be rá.
Ez az óra is úgy telt el ahogy a többi, de ekkor még feltűnőbben nézegettem a tanárnőt. Szerintem ezt jó párszor észre is vette.
Kicsengettek a tanóráról és mentünk ki a tanteremből, én a sor végén álltam.
Amikor már majdnem kimentem az ajtón a tanárnő szólt nekem, hogy maradjak itt óra után, mert beszélni akar velem. Ekkor egy kicsit megijedtem, mert azt hittem , hogy a mellbámulásról akar velem beszélni.
A többi osztálytársam kiment a teremből és a tanárnő ráfordította a kulcsot a zárra. Nem tudtam, hogy most mi van. Csak néztem rá és ő is rám.
Majd megtört a jég. És mondta:
-Látom tetszik neked a fenekem és a mellem.
Ekkor nagyon zavarba jöttem és elnézést kértem, de váratlanul azt megszólalt: -De engem nem zavar. Ekkor még mindig nem tudtam, hogy mi a helyzet, mert tudtam, hogy 2 gyereke és férje is van a tanárnőnek.
Tovább beszélgettünk. És ezt mondta:
-Mit szólnál ha én kérdeznék tőled angolul és ha te jól válaszolsz nekem, akkor én leveszek egy ruhadarabot magamról.
Majdnem elájultam, amikor mondta.
-Rendben - mondtam.
Én leültem az első sorban az egyik padra és vártam az első kérdést.
-How old are you? - kérdezte.
Én helyes választ adtam. A tanárnő nem szólt semmit, csak levette a pólóját szépen, lassan, erotikusan.
Én ekkor a farkamhoz nyúltam és megmarkoltam.
- Mit szólnál, ha te is levennéd magadról azt, amit én? - kérdezte.
Természetesen beleegyeztem.
Így hát én is levettem a felsőm.
- Milyen szép tested van. - mondta. Ebben a helyzetben már vibrált a farkam az élvezettől.
Jött a következő kérdés. Erre is helyes választ adtam. Ekkor a feszülős fekete nadrágját vette le. Miközben húzta le, megláttam a formás nyalnivaló kreolbarna fenekét. Olyan tökéletes volt, mint egy gumilabda.
Egy fehér cérnatanga volt rajta. Én már alig bírtam magam visszafogni, hogy el ne élvezzek.
Én is levettem a cső farmeromat és látta a farkamtól majdnem kiszakadt alsónadrágom.
- ÓÓhhhh milyen nagy - mondta és végigsimította a farkam.

Jött a következő kérdés, ez is helyes volt.
Kikapcsolta a melltartóját és lassan levette.
Gyönyörű természetes, feszes mellei voltak. Nem is tudom, hogy kreol vagy napbarnított volt-e de gyönyörű, tökéletes méretűek.
-Az utolsó kérdés jutalmul elmarad - mondta.
Megfordult és előrehajolt, majd levette a tangáját és megláttam a segglyukát, majd a pináját is.
- Ahhhh - mondtam az élvezettől eláradva.
Odajött hozzám kecses lépteivel és az alsónadrágomhoz nyúlt és lehúzta rólam a bokszert. A farkam majdnem nekicsapódott az arcának.
Majd felálltam és rámarkolt a farkamra. Nagyon élveztem, ahogy a műkörmével cirógatta a hímvesszőm. Elkezdte verni nekem, majd ráköpött a farkamra. Először a makkomat megnyalta enyhén és utána a farkam tövétől egészen a tetejéig nyalintott. Utána pedig mélytorkával leszopott.
Ezt sokáig csináltuk  és már az elélvezés határán voltam, de Ő csak szopott, szopott és szopott.
Én újra felnyögtem és a forró szájába folyt a gecim, erre Ő elmosolyodott és lenyalintotta a farkamon maradt gecit.
Elengedte a farkam és felült ő is a padra. Sejtettem, hogy most nekem kell kényeztetnem őt. Széttárta a lábait. Gyönyörű izmos combja volt.
Én letérdeltem a pad elé és először végignyaltam a pináját.
Majd a csiklóját elkezdtem gyors nyelvmozdulatokkal csikizni.
-Uuuuuhhhh oohhhh - nyögött fel hangosan. Majd a mutató és a középső ujjamat belenyomtam a hüvelyébe. Meleg és nedves volt. Nagyon élveztem, és ő is .
Egyre gyorsabban és gyorsabban csináltam.
Ő felsikított az élvezettől. Majd végül tovább kényeztettem a nyelvemmel.
A nyalás végén a pinájától a talpáig végignyaltam a lábát.
Felálltam és a farkam hozzá ütögettem a pinájához és elkezdtem vele masszírozni.
Majd lassan belenyomtam a farkam a hüvelyébe.
Láttam az arcán, hogy élvezi. A farkam végéig belenyomtam a pinájába. Forró és nedves volt a hüvelye.
Később már jó tempóban szexeltünk.
Amikor már másik pózra vágytunk Én kivettem a farkam a pinájából és leültem a padra. Ő szembe fordult velem és az ölembe ült, majd rugózott rajtam.
Körülbelül fél óráig szexeltünk és elértem arra a pontra, hogy ki kellet gyorsan kapnom belőle. Ő már tudta, hogy miért vettem ki és letérdelt elém. megfogta a farkam és verte. Majd mondta, hogy segít rajtam, majd fölém hajolt és a két melle közé rakta a farkam, majd elkezdte mozgatni a mellét a frakamon.
Elélveztem és az arcára spricceltem.
Ez volt életem legjobb napja.
Majd megdicsért, hogy ügyes fiú voltam.
Hozzászólások
Andreas69 ·
Aztán felébredtél, mert bilibe lógott a kisujjad. Tudom, hogy az itt megjelenő történetek legtöbbje kitalált, de azért legalább olyan lenne, ami akár meg is történhetett volna! A fogalmazáson is lenne mit javítani - szükségtelen szóismétlés, az egész száraz, nincs hangulata. Ment a piros.

Marokfegyver ·
Nem akarok rosszat írni, ezért csak ennyi: igénytelen.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: