Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tanár úr és a diáklány

Kora délután volt. Három óra felé járt az idő. A nap magasan járt az égen és a tavaszi hevével tűzött a járó-kelőkre. Május eleje volt. A XI. kerületben a Duna parton álló iskolában húsz perce ért véget a tanítás. A diákok nagy része már hazament ám egy-ketten még külön óra miatt vagy valami más okból kifolyólag bennmaradtak még egy időre. A tanárok vagy hazamentek vagy termeikben javították az aznap íratott dolgozatokat. Bár ez fölösleges volt mivel ezeket a dolgozatokat egy hétnél előbb sosem adják ki. Nem lehet tudni hogy szívatják-e a diákokat vagy csak elfelejtik. A folyosókon elvétve lófráltak a diákok. Néhány fiú a fociedzésre ment, vagy éppen más külön órára, a lányok pedig zongora órára, iskolai táncra vagy csak éppen járkáltak az épületben.

Az egyik teremben amely földrajz tanítására volt berendezve egy fiatal huszonkilenc- harminckét éves tanár ült és nagy gonddal javította a témazárókat. Egyszerre csak nyílt az ajtó és egy tizenkettedikes diák lépett be a terembe. A tanár megismerte Zitát akit már azóta tanít hogy ebbe az iskolába érkezett. (Meg kell említenem hogy ez volt az első iskola ahol az iskolái elvégzése után tanított.) Kedvelte a lányt. Kedves volt, viszonylag jó tanuló, de nem túl stréber. Az lány elég alacsony volt. Termetre maximum hetedikesnek nézték volna, de az arca és a domborulatai némiképp árulkodtak a koráról. Szeplős arca, türkizkék szeme és hosszú fekete haja volt. Az iskolai egyenruhát (térdig érő halvány piros és kék csíkos szoknyát, fehér inget, nyakkendőt és mellényt) viselt. Arcán huncut mosoly ült. A tanár örült a lánynak. Néha elbeszélgettek a tananyagról és a lány mindig jókedvre derítette. Jól jött a jókedv egy ilyen unalmas napon és az ilyen silány dolgozatok kijavítása közben.

Szép katonás jegyek jöttek ki eddig. 1, 2, 1, 2, 1, 2... Bár biztos volt hogy van legalább egy hármas vagy esetleg négyes de a férfit nagyon lehangolták ezek a jegyek. Hiába igyekezett az egész tananyagot sőt még érdekességeket is megtanítani a diákok még a legalapvetőbb feladatokat is elrontották. Zita odasétált az asztalhoz és felült rá. Lassan félretolta a dolgozatokat és a tanárra mosolygott.
- Ezek később is ráérnek Gál tanár úr. - mondta és a férfi szemébe nézett.
Egy ideig beszélgettek majd elég kényes témára terelődött a szó. Gál tanár úr megkérdezte hogy van-e barátja. Zitának természetesen volt barátja. Sőt! Igazán szerette a fiút. Ám most mégis letagadta. A tanár érdeklődött hogy mi ennek az oka? Hiszen szép, okos, jól nevelt, kedves. Zita elpirult és a tanár vállára tette a kezét.
Odahajolt a férfihoz és a fülébe súgta.
- Mert nekem maga tetszik.

A férfi ránézett. Tekintetük összeért. Arcuk egyre közelebb került egymáshoz és megcsókolták egymást. Zita élvezte a férfi érzéki csókját. Betolta a kezét az inge alá és simogatta a tanár úr mellkasát. A férfi benyúlt a bő szoknya alá és belemarkolt a lány fenekébe. Zita ráfeküdt az asztalra és lerúgta a sportcipőjét. Kigombolta a férfi ingét és a mellkasát kezdte csókolgatni. Majd még lejjebb ment míg végül kigombolta Gál tanár úr farmerét és szopni kezdte a hatalmas péniszét. Tekintetét fölemelte, de mivel eléggé lefelé hajló helyzetben volt csak a férfi izmos mellkasát látta. Belemarkolt a férfi férfiasságába és szopta legjobb tudása szerint. A tanár úr lehúzta róla a tangát és nyalni kezdte a lány seggét, majd mikor a lány a hátára feküdt a lucskos punciját. Zita elengedte a férfi farkát és az ölébe ült. Kigombolta az ingét és melltartó híján a férfi elé tárultak a lány gyönyörű, formás mellei.

Belefúrta az arcát a puha dombokba és csókolgatta őket. A lány simogatta a fejét és nagyokat sóhajtott. A férfi lejjebb ment és elkezdte nyalni a lány nedvedző lukát. Majd mikor egy lélegzetvételre felemelkedett Zita egyenesen beleült a dárdaként kiálló péniszbe. Lassan húzogatni kezdte magát a hatalmas faszon és közben nagyokat nyögött. A férfi belemarkolt a lány formás melleibe és alig fél perc múlva elélvezett. Majd Zita megfordult megmarkolta a tanár úr férfiasságát és belevezette a lucsokban úszó puncijába. Ráfeküdt a hevesen lélegző férfira és szájon csókolta. Pár perc múlva a lány is elélvezett és egy tíz perccel később a tanár még egy kevés gecit fecskendezett a diáklány puncijába.

Mint később kiderült Zita fogadott egy barátnőjével hogy nem mer kefélni a tanár úrral. Bár míg a lány eleinte nem vette komolyan a dolgot később néha összejöttek egy gyors menetre. Ám erről az igazgatóság és a lány családja mit sem tudott.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Panther ·
Nem is erre a sztoridra gondoltam... :)

Hányinger ·
:yum: Látom mániád a hatalmas pénisz.
Biztois,hogy itt ellensúlyozd testi fogyatékosságaid.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: