Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szomszéd

Azért csak idézőjelben írtam a címet, mert ezt az asszonyt, nekem lányt, már szinte gyerekkora óta ismerem. Nem tagadom, hogy nekem is tetszett, de én hozzá, még elég fiatal voltam, ami az ábrándozásaimban, és a pöcsömmel való játszadozásokban merült ki, miközben rá gondoltam. A nyáron, véletlenül megláttam őket egy strandon a barátnőjével. Persze, nem viseltek felsőt, és szerintem ők is"kiböktek", persze igyekeztem elbújni. (Micsoda csöcsök voltak! ). Szerintem, tudták, hova bújtam, megálltak mellettem, és elkezdtek beszélgetni, szerintem engem"cukkolni".
- Nos, milyen a házasélet?
- Nagyon jó! Akkorákat kefélünk, hogy el sem tudod képzelni. Nagyon sokszor kinyal, én meg leszopom, sokszor annyira megbasz, hogy remegve megyek az utcán!
- És mi van a szomszéd sráccal?
- Szegény, srác. Szerintem, mikor csak meglát, ágaskodik a most még pöcse!
- Nehogy azt hidd! Szerintem egy 16-17 éves srácnak már bőven fasza van! Én, a te helyedben, meggyőződnék róla!
- Gondolod? Na, lássuk, a"medvét"!

Hirtelen, széthúzta a bokrot, ami mögött lapultam.
- Nicsak, a kukkolónk! Tetszenek a nénik?
Nagyon elvörösödhettem, de a barátnője "segítségemre"sietett.
- Ne bántsd! Inkább nézzük meg, tetszünk-e neki.
Azzal kihúztak a bokorból, és a már igencsak meredező farkamat megmarkolták!
- Nicsak! Ennek áll a fasza! A barátnője kivette, és elkezdte húzogatni rajta a bőrt. Ő sem maradt tétlen, azt mondja:
- Tudod mit? Megengedem, hogy megfogd a cicimet és a puncimat. Na, mit szólsz?
Élvezettel tapperoltam, de közben a barátnője elélveztetett. Kissé, zavart, hogy mikor elélveztem, szinte nevetve nézte, amint a gecim kifröccsen.
- Áruld már el, kisöcsi! Mit csinálnál, ha mi ketten megengednénk, hogy azt csinálj velünk, amit akarsz!?
Megtudták! Úgy megbasztam őket, hogy "ahogy illik"! Ők meg úgy leszoptak, hogy menni is alig tudok!
Másnap, anyám átküldött hozzá valamiért. Egy rövid, szinte teljesen átlátszó otthonka volt rajta, egy cseppet sem zavartatta magát, sőt megjegyezte, hogy nemsokára hazajön a férje, aki szereti, ha így fogadja.
- De, ha akarod, megfoghatod a cicimet és a puncimat!
Naná, hogy akartam! Ő, kiverte a faszom, de nem engedte, hogy megbasszam, pedig nagyon szerettem volna. Arra hivatkozott, hogy bármikor megjöhet a férje, majd ezt máskor.

Ez a máskor, hamar eljött, igyekeztem "nagyfiú"lenni! Széthúztam a combjait, és végre"nyugodtan"szemügyre vehettem azt, amiről sokat álmodoztam! Szinte kifordítottam a pináját, úgy nyaltam be! Élvezettel"szürcsöltem"a pináját, hol ott nagyon jól tudtam, hogy nemrégen baszták meg! Nagyon jó volt, közben a melleit"gyúrogattam", majd rámásztam és beakasztottam neki! Lihegett alattam, ami még jobban ingerelt, és nagyot élveztem bele! Egy cseppet nem érdekelte, hogy bele élveztem, szinte közömbösen kérdezte, miközben a farkammal játszott:
- Jó volt?
- Meghiszem azt!
- Érzel még magadban annyi erőt, hogy megismételjük?
- Naná! Folytassuk!
Most, nem nyaltam, ellenben ő, úgy kezelésbe vette a "szerszámom", hogy szinte minden csepp gecit kiszívott belőle. Nagyon jó lehettem nála, mert amikor csak lehetőség volt rá, minden alkalmat kihasznált, hogy basszam meg! Persze, soha nem mondtam nemet. De főleg az tetszett, hogy örökké szopni akart. Néha, már attól féltem, hogy minden csepp gecim elapad. Szerintem, a férje is sejti, hogy kurogatom a feleségét, de erről, inkább máskor!
Hozzászólások
További hozzászólások »
pamaci ·
Már Április van?!
Nemá, odakinn esik a hó...
:angry: :angry: :angry:


kuju ·
Úgy látszik,csak perverz,erotikus élmények érdekelnek sokakat!A\"valós\"élményeket,csak lefricskázzák!De,tudjátok,mit?!Csapjátok a farkatokat az ajtó közé!!!!!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: