Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A SZIGET – Egy forró nyaralás krónikája: 2. nap

Az ébredő nap ma is narancssárgán izzó ragyogással köszöntötte a szigetet. Fényei először a csendes hajnali partot árasztották el, majd méterről méterre haladva győzték le az éjszakát. Huncut fénysugarak kúsztak be az ablakokon, hogy langyos csiklandozással jelezzék egy új nap kezdetét. A beáradó napfény minden ablak mögött fellobbantotta a pirkadatig szunnyadó vágyat. Csókolózó párok fonódtak egymásba, hogy végsőkig élvezzék az álomittas szeretkezés örömeit. A kíváncsi sugarak elől semmi sem maradt rejtve: A nászutas lakosztályban a gyönyörű, fiatal feleség éppen megragadta újdonsült férje meredező kéjdorongját. Végigsimított lüktető hegyével az alhasán delfint ábrázoló tetováláson, és élvezte ahogy a kemény szerszám a bőréhez ér. Majd egy határozott mozdulattal ágyéka nedves torkolatához igazította és halk sóhajjal várta, hogy férje lassan beléhatoljon. A férfi gyengéden átölelte feleségét és kissé megemelte csípőjét. Mindkettőjük izma megfeszült egy pillanatra, ahogy felkészültek az első gyönyörteli lökésre.

A szomszéd szobában is szexre leltek a mindent látó napsugarak. A srác a hátán feküdt, barátnője pedig terpeszben ült az ölében. A hosszú és nedves előjáték után levegőt kapkodva merültek el egymásban. A lány vad élvezettel lovagolt barátja kőkemény dákóján. Mozgásuk gyors volt és fáradhatatlan, mindketten érezték a közeledő csúcspont bizsergető jeleit. Sóhajtozva élvezték, ahogy a duzzadó szerszám minden mozdulatnál könnyedén csusszan a kéjtől elázott rózsaszín barlangba. A napfény most egy emelettel feljebb siklott, ahol rátalált Bettire és Vivienre. A lányok békésen aludtak egymás karjában. Még álmukban is szorosan ölelték a másikat, így meztelen testük összetapadt az egybefonódó karok és lábak kuszaságában. Valójában előző nap találkoztak először, de ismeretségük azonnal egy tűzforró, szinte ájulásig tartó szeretkezéssel kezdődött. Vivi a barátnőével, Cintiával érkezett a szigetre, hogy vonzalmuk végre érzéki szerelmeskedésben teljesedjen ki, de az események másképp alakultak. Cintia látszólag békésen aludt, de az álma annál izgalmasabb volt. Önmagát látta és Vivient, amint egymást simogatják a puha takarók között. Napbarnított bőrük csodás kontrasztot alkotott a hófehér ágyneművel. Kezeik finoman siklottak a másik testének domborulatain. Édes álom volt ez, melyben a selymes érintések és halk sóhajok magukkal ragadták őket.

Közben a szomszéd szobában Betti felnyitotta pilláit. A mellette szuszogó Vivienre pillantva elmosolyodott és azonnal megrohanták az elmúlt éjszaka forró emlékei. Már ez is elég volt, hogy ágyékában kellemes bizsergést érezzen. Keze felfedező útra indult barátnője bársonyos bőrén. Gyengéd cirógatással ébresztette fel Vivit. Pár perccel később már vágyakozó tekintettel, de még álomittas szemekkel simogatták egymást. Kezeik finoman siklottak a másik testének domborulatain. Édes ébredés volt ez, melyben a selymes érintések és halk sóhajok magukkal ragadták őket. A fal másik oldalán Cinti tovább álmodott. Kívülről látta magát és barátnőjét, ahogy oldalukon fekszenek egymással szemben. A puha simogatást egy percre sem hagyták abba. Mélyen egymás szemébe néztek és enyhén nyitott szájukat egyre közelebb vonták. Mikor egymáshoz értek, Cintia finoman beszívta barátnője felső ajkát, aki ugyanezt tette az ő alsó ajkával. Megremegtek a vágytól, majd ficánkoló nyelvükkel hosszú csókban forrtak össze. Ebben a pillanatban pár méterrel arrébb Betti és Vivien összefonódva hempergett. Végül oldalt fekve, egymással szemben állapodtak meg. De kezeik nem maradtak mozdulatlanok.

A puha simogatást egy percre sem hagyták abba. Mélyen egymás szemébe néztek és enyhén nyitott szájukat egyre közelebb vonták. Mély, mindent elsöprő vágyat olvastak ki a másik tekintetéből. Ajkaik végül egymáshoz simultak. Érintésük oly puha volt, amely gyengédségre csak két bujaságtól izzó nő képes. Egy pillanatra megremegtek a vágytól, majd ficánkoló nyelvükkel hosszú csókban forrtak össze. Cintia álomképei egyre szenvedélyesebbé váltak. Álmában átvetette lábát barátnője derekán és ha ez egyáltalán lehet, még szorosabban ölelte. Vágytól éhes szeméremajkaik érezték egymás közelségét. Kezeik szorgalmasan dörzsölték a másik felajzott testét, és egyre több időt töltöttek a belső combok körül. Végül egyszerre csaptak le barátnőjük végtelenül nedves puncijára. Először finoman köröztek ujjbegyeikkel, majd vékony, nőies ujjaik közé csippentették egymás szeméremajkaikat. Pár perc múlva elmerítették ujjaikat a másik kéjnedvektől szétázott torkolatában. Kezük ütemesen mozgott, miközben a halk cuppogáshoz hosszú sóhajok és vágytól rekedt sikolyok vegyültek. A közeledő kéj ösztönösen gyorsabb mozgásra késztette őket. Az álom egyre szédítőbbé vált. Vadul és mégis finoman járatták ragacsos kezüket egymásban. Ujjaikon érezték a másik hüvelyének minden rándulását. A csúcs már csak pillanatokon múlt.

Közben a szomszéd szobában a két lány nagyon is ébren volt, mégis úgy érezték, mintha álmodnának. Átvetették egymáson lábaikat és szorosan ölelkeztek. Vágytól éhes szeméremajkaik felső része olyan közel került, hogy néha összeértek. Ez a fantasztikus érzés még jobban feltüzelte szenvedélyüket. Kezeik egyszerre csaptak le barátnőjük nedves puncijára. Sokáig kényeztették egymást. Hol ujjbegyeikkel köröztek, hol összecsippentették egymás csúszós szeméremajkait. Pár perc múlva elmerítették ujjaikat a másik kéjnedvektől szétázott torkolatában. Kezük ütemesen mozgott, miközben a halk cuppogáshoz hosszú sóhajok és vágytól rekedt sikolyok vegyültek. A közeledő kéj ösztönösen gyorsabb mozgásra késztette őket. Ujjaikon érezték a másik hüvelyének minden rándulását. A csúcs már csak pillanatokon múlt. A kitörni készülő orgazmusok bevárták egymást. Aztán egy másodpercre mozdulatlanná dermedtek, majd robbanásszerűen adták át magukat az egész testüket betöltő kéjes remegésnek. Ebben a pillanatban két éber és egy álmodó lány egyszerre jutott az élvezetek csúcsára.

Vivien már a szobában volt, mikor barátnője felébredt. Úgy döntött megvárja a megfelelő alkalmat és akkor mesél éjszakai kalandjáról. Egyelőre még nem tudta, hogy mondja el neki. Arra számított, hogy Cintia kicsit másnaposan, fejfájósan ébred a tegnapi koktélozás után, de ennek nyomát sem látta rajta. Sőt! Szépséges barátnője kifejezetten jókedvű volt, még mosolygott is. Biztos valami szépet álmodott – gondolta, és nem is sejtette mennyire igaza van. A lányok második napja is nagyszerűen telt a szigeten. Kipróbáltak mindent, amit a csodálatos üdülőhely csak nyújtani tudott nekik. Fürödtek a kristálytiszta vízben, napoztak a part forró homokján, igénybe vették a szállodai masszőrt, vagy épp csókolóztak a keleti sziklák árnyékában. Kora este lesétáltak a bárba. Önkéntelenül is elmosolyodtak, mikor meglátták azt az asztalt, ahol tegnap ültek. A felvillanó emlékek hatására édes borzongás futott végig testükön. Az asztalnál most egy újdonsült házaspár ült, akik reggel óta először mozdultak ki a nászutas lakosztályból. Nem látszott ugyan, de a lány alhasára tetovált delfin nagyon vidám volt.

Viven és Cinti végül úgy döntött, hogy koktélok helyett ma este inkább sétálnak a parton. Nagyszerű lehetőség – gondolta Vivi, most legalább elmesélheti barátnőjének, hogy mi történt. De valahogy nem tudta elkezdeni. A part már csendes volt, csupán a hullámok lágy moraját és távolról ideszűrődő zenefoszlányokat lehetett hallani. A két lány szótlanul lépdelt egymás mellett. Mezítláb voltak, így lábuk finoman besüppedt a nedves iszapba. Nyomaik már egy kilométer hosszan vezettek. Legtöbbször egymás mellett haladtak, de itt-ott szembefordultak egymással az apró talpnyomok, mikor átölelték egymást és lágyan csókolóztak. Az út végén a két nyom eggyé vált. A lányok ruháiktól megszabadulva önfeledten hempergett a homokban. Messziről úgy tűntek, mint két szenvedélyes birkózónő, akik csak akkor győzhetnek, ha a másiknak a legtöbb kéjt nyújtják. Lihegve kapaszkodtak egymásba, fáradtság nélkül forogtak, tekeregtek. Nem tartott sokáig és máris érezték összekulcsolt combjaikon a másik forró kéjnedvét. Karcsú testük egymáshoz préselődött, feszes bőrük között minden mozdulatnál homokszemek peregtek. Végre! Végre megtörténik – gondolták mindketten. Végre beteljesül egymás iránt érzett határtalan vágyuk. De nem így történt! Az egymásba gabalyodó lányok beteljesülését egy közeledő szörfös társaság zavarta meg, akik egy kis éjszakai hullámlovaglásra vágytak.

A lányoknak sikerült összekapni magukat, mielőtt odaértek, bár lábaik remegtek a vágytól, és combjukon még egymás nedvei folytak. Gyorsan elhatározták, hogy visszamennek a szobájukba, ahol senki sem zavarhatja őket. A kínzó vágy annyira égette testüket, hogy kéz a kézben futásnak eredtek. A puha ágy csak őket várta. És ekkor történt a baj! Talán a sors nem akarja, hogy ők ketten végre rendesen, alaposan kielégítsék egymás gyötrő vágyát! Vivien ugyanis futás közbe egy homokbuckára lépett, de olyan szerencsétlenül, hogy kificamodott a bokája. Még ráállni is alig tudott. Most mitévők legyenek? Végül úgy döntöttek, hogy megnézetik a szigeten működő elsősegély helyen. Cintia segítségével nagy nehezen elbotorkált Vivi az ügyeletre. Az elsősegélyhely néhány tiszta, igényesen kialakított szobácskából állt. Az egyikben ágyak sorakoztak, a másikban egy vizsgálóasztal és egy szekrény a gyógyításhoz szükséges eszközökkel. A szigeten ritkán történ baleset, akkor is általában apró sérülések. A helyiség most is üresen állt, és éjszaka lévén csupán az ügyeletes nővérke tartózkodott ott.

A nővér egyszerűen gyönyörű volt. Hosszú hollófekete haja lágyan omlott karcsú vállaira. Fehér köpenyét szinte átlyukasztották tűhegyes feszes mellei. Nyúlánk alkatát formás lábai tették teljessé. A lányok hamar barátságot kötöttek vele. Kiderült, hogy Ágotának hívják és pár hónapja dolgozik az üdülőhelyen. A nővér megnyugtatta a barátnőket, hogy nincs komoly sérülés. Szakszerűen ellátta Vivi bokáját, és azt javasolta, hogy ma már ne erőltesse. Maradjon inkább éjszaka a rendelőben, így reggel majd az orvos is vethet rá egy pillantást. Vivi nehezen ugyan, de beleegyezett a dologba. Cintia elbúcsúzott tőle és egyedül indult vissza a szállodába. Miután Cinti visszaért, azonnal a zuhanyzó felé vette az irányt. Legközelebb olyan szobát kell foglalni, aminek saját fürdőszobája van – gondolta fáradtan. A parton felajzott teste már megnyugodott, most már minden vágya a puha ágy és egy tegnapihoz hasonló szép álom volt. De amint a forró víz és a finom tusfürdő érintette bőrét, ismét elöntötte testét a szenvedély. Lágyan simogatni kezdte melleit, miközben Vivienre gondolt. Mellbimbói megduzzadtak, bőre érzékennyé vált. Élvezettel simította végig nedves testét, a nyakától egészen ágyékáig. Keze végül legérzékenyebb pontjához érkezett és ujja elmerült duzzadt puncijának rejtekében. Lehunyta szemét és átadta magát az élvezeteknek.

Nyögései egyre kéjesebben visszhangzottak a zuhanyzóban. Pár perc múlva hirtelen ráeszmélt, hogy nem csupán saját sikolyait hallja. Valaki más is van a zuhanyzóban, akinek szenvedélyes sóhajait a vágy révületében eddig visszhangnak képzelte. Vajon mióta van itt? Cinit elhúzta a zuhanyzó függönyét és óvatosan kinézett. Ugyanebben a pillanatban a szomszéd fülkéből is kinézett egy fiatal, barna lány. Idáig egymás mellett kényeztették magukat. Egy hosszú pillanatig farkasszemet néztek és nem tudták eldönteni, hogyan viselkedjenek. Betti vagyok, a barátnőddel már ismerjük egymást - szólalt meg végül a barna lány. Cinti zavarban volt. Viven eddig még nem mesélt neki erről a lányról. Betti nem várt a válaszra. Átlépett Cintihez és egyszerűen átkarolta. Mi lenne, ha közösen folytatnánk? – kérdezte. Cinti most már végképp nem tudta mitévő legyen. Aztán egy pillanattal később győzött a vágy. Az nagyon izgató lenne – sóhajtotta Cinti és ő is átkarolta meztelen zuhanyzótársát. Szájuk hamar összetapadt a csobogó víz alatt. Kezeikkel egymás megázott hajába túrtak, így a szőke és barna tincseik teljesen egymásba kavarodtak. A víztől fénylő testek sikamlósan fonódtak össze a gőzben. A zuhogó víz, a forró pára és a mély csók hatására már csaknem légszomjjal küzdöttek, de vastag ajkaik mégsem akarták ereszteni egymást. Végül szétváltak egy pillanata, levegő után kaptak és máris összeforrtak ismét.

Ilyenkor egymáshoz zárt szájukban vad tánc vette kezdetét. Nyelveik hol lassan ütemesen forogtak, hol összekapcsolódva csapkodtak és őrülten ficánkoltak. A szoros ölelésben érezték a másik duzzadó mellbimbóit, melyek lágy ringásuk közben néha összeakadtak. Az egymásba akaszkodott bimbók ilyenkor versenyre keltek, hogy melyikük a hegyesebb, de mielőtt eldöntötték volna megint szétpattantak. Pár perc múlva Betti kibontakozott az ölelésből és letérdelt izzó szexpartnernője elé. Cintia egyik lábát a vállára helyezte, így csöpögő puncija pontosan a szája elé került. Lassan végignyalta előtárulkozó csiklóját, majd elindult visszafele. Így mozgatta száját oda-vissza, közben kezével barátnője puncijának érzékeny pontjait dörzsölte. Cintia lüktető szeméremajkai finoman szétnyíltak. Betti ujja végtelenül lassan behatolt rózsaszín kelyhébe, majd kihúzta és érzékien lenyalta róla az édes nedűt. Ismét ajkai közé vette a forró puncit és izgató nyelvcsapásokkal repítette Cintiát a kéj birodalmába. Cintia még nem akart élvezni. Szerette volna a végletekig nyújtani csodálatos szeretkezésük minden percét. Mikor közel volt a csúcs, lehajolt Bettiért és gyengéden felhúzta maga mellé.

Leakasztotta a zuhanyfejet és barátnőjét laza terpeszbe állította. Utána a zuhanyrózsát felfordítva finoman a lába közé dugta, hogy a feltörő vízsugarak punciját kényeztessék. Bettinek tetszett a játék. Egyik kezével ő is megragadta a zuhanyrózsát, miközben Cintiát közelebb vonta magához. Egymással szemben állva összepréselték hasukat és ágyékukat, hogy a víz egyszerre érje mindkettőjük éhes torkolatát. Igyekeztek kéj áztatta puncijukat is összeérinteni, de az álló helyzetben nem igazán sikerült. Együtt irányították a vizet, mely lágyan csiklandozta őket, közben hosszú csókokat váltottak. Több, mit egy óráig álltak a fülkében. Ujjbegyeik már érdessé váltak, mert kiszívta bőrüket a víz, de nem törődtek vele. Úgy érezték ennek a pillanatnak örökké kell tartania. Végül a hirtelen rájuk törő óriási orgazmus vetett véget leszbikus élvezeteiknek. Először Betti testéből tört elő az illatos kéjharmat, de másodpercekkel később Cintia is remegve követte barátnőjét. A zuhanyfejet kiejtették kezükből, így az elszabadult víz összevissza csapkodott a kéjes remegéssel egymásba fonódó lányok körül. Percek kellettek, mire visszatért erejük. Gyengéden megcsókolták egymást, megtörölköztek és visszaindultak a szobába.

Cinita ezt az éjszakát Betti ágyában töltötte. Nem is sejtette, hogy egy nappal korábban Vivien, a legjobb barátnője feküdt ugyanezen az ágyon. Az párnák között az évődés újból kezdődött és mindketten még kétszer jutottak nedves csúcsokra ezen az éjszakán. Mielőtt Cinit elaludt volna, eszébe jutott barátnője, aki most fájós lábbal fekszik a rendelőben. Hirtelen bűnösnek érezte magát. Akaratán kívül megbántotta barátnőjét. De hát nem volt képes uralkodni a vágyán. Most Vivien mellett kellene feküdnie az ágyban! Vajon mit szól majd, ha megtudja mi történt? Megsértődik, vagy felizgatja a dolog? Holnap majd minden kiderül – gondolta, hiszen ez még csak a második nap. Ezzel Betty felé fordult és szorosan átölelte. Csókolózás közben nyomta el őket az álom.
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Zavaróak az ismétlések.

Életszerútlennek tartom, az ismeretlen emberek ilyen gyors "kapcsolatteremtését".

Ezektöl eltekintve, nem rossz.

Nálam 7-es



Üdv!



DREAMER

MARVIN ·
Most olvastam el, mert a cím alapján nem érdekelt. Azt hittem, hogy a PEPSI Szigetröl lesz szó, meg különben sem olvastam az elsö részt.

Nna most elolvastam mindkettöt, és a véleményem: Ütközik itt mindenkiével! (Ruppi és Kutyus tudományos vitáját ebböl a szempontból kihagytam :))

Számomra ez egy gyöngyszem, a zöldellö réten az egyik legszebb virágszál, és közel sem tudtam olyan szépen, irodalmian kifejezni magam, mint a mú írója.

Nem tudom, hogy miért kell viszolyogni az azonos nemtöl? Úgy értem, hogy gyönyörúen le tudta írni, férfi létemre át tudtam élni, szinte odavágytam közéjük. Oké, ha mondjuk b.uzikról szólt volna, valószínúleg el sem olvasom, de ez a téma felizgatott, habár nem azért olvasom a történeteket.

Szívböl remélem, hogy a folytatást is el tudom olvasni, mert kihagyni ezt eddig is nagy hiba volt.

(Pedig csak 2 hét!)



MARVIN

mazsola ·
valahogy az elso resz sokkal inkabb magaval ragadott, mint a masodik... mig az elsonel a veletlen fordulatok erdekesse tettek a tortenetet, itt mar zavaroak... es valahogy a sok ismetlodesbol adodoan elorelathato a veg...
annak ellenere tetszett a trotenet, kulonosen magaval ragadott a bevezetes (a fenysugarak barangolasa)...
annak ellenere, hogy sejtem mi fog tortenni a harmadik reszben, megis rogton elolvasom ;) :wink:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: