Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A repülő lány

A halott sziklákat a víz verte. Felső peremükön a szél vadul száguldott. Sikítás hallatszik, a sirályok tovarepülnek. A part felől egy lányt hoznak a sziklák peremére.
A lány sír, üvölt, zihál, de őrei mintha meg se hallanák. Szegény lány mit is tehetne? Őrei hatalmas hegynek is beillő férfiak, ő viszont gyenge, törékeny, mintha a tomboló szél bármelyik pillanatban elrepíthetné.
Szerencsétlen teremtés, lépésről lépésre jobban üvölt. Igen most már tisztán hallom. Ahogy a lány hangja erősödik, úgy erősödik a szél süvítő túlvilági hangja. S mintha együtt kiáltanák "Én nem tudok repülni!"
Idő közben kiértek a szikla peremére. Egy férfi nyájas hangon így szólt a lányhoz:
- Van esélyed... Repülj!
- De én nem tudok repülni - zokogta a lány. De az az ember nem adta fel.
- Ha repülsz, akkor én gondoskodok róla, hogy ne szenvedj hiányt többé semmiben. Csak egy apró repülés... Repülj hát!
- De ha egyszer nem tudok!
A férfi feladja a próbálkozást. Arcán vonásai megkeményednek,a nyájasság eltűnik a hangjából. Más utat választott.
- Drága törékeny virágszál,ha magadtól nem repülsz majd reptet a kényszer. - feleli ingerülten az úr.

A lány válaszra nyitná a száját, de válaszolni nincs ideje. A férfi egy egyszerű taszítással lelökte őt. A lány csak zuhant és zuhant az éles holt sziklák felé. Felkészült a végre. Pár pillanat múlva már érezte, ahogy bársonyos bőrét a hullámok verik, ahogy a kövek összezúzták gyönge csontjait.
Fogvatatói kíváncsian néztek a víz fodrai fölé. Eltelt egy perc, majd kettő de a lány csak nem akart előjönni. - Hát mégis elrepült, hogy nem vettem észre - gondolta a férfi. De amint a gondolat végére ért a lány halott teste felbukott a víz tetejére.
Bársony bőréről eltűnt az élők pírja. Hosszú selymes holló színű haja, a vízben lebegte körül túlvilági arcát. Fehér ruhája cafatokban lógott ernyedt testén.

A szél megint süvíteni kezdett. De most hanga másképp szólt, gyászosan, mintha azt üvöltené "De hisz ő megmondta. Igazat mondott. Nem tudott repülni... És lám ez lett a vége." . Ekkor olyan dolog történt, amit az ember nem lát minden nap.
A lány testéből egy ezüstösen csillogó felhő szállt ki. A felhő lassan formát öltött. Ez nem felhő volt. Nem... hanem a lány lelke. A lélek melyet oly sokat kínoztak, hogy tegyen olyat, amelyre képtelen volt. Volt, amíg a testben raboskodott. De most már hogy a test a hullám enyészeté a lélek szabadon repülhet.
A szellem felszállt lenézett testére s csak ennyit mondott kísérteties túlvilági hangján:
- Ne félj szél barátom nincs semmi baj... - őreihez fordult - Rátok meg nem haragszom, hiszen csak emberek vagytok ahogy én is az voltam.

Mikor mondandója végére ért, megfordult és még egyszer utoljára lenézett ernyedten lebegő testére, földi léte utolsó nyomára. S felszállt nem állt meg a felhők felett. Nem ő tovább szállt. Tovább egészen a csillagokig.
Aznap este az éj csillag tengerén új csillag gyúlt. A lány csillaga, aki nem tudott repülni.
Hasonló történetek
29475
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26057
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Dryenne ·
3pka lehet annak hogy nem szóltok hozzá
1, meg se nézitek
2, olyan rosz h nem pocsékoltok rá időt..
3, lusta dögök vagytok

ne hagyjatok kétségek közt
Rika ·
Nekem rövid volt, és mindig idegesít, ha nincsenek előzmények, mert pl. nagyon érdekelne, hogy egyáltalán honnan jut vkinek eszébe az, hogy valaki repüljön? És ha már eszébe jut, miért pont ezt a lányt nézte ki magának? És ha már kinézte, mire kellett neki annyira, hogy a végén meg is ölje, hogy bebizonyosodjon az igaza? Ilyesmik...

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: