Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A rejtélyes sorozatgyilkos 1. rész

Ez a regény a nem túl távoli jövőben játszódik. Kezdjük talán a legelején. Száddám Husszein még a maga idején kifejlesztett egy titkos biológiai bombát. Ez a bomba óriási hatóerejű volt. Egyes számítások szerint kellő mennyiségű robbanóanyag, sav és kőolaj hozzáadásával akár az egész Földre kiterjedhet a hatása. Ezt a mennyiséget igaz csak hónapok alatt de az iraki kormány is össze tudná hozni. Ez a fegyver volt az alfa és az Omega - a kezdet és a vég - bombája. Ám amikor az amerikai hadsereg elfoglalta Irakot Husszein elrejtette ezt a bombát a hegyekben. Évekkel később amikor Amerika és szövetségesei elhagyták Irakot, kitört egy hatalmas forradalom. Husszein „utódai” átvették a hatalmat és összeszedve az egykori diktátor elrejtett szuperfegyvereit hadat üzentek a NATO-nak és főleg az USA-nak. Ekkor kezdetét vette egy majdnem egy éves háború melynek az utolsó havában az iraki kormány megtalálta a szuperbombát. Nem tudva annak pusztító hatásáról felrobbantották.

A hatalmas sugárfelhő beterítette az egész bolygót. A bomba pusztító ereje abban rejlett, hogy a benne lévő vegyi anyagok bejutva az emberi szervezetbe megtámadják a férfiak Y génjét. Ezzel a hatóterében lévő összes férfit megöli. Ez a hatótér Husszein tervei alapján egy USA méretű terület volt. Így akár három-négy bombával az összes NATO tagországból kiirthatták a férfiakat. Így harcképes emberek nélkül Irak simán megszállhatta volna Európát. Sőt még az USÁ-t is. Ám Husszein elfelejtette intelmeit leírni. Így az Irakiak annyi hatóanyagot tettek bele hogy a sugárzás kiterjedt az egész Földre. A diktátor eredeti terve az volt hogy amint elfoglalja Kuvaitot és szövetkezik Szaúd-Arábiával repülőraja ledobja a bombát az USA majd Európa területére. Ám erről mit sem tudva az óvatlan irakiak az országuk kellős közepén robbantották fel ezt a bombát. A Földön élő férfiak 99%-a belehalt a sugárzásba. Így a férfiaknak csupán 1%-a maradt meg vagyis Földön nagyjából 20 millió férfi maradt. Ez csupán kétszer annyi mint Magyarország lakossága és harmada annyi mint New York, Boston és Washington D. C. összlakossága.

Ám ezek a férfiak nagyrészt csak a „peremvidéken” (az USA nyugati felén, kelet Ausztráliában, Chilében, nyugat Kanadában, Tűzföldön stb.) éltek. A megmaradtak csupán 10%-a élt Kelet-Európában, Észak- Afrikában vagy Nyugat-Ázsiában. A Közel-Keleten és így Irakban is az összes férfi meghalt. A férfiakat elkerített városrészekbe zárták és tenyésztési programba kezdtek. Amikor a férfiak száma némiképp megnőtt behozatali cikkekre cserélték őket. Így a NATO tagországaiban tíz éven belül megindult a tenyésztés. Ötven év múlva a férfiak már annyian lettek hogy 70%-ukat elengedték de a tenyésztésben továbbra is részt vettek. ez a tenyésztés abból állt hogy egy egészséges nővel keféltek egy ízléses szobában miközben megfigyelték a szexuális szokásaikat. Egy-két ország kivételével 2100-ban már mindenhol stabil szabadon élő férfi állomány volt. Ám mint egy törvényként bevezették hogy minden tizennyolc és huszonöt év közötti lány köteles elmenni egy egészségügyi vizsgálatra és ha megfelelőnek találják huszonöt éves koráig havonta legalább egyszer köteles közösülni egy férfival a tenyésztőtelepen. Ezt többnyire be is tartották. Ám egy idő után jöttek a gondok. Amíg a szabadon élő férfi állomány nem volt stabil és 1000 fő alatt volt minden rendben ment. De amint elérte a fejlettebb országokban a tízezer fős átlagot jöttek a gondok. Történetünk 2125-ben játszódik az USA területén.

Ez a regény egy horrorisztikus krimi izgalommal és titokzatos rejtélyekkel. Bár megszoktátok tőlem a vérfürdős műveket, mint az Amazonok és kannibálok szigetén, kérlek ezt is olvassátok el. Ez nem olyan. Nem túl véres. Inkább izgalmas és izgató.

Első fejezet

A nap már lemenőben volt. A tavaszi délután melege és a lágy szél megnyugtatóan hatott az emberekre. 2125-öt írunk. Amerika középrendű hatalommá csúszott vissza. Bár hadianyag gyártásban és iparban még mindig az élen jár a tenyésztési program sikerességét tekintve Ausztrália, Japán és Új-Zéland után a negyedik. Akár második vagy hatalmas igyekezettel első is lehetne de az elnöknő Diana Kerri legelső feladatának tartja hogy segítse az Egyesült Királyság, Franciaország és Svájc tenyésztési programját. Ezzel a céllal több mint tízezer férfit deportáltak Európába ahol a kedves angol és francia lányok fogadták őket. New York egyik külvárosában épült ki az USA és talán az egész világ legnagyobb tenyésztőközpontja Ám mostanra már elég sokat vesztett jelentősségéből. Ám még mindig ez volt a legkeresettebb hely New Yorkban. Ugyanis néhány megközelíthetetlen fejes üzletember kivételével minden kiszabadult férfi Texasban vagy valahol a Mississippi környékén vett magának farmot. Így New York és Washington sőt még az Egyesült Királyság kiéhezett női is ide jöttek. Ugyanis az UK-ban csupán négy tenyésztő telep volt Cardiffban, Londonban, Edinburghban és Belfastban. Ide pedig csak a legelitebb nők juthattak be. Itt az egészségen kívül még azt is nézték hogy jó anyagi háttere van-e egy (vagy akár egyszerre több) gyerek felnevelésére. Az USA telepein pedig világhírűen „könnyű” volt pasihoz jutni. Így a már kicsit is gazdag családból származó angol lányok évente legalább egyszer eljöttek ide kefélni.

Ezen a telepen a New York-i Állami Tenyésztő Telepen (vagy röviden: NYÁTT-n) dolgozott történetünk egyik főszereplője Dr. Lisa Drowing pcihológus. Harmincas éviben járó, szőke és kimondottan vonzó nő volt. Ám a férfiak nagy sajnálatára ő soha nem ment be kefélni. Megtehette volna de nem tette meg.
Ezen a szép májusi napon is folyt a munka a telepen. A doktornőnek az év minden napján volt munkája. Egy kis szobában ült. Előtte kis asztal laptoppal, jegyzettömbbel és egy kevés nyugtatóval. Dr. Drowing ugyanis sokszor túlságosan is felizgult a szex láttán és ösztöneit nyugtatóval nyomta el. Mögötte két biztonsági őr(nő) állt. A szobának az a fala amerre a doktornő nézett egy üveg lap volt. Ám a túloldalról csupán feketeséget lehetett látni. Nem akarták zavarba hozni a „pácienseket”. Legtöbben azt se tudták hogy figyelik őket. Az üvegfal túloldalán egy reneszánsz stílusban berendezett szoba volt. Az ágyon egy húsz éves lány ült. A havi rendszeres kefélésre jött. Fiatal volt és gyönyörű. Szőke, hullámos haja leomlott a vállára. Vékony inget, farmernadrágot és edzőcipőt viselt. Kicsit nyugtalan volt. Mióta a barátjával megismerkedtek nem nagyon érezte itt jól magát. Most nyílt az ajtó és egy középkorú férfi lépett be. Negyven év körüli lehetett, de a haja már teljesen kiszült. Cowboy ruhát és kalapot viselt.

Elmosolyodott a lány láttán és a nadrágja elkezdett domborodni. A férfi Texasból jött fel néha. Itt élt tizennyolctól harminc éves koráig és megállapította hogy kiváló az itteniek ízlése, ha csajokról van szó. Azt is beszélték, hogy leszbikusok válogatják ki a legjobb csajokat. Lassan odalépett a lányhoz és végigsimogatta az arcát. Kate [ejtsd: Ké(j)t] (mert így hívták a lányt) az arcára erőltetett egy mosolyt és a férfi szemébe nézett. A még most is nagyon kanos Mex Gordon leguggolt és megcsókolta a lányt. Kate visszacsókolta és megpróbálta élvezni az egészet. Pár percig csókolóztak, közben Mex mindkét tenyerével simogatta a lány arcát és nyakát. Sőt néha lement a melléig is. Majd fel fektette Kate-t az ágyra, levette a cipőjét és arcát a lány puha mellei közé fúrta. Nyalogatta az apró dombokat miközben lüktető férfiassága a lány combjához simult. Majd kivette a farkát a nadrágjából, feljebb csúszott és beletolta a lány szájába. Kate elkezdte szopni majd mikor Mex elkezdte mozgatni a dákót a szájában nagyokat nyögött. Megfordult, lehúzta a lány farmerét és belenyalt a lucskos punciba.

Pár perc múlva visszafordult, megcsókolta a lányt és a farkát mélyen belebaszta a lány lyukába. Kb. negyed óra kefélés után a férfi elhagyta a szobát és a lány mehetett haza. A doktornő felállt és unottan odaszólt az ajtónál álló igazgatónak.
- Legközelebb egy határozottabb lányt adjanak Mr. Gordonnak!
Azzal kiment. Még az irodájába menet összefutott Kate-val. Megkérdezte hogy hogy van? Hogy nem bántotta e Mex nyomulása? A lány megrázta a fejét és a barátjához simult. Lisa elmosolyodott. Megveregette Kate vállát. A doktornő bement az irodájába, megírta a jelentését, majd kiment a parkolóba, beült a Mercedesébe és haza hajtott Manhattanba.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
Bogarad?
És mi lennék?
Botsáska,fülbemászó vagy csótány?
Milyen álmaid vannak még?
Mesélj!!! :yum:
Szivacs ·
" Botsáska,fülbemászó vagy csótány " mind a kedvenceim.

Álmaim kutasd magad.

Arikon ·
Nem vagyok sem gondolatolvasó,sem álomkotró.
Nem lehetnék pillangó?
Ha nagyon muszáj akkor krumplibogár lennék.
Szivacs ·
Döntsd el magad, addig is csá.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: