Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A rablás

A parkban sötétség uralkodott. Már egy órája lement a nap, és a bár dekoratív fekete állólámpák nagyon illettek a helyhez, éppcsak annyi fényt biztosítottak, hogy a kavicsos út halványan belátható legyen. Csönd volt. Csak néhány száraz falevél hangját lehetett hallani, amelyek elszabadultak az összegereblyézett kupac tetejéről egy enyhe őszi szellő hatására. A férfi egy facsoport árnyékában húzódott meg. A helyet már két hete kiválasztotta. A fák mellett csak azok láthatták meg, akik már pár lépéssel elhaladtak mellette a kavicsos úton. Már nem először csinálta ezt. Minden egyes lépést gondosan és precízen megtervezett. A tervezgetést és a próbákat, a megfigyelést nagyon élvezte. De ilyenkor, a tettekre várni nagyon nehéz, és idegesítő volt.

Végre léptek zaját hallotta messziről. A kavicsos úton nagyon könnyen lehetett hallani, milyen messze jár még a célszemély. A gondos tervezés mellett arra is szakított időt a héten, hogy a kiszemelt helyen megállva hallgatta a közlekedő embereket, és a hangokat. Sehol egy lélek sem, csak a célszemély. Nagyszerű, eddig ennél jobban nem is alakulhatna.

A célszemély egy lány volt. Eszter 15 éves, sötétbarna vállig érő hajjal, és barna szemekkel. Alkatra nem a legsoványabb lány, de a csípővonala szépen elkülönül fenekétől. Mindent összevetve átlagosan szép lány. Ami a férfi szemében kívánatossá tette, azok a korához képest rendkívül nagy mellei voltak. Mindig ilyen típusú és korú lányokat választott magának. Mivel fiatal, így kevesebb a rizikó abban, hogy esetleg neki támad. Szintén elővigyázatosságból alacsonyabb növésű lányokat válogatott, bár előfordult már, hogy nagyon megtetszett neki egy magasabb, és újabb terveket kellett készítenie.
Eszter elment mellette. A férfi hangtalanul mellé lépett, és átfogva a lány derekát egyik kezével, a másikkal gyorsan egy rongyot nyomott az arcába. Eszter ijedten kapálózott párat, de a férfi erősen tartotta. A kapálózásnak és egy pillanat múlva minden ellenállásnak vége lett. A lány elaludt. A férfi felkapta, és mint aki cipeli kimerült lányát magához ölelte, és elindult az autója felé.

Már három hete. Ennyi időt a megfigyelésen és tervezésen kívül még nem kellett soha egyetlen lányra sem várnom.
Eszter hetente kétszer ment keresztül a parkon, az egyetlen lehetséges helyen, ahol a rablás végrehajtható volt. Azonban eddig vagy világos volt még, vagy nem volt elég néptelen a park ahhoz, hogy észrevétlenül megtehesse.
A férfi egy karosszékben ült, szembe az alvó lánnyal, akit egy hatalmas fotelben helyezett el, fejét karjára hajtotta. A szobában félhomály uralkodott. A berendezés, beleértve a széket és a fotelt antiknak, nagyon réginek mégis ápoltnak és szépnek tűnt. A falak gesztenyebarna falapokkal voltak burkolva, amely adott egy egyszerű eleganciát a szobának. A többi bútor teljesen szokványos, ám szintén antik darab volt. Egy levélszekrény, egy íróasztal, két szék és egy falióra.
Milyen gyönyörű! Ez eddig a legjobb fogásom.

Gondolatai, akárcsak szeme végigfutottak a lányon. A haja édesen omlott nyakába. Arca nyugodt volt és sima, mintha csak otthon az ágyában, biztonságban aludna. Nyaka finoman ívelt, bőre a hasonló korúakéhoz hasonlóan sima és jó illatú. Szája is finom, szolid és kívánatos. A mellei enyhén le-fel emelkedtek levegővételnél. Még a kék kötött pulóvere ellenére is iszonyatosan kívánatosnak bizonyult ennek a résznek a szemlélődése.
A férfi nem kötözte meg. Úgy gondolta elég, ha sor kerül rá akkor, ha nem bír vele. Szökni úgysem tud sehova, a kiáltását pedig senki sem hallja.

Nem kínozom magam, valószínűleg még sokáig fog aludni, és ha nézem, belebolondulok.
Elment hát, de kis idő múlva győzött a kíváncsiság, így reménykedve visszatért két csészényi teával.
A lány az ajtó zárására felébredt, és míg a férfi letette a teát, a lány teljesen magához tért.

- Jó reggelt Eszter – mondta a férfi, bár a reggel még messze volt. Az ódon falióra fél tizenkettőt mutatott.
- Maga ki? És hol vagyok? – kérdezte a lány, és hangja remegett a félelemtől.
- Nem fontos – felelte a férfi kedves mosollyal, és átnyújtotta neki az egyik csészét.
A lány vonakodva elvette, majd szokásához híven két tenyerébe fogta, hogy a kezét melengesse vele.
- Mit akar tőlem? – kérdezte a lány, és lehajtotta a fejét, belenézve a csészébe.
- Ezt még ráérünk megbeszélni – felelte a férfi, és belekortyolt a teába.
- Honnan tudja a nevem? – kérdezte a lány, de a fejét nem emelte fel.
- Egy lány így szólított az iskolád előtt – felelte a férfi.
A lány elsápadt, szeme megnedvesedett, majd könnyek folytak végig az arcán.
- Meg akar erőszakolni? – kérdezte, és bár mostanában egyre jobban izgatta az, ahogyan a fiúk bámulják, mély félelmet keltett benne ez az idegen hely és az ember aki vele szemben ült. Anyja szigorú volt, így fiúzásról szó sem lehetett.
- Nem, és nem is akarlak bántani – felelte a férfi, és odalépet a lány elé, letérdelt és tenyerével letörölte a könnyeit, miközben végigsimította arcát.

A lány becsukta a szemét, és megmerevedett az érintéstől. Remegett egész teste. A férfi simogatta az arcát, majd másik kezével végigsimította a nyakát, és beletúrt a hajába.
Olyan gyönyörű! Szende és aranyos!És micsoda szép nagy barna szemei vannak!
-Szeretnék kérni tőled valamit – mondta a férfi, és a lány szemébe nézett.
A lány még mindig reszketett, és lassan eljutottak tudatáig a szavak.
- Mi.mii..mit?
- Tudom, hogy idegen vagyok, és nem ismersz, de esküszöm, nem bántalak. Azt szeretném kérni, hogy ölelj meg. – mondta a férfi, és állta a lány döbbent tekintetét.
A lány nem tudta mit feleljen, de a karjai maguktól elindultak a férfi nyaka felé, és átölelték. A férfi közelebb hajolt, hogy a lány átkarolhassa, majd ő is átfogta derekát
Mozdulatlanul élvezte a lány közelségét, haja finom illatát, a melegséget és a fiatal bőre bársonyos érintését. Majd gyakorlott mozdulattal, átfogva a lányt felemelte, beült a fotelba a helyére, és az ölébe ültetve ismét átölelte.
Nem tiltakozik, nem sír, nem visít! Micsoda kis tündér!

A férfi hatalmas vágyat érzett. Ölébe volt ez a csoda, aki ráadásul átölelte, és legszívesebben végigcsókolta volna teste minden egyes szegletét. Érezte mellkasának feszülő nagy melleit. Még soha nem izgult fel ennyire, de tudta, ha elveszti a fejét, akkor nem lesz öröme benne, és a lány is sérül. Nem erőszakolt meg soha életében senkit. A lányok, akiket elrabolt, saját akaratukból szeretkeztek vele, vagy nem. Aki nagyon nehéz eset volt, azt egy hét után elengedte. Ha azonban sikerült elcsábítani, a gyönyörök netovábbját élte át ezekkel a fiatal kislányokkal. Megesett, hogy egy hónapig együtt volt egy áldozatával, annyira imádta a lányt.

Az is megesett nem is egyszer, hogy az ilyen korú lányok a szerelmet látták benne, és nem is akartak visszamenni családjukhoz, annyira magába bolondította őket. Persze olyan is megesett, hogy egyáltalán nem sikerült semmi, és hiába kívánta a lányt nagyon, hidegzuhanyt kellett vennie, és elengedni, majd keresni egy következő állomást, búvóhelyet, áldozatot aki tetszik. Az erőszakot egyáltalán nem élvezte. Az igazi élvezet a beteljesülés volt számára, amikor sikerült meghódítania az áldozatait, és önmaguktól bújtak hozzá.
A lány nem mozdult még mindig, és a férfi nagyon örült neki.
Eszter még mindig nagyon félt, de nem tudta mit is tegyen. Ha elmozdul, és ki akar szállni az ölelésből, lehet, hogy felbőszíti ezt az embert.
Ha elalszik, talán sikerül kiszállnom anélkül hogy felébreszteném.
Így ölelkezve elrepült két óra. A férfi megfelelőnek találta az időt, hogy egy kicsi lépéssel tovább lépjen. A nyakához hajolt, és egyelőre hozzáérintette ajkait, és várt. A lány megrezdült ugyan, de utána nem mozdult. Lélegzése ismét lelassult, és ráhajtotta a fejét a férfi vállára. Eddig remekül ment minden. Hagyta, hogy megszokja a lány az új helyzetet, majd egy kis puszit adott a nyakára. A lány ismét megrezdült, de az előzőhöz hasonlóan nem mozdult, és nem szólt semmit. A remegése is kezdett elmúlni.

Megpuszilta a nyakam? Most mit csináljak? Mégis meg akar erőszakolni? Mit akar? Félek?
A férfi alig bírta visszafogni magát. Legszívesebben hevesen belecsókolt volna a lány nyakába, de nem szabadott hibáznia. Várt tíz percet, majd ismét csókot adott a lány nyakára, éppen csak leheletnyivel nagyobbat, mint az előbb. A lány ismét megrezdült, de most sem mozdult.
Megint? Félek?
A férfi elégedetten ölelte tovább a lányt, és igyekezett higgadt maradni. A megfelelő idő elteltével ismét érzéki csókot adott a lány nyakára.
Kellemes. De nem, félek! Miért csinálja ezt velem. Talán őrült?!
Pontosan tíz perc telt el a következő csókig. A férfi már szinte kárhoztatta az óramutatót lassúságáért, és amint a tizenkettesre ért a másodpercmutató, az eddigieknél kicsit merészebben, jobban megcsókolta a lány nyakát.
Ahhh!

A férfi elmosolyodott! Hallotta a kis sóhajt a lánytól. Ez volt a jel, amire várt.
Milyen érzékeny! Nagyon könnyen elgyengült!
A sóhaj után elkezdte szépen lassan, de folyamatosan csókolgatni a lány nyakát a fülétől egészen a pulóvere gallérjáig.
Ahhh! Neee! Ez..eztnemszabad. Necsináljakérem!
Gondolatban a tiltakozás és az elengedés határán volt. De sem tiltakozást, sem bátorítást nem tudott kinyögni.
A férfi lecsúsztatta kezét a lány fenekére, és kicsit szorosabban magához húzta. A lány megremegett, de már nem a félelemtől. Nem akarta bevallani magának, de élvezte a kényeztetést, és egyre jobban érezte növekvő vágyát.

A férfi nem bírta tovább, jobb kezét lecsúsztatta a lány lába közé, és a farmerén keresztül elkezdte simogatni a punciját.
Eszter sem bírta tovább, és felsóhajtott. A férfi tovább folytatta a simogatást, és Eszter egyre hevesebben nyögött. Ilyet még sohasem érzett. Teljesen átengedte magát az új, forró és kellemes érzésnek. A teste hullámzott, és ahogy a gyönyör egyre jobban elöntötte testét, a csípőét is mozgatni kezdte.
A férfi ezen az estén már sokadszorra úgy érezte, nem bírja tovább. A lány csípőmozgásával a farkát masszírozta, ami már kőkeményre merevedett. Nyögései az elméjéig hatoltak, és tovább rontották amúgy sem könnyű helyzetét.

A lány egyre hevesebben lélegzett, és nyögései között vadul zihált, majd egy újabb, nagyobb nyögéssel elélvezett, és a férfira roskadt mozdulatlanul. A férfit még mindig kínozta a vágy, de gondolatban már lehűtötte magát.
Eszter most édesnek és valahogy tompábbnak érezte a világot. Elmúlt a félelem, és az sem érdekelte hol van. Elnyúlt a férfi testén, fejét a vállára hajtotta, és élvezte ezt a merőben új, forró érzést, majd elaludt.

***

Eszter reggel a fotelben ébredt, egyedül. Nem igazán tudta mit gondoljon. Este kedves volt hozzá ez a férfi. Örömet szerzett neki anélkül, hogy neki kellett volna valamit adnia. A simogatás emlékétől enyhe vágyhullám futott végig az ágyékán.
Az ajtó nyikordult, és a férfi belépett.
- Jó reggelt Eszter! – mondta, és rámosolygott a lányra.
Eszter egy szót sem tudott kinyögni, csak bámulta a férfit.
- Kérlek, gyere velem. Kész a reggeli. – felelte a férfi, és a kezét nyújtotta a lánynak.
Eszter nem tudta mitévő legyen, majd a lába mintha magától indult volna meg, felállt, és a férfi kezébe tette. A férfi átvezette a konyhába, és hellyel kínálta, majd odarakta a reggelit, az asztalra.
- Jó étvágyat – felelte, és nekilátott a reggelijének
Csokis palacsinta!

A férfi látta, hogy a lány szeme felcsillan az étel láttán, és magában hálát adott a három hétnek, és annak, hogy még azt is sikerült kiderítenie, mi a kedvenc étele.
Eszter felvette a villát, és enni kezdett. Valóban imádta ezt az ételt, és megkóstolva meg kellett állapítania, ilyen finomat még nem evett. A csoki finom meleg volt még, és a palacsinta pont olyan volt, ahogyan ő szereti. Annyira belemerült az evésbe, hogy közben lecsöppentette a pulóverét. Automatikusan kibújt belőle, és a mellette levő székre tette, majd folytatta az evést.
Furcsa érzés futott át rajta. Felnézett, és látta, hogy a férfi feszülten figyeli őt. A melleit. Lenézett, és hirtelen elvörösödött. Későn ért haza az iskolából előző nap, és fürdés után csak egy trikót húzott fel a pulóvere alá, amely most sokat engedett látni szép kerek melleiből. Az anyag ráadásul annyira vékony volt, hogy a szép kerek bimbóudvar is átlátszott rajta.
Nagy zavarában megállt kezében a villa, és egy kis csoki pont a mellei közé cseppent.
A férfi felállt, letérdelt a lány elé, és felnézett, bele a két szép barna szemébe. A lány lenézett rá, de nem tudta, mondjon-e valamit.

A férfi lassan, lehetőséget adva a lánynak hogy visszakozzon, odahajolt a melleihez, és lecsókolta a lecsöppent csokit a lány melléről.
Eszter megmerevedett. Az érzés, amelyet a fotelban reggel érzett most valósággal cikázott ágyékában. Nem tudta mit tegyen, így ült mereven, fejét hátradöntve a székben.
A sem szólalt meg, de magában szorongott.
A férfi fohászkodott istenhez a sikerért.
Olyan gyönyörű szép! Kívánlak! Annyira kívánlak! Kérlek engedd!
Átfogta a lány derekát, és nagyon lassan, kis csókokat adott a mellére. Szájával addig ügyeskedett, amíg a trikó egy kicsit elcsúszott, és jobban megcsókolhatta Eszter mellét. Finoman folytatta, lassan csinálta, és reménykedett, hogy a lány nem ugrik fel, és nem fog tiltakozni.
- Ahhh mmm

Eszter száját hatalmas sóhaj hagyta el. A férfi tudta hogy nyert. Felemelte az egyik kezét, félrehúzta a trikót teljesen a lány egyik melléről, és vadul belecsókolt.
Eszter egyre hangosabbakat sóhajtott. A férfi belecsókolt megint a mellébe, majd nyelvével elkezdte körbenyalni bimbóudvarát, és megcsókolta a mellbimbóját egy heves csókkal.
Egy újabb ilyen műveletsor után hírtelen kibújtatta a lányt a trikóból, amit ő szinte nem is érzékelt, majd nekiesett most már mindkét mellének. Azt, amelyiket idáig kényeztetett elkezdte simogatni, a másikból pedig a szájába vett annyit amennyi belefért, és vadul szopni kezdte akár egy csecsemő.
Eszter már folyamatosan nyögdécselt. Úgy érezte, nem bírja tovább. Kis teste vadul rángatózott a vágytól. Kezével benyúlt a lába közé, és simogatni kezdte a punciját. A férfi észrevette, és megsimogatva a lány kezét elhatározta magát.
Ilyen könnyen még egyik sem ment. Most vagy nagyon elszúrom, vagy sikerült.
Karjaiba vette a lányt, és elindult vele a hálószoba felé. Csaknem beleőrült a vágyba, ahogy lenézve egy vágyakozó tekintetet látott. A lány mellei édesen egybeértek és kidomborodtak ahogy a átkarolta a férfi nyakát, és engedte hogy vigye.

A szoba nem volt nagy. Talán meg egyszer akkora, mint a tekintélyes méretű ágy, amely benne állt. A férfi gyengéden lefektette a lányt, és egy pillanatra megállt. Megcsodálta a lány hullámzó kebleit, finom alakját, majd közelebb hajolt és beszívta bőre finom illatát. Odahajolt a nyakához, és csókokkal borította el. Eszter a pillanatnyi kihagyás után is teljesen átadta magát. A vágy még soha életében nem birtokolta így a testét, mint most. Mérhetetlen forróság futott végig a rajta, melleinél és ágyékánál már elviselhetetlen vágyhullámok törtek rá.
A férfi szájon csókolta, és Eszter finoman viszonozta a csókot. A férfin végigfutott a vágy egy újabb hulláma a lány érzéki szájától, és puha forró nyelvének érzésétől. Kezét újra lecsúsztatta a lány puncijához, és egy simogatás után lehúzta a zipzárt, és benyúlt a lába közé.
Eszter hatalmasat nyögött az érintésre.
- Ahh igen! Si..Siimogassa kérem! – zihálta

A férfi engedelmeskedett, és jobban benyúlt a lány nadrágjába. A bugyija teljesen átázott már, így azt is félrehajtotta, és megérintette a pelyhes kis puncit. Imádta a lányok finom gyenge szőrzetét, így gondolkodás nélkül elkezdte nagyon gyengéden és lassan simogatni a szőrös puncit. Közben folyamatosan csókolta a lányt, csak néha hagyott neki időt levegőhöz jutni, és hogy nyögjön párat.
Eszter teste hullámzott a kéjtől, a férfi azonban érezte, már nem bírja visszafogni magát. Lelassította Eszter puncijának simogatását nagyon lassúra, és a lány szemébe nézett. Eszter légzése visszalassult egy kicsit, és ő is ránézett a férfira.
- Nagyon kívánlak Eszter! Nem bírom tovább! Megengeded? – mondta félve a férfi, hogy Eszter nagyon megijed.
Eszter még soha nem érzett ilyen gyönyört, és teste most is követelte tőle a gyönyörök folytatását.
- IIiigen – mondta szuszogva.

A férfi lehúzta róla a nadrágot és a bugyit, majd lehajolt és elkezdte nyalogatni a finom szőrös nedves puncit. Majd amikor Eszter ismét sűrűn szedte a levegőt és nyögdécselni kezdett, felemelkedett, levetkőzött, felhúzott egy óvszert, majd finoman kitámasztva magát ráfeküdt a lányra, és Eszter puncijához helyezte a farkát. Nagyon lassan elkezdte betolni a már kőkemény szerszámát, és alig bírta visszafogni ennyi édes érintés, a csókok özöne és a lány iránt érzett kéjvágya után azt, hogy el ne menjen.
Benyomta teljesen, és Eszter szemébe nézett. A lány arcán legördült egy könnycsepp. A férfi gyengéden letörölte az arcáról, és megcsókolta. Eszter átölelte, és visszacsókolt.
- Nagyon fáj? – kérdezte a férfi.
- Ki..csit. – felelte a lány.
- Abbahagyjam? Semmit nem akarok, amit te nem. – felelte a férfi, és megsimogatta az arcát.
- Nem kell. Csinálja! – mondta Eszter, és bár fájt még így is, hogy a férfi meg sem mozdítja, csak benne van teljesen, valamiért úgy érezte, hogy akarja. Teste még a fájdalom mellett is kéjmámorban izzott.

A férfi nem mozdult. Nem tudta mit tegyen. Eszter azonban kizökkentette. Megcsókolta, és szorított az ölelésén, így a férfi, lassan elkezdett benne mozogni. Eszter arcán legördült még pár könnycsepp. A férfi farka kemény volt, és teljesen kitöltötte. Átkarolta, és hagyta magát. Néha nyögött még egy-egy fájdalmasabbat, de egy idő után érezte, minden egyes lökéssel szűnik a fájdalom, és a férfi egyre jobban kihúzza merev farkát, hogy utána az egészet újból finoman belenyomja a puncijába. A fájdalom pedig fokozatosan megszűnt, és átvette a helyét egy nagyon finom érzés.

A férfi magán önkívületi állapotban kefélte most már Esztert, és nem is emlékezett, hogy mikor kezdett el ismét kéjesen nyögni a lány, de örült neki. Örömében szájon csókolta, és érezte, a lány testének visszatért hullámzása és ficánkolása következtében már nem bírja. Hatalmas sóhaj kíséretében elélvezett. Nyögött párat, majd megcsókolta és gyengéden átölelte a lányt. A szuszogásból, és Eszter csókjából azonban rájött, a lány még nem ment el. Lecsúsztatta a kezét, és finoman elkezdte simogatni a teljesen átnedvesedett puncit. Sima volt és olyan izgató. A kislányos nyögdécselések pedig kedvet csináltak, és a férfi egyre gyorsabban is finomabban masszírozta körbe-körbe a finom szőrös kis puncit. Néha megszakított egy kört azzal, hogy teljesen benyomta két ujját, és elkezdte ki-be húzogatni, míg a másik kezével a punciszőrt simogatta.

Eszter már valósággal dobálta testét az ágyon a gyönyörtől, majd egy hangos sóhajtás közepette elélvezett, és kicsit oldalra fordulva elmosolyodott.
A férfi elmélyülten nézte egy darabig a pihegő lányt, majd mellé bújt az ágyba, magához ölelte, és betakarta magukat. Hamarosan elaludtak mindketten.

***

Felébredt, kinyitotta a szemét, és egy másik szempár nézett vele szemben fürkészően. A lány nem bontakozott ki az ölelésből, így bőrén érezte finom selymes bőrét, és domborulatai puha érintését.
- Szia! – felelte a férfi, de nem tudta mit mondjon még.
- Szia. – felelte a lány is, először tegezésre váltva, de nem érezte ezt rossznak. Úgy érezte itt fekve, mintha ez már nem is először történt volna, hogy ennek a férfinak a karjaiban ébred. Mintha már régóta ismerték volna egymást, pedig még a nevét sem tudja.
A férfi megsimogatta a lány hátát, és érezte, ahogy a bársonyos bőr puszta érintésének hatására is merevedni kezd a farka. Magához húzta a lányt, és csókolni kezdte.
Eszter ismét az ágyékánál érezte a férfi kemény farkát. Ösztönösen szorított az ölelésen ezzel jelezve, hogy akarja.

A férfi megsimogatta Eszter szép kerek fenekét, majd egy hirtelen vágytól vadul belemarkolt, és a farkára rántotta a lányt, aztán megfordult vele, hogy a lány kerüljön felülre. Mennyei érzés kerítette hatalmába. Eszter meg sem várta, amíg a férfi elkezd ütemesen mozogni, ösztönszerűen mozgatni a csípőjét, és a férfi mellkasára borulva nyögdécselt. A férfi eszét vesztette a vágytól, és megint vadul megmarkolta a szép kerekded formákat, és keményen elkezdte mozgatni a lányt a farkán. Eszter a kemény bánásmódra még jobban beizgult, és szétnyitotta terpeszbe a lábát, hogy a férfi simogathassa szép kerek seggét és keményebben baszhassa a kis punciját. Extázisban mozogtak, és élvezték egymást. Eszter érezte, ahogyan lüktet a férfi nagy farka a puncijában, és amikor teljesen kitöltötte, mindig egy nyögéssel nyugtázta az élvezetes másodperceket. Semmi mást nem érzett, csak a határtalan gyönyört és kéjvágyat.

A férfi úgy érezte, elvesztette a fejét. Teljes erejével markolta a lány seggét, és szorította rá farkára a lány punciját, ami már cuppogott a vad dugás alatt, olyan nedves lett. Szünet nélküli nyöszörgésétől és kéjes sikongatásától pedig még jobban elborult az elméje. Ilyen ösztönösen, állati módon még soha nem szeretkezett. Mindig figyelt arra, hogy észnél legyen, nehogy fájdalmat okozzon a partnerének. Most azonban nem tudott erre figyelni. Féktelenül baszta a lány szőrös kis pináját, és közben úgy érezte, sosem volt ilyen boldog. Ilyen finom sosem volt még egyetlen együttléte sem.
Istenem milyen édes a puncija!

Eszter érezte, egyre forróbb a teste. A férfi úgy markolta a fenekét, hogy szinte fájt, de mégis nagyon élvezte. Puncijából egész testébe cikáztak a kéjes érzéshullámok, és teljesen hatalmukba kerítették. Csípőjével ösztönösen körözött, amennyire a férfi szorítása engedte, és a forróság egyre jobban elöntötte. Egyszer csak érezte, hogy megremeg a teste, és az eddigieknél is nagyobb gyönyör tölti el. Megmerevedett, egész teste nem mozdult másodpercekig, majd ráborult a férfire, akár egy mozgásképtelen rongybaba.

A férfi érezte, közel a vég, és amikor a lány teste megremegett, már nem bírta tovább, és elélvezett. A lány rögtön utána ráborult felsőtestére, és sűsűn szuszogott a kimerültségtől. Most tudatosult csak benne, hogy mi történt, hogy elvesztette a fejét. Ilyen élményben még soha nem volt része. Mindig tudatosan szeretkezett, és élvezte. De a szexnek ezt az önkívületi, állati és ösztönös formáját nem ismerte. Mindig volt olyan, akit nagyon kívánt, de még soha nem történt meg eddig, hogy egy puncit ennyire kívánt. Lenézett. Látta a lány szétterülő barna haját felsőtestén, a hátát amint ütemesen mozog a mellkasa felett a kimerültségtől. Érezte a teljesen átnedvesedett forró punciját, amelyben tövig benne volt a farka. A kezei még mindig a lány seggét szorították, és érezte finom puha bőrét. A lány kicsit feljebb csúszott, és átölelte.
A férfi nagy erőfeszítések árán kifötörte maga alól a takarót, és betakarta magukat. Egy ideig még szótlanul élvezték egymás közelségét, majd elaludtak így, egymáson.

Az elkövetkezendő 1 hónapot szinte végigszeretkezték. A férfi Eszter kérésére sok mindent elmondott neki. Elmondta, mi tetszett meg benne. Mesélt előző rablásairól és csábításairól, kudarcairól. Az együtt töltött idő alatt a fékevesztett kefélésen keresztül a lassú, szenvedélyes szexen át mindent kipróbáltak. A férfi még sohasem élvezte így a szexet egyetlen lánnyal sem. És amikor érezte, itt a búcsú ideje, először érezte azt is életében, hogy nagyon fog hiányozni Eszter, és hogy ilyen finom puncit talán soha többet nem fog találni.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Vöröske12 ·
MI?????????????????????????? :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:

CSAK ÚGY OTTHAGYJA??????? :flushed:
BOCSI DE ÉN AZT HITTEM A VÉGÉN EGYÜTT :grinning: MARADNAK!!!!!! AMÚGY JÓ DE. . . . SZTEM NEM ÍGY KELLETT VOLNA DE ATTÓL OKÉS :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:


jA ÉS HA VALAKI AKARNA VELEM MEGISMERKEDNI KOROM 17 ÉS FÉLHOSSZÚ VÖRÖS HAJAM VAN SZIASZTOK :wink:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: