Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A pucér lázadó

Minthogy csupán a költői tömeg vibrál,
(----hangold, hangold hegedűd---)
- minthogy csupán -
A költői tömeg vibrál, mikor megoldásokat keresünk a problémákra, miket nem is ismerünk. Jobb elnyúlni egy homokos parton, beszívni a levegőt, és tétlenkedni. Sem a filozófia, sem a nők nem adhatnak megoldást. Csupán az álom, amely pucéran szemhéjunkra simul, ha erősen nem gondolunk rá, hogy aludni szeretnénk.
Homályalakok: a munkás Marx-ot szidja, ó te szegény, tudatlan entellektüel. „Filozófusok: a világnak nincs kora!”
A szakállas elutasít minden megoldást, amely nem torkoll lángörvénybe.
„Proletárok, nem rontjátok el az álmom! Ide vagy oda, forradalmat akaROK!”
Ha a munkás pénze több, csak elissza. Ontsunk hát vért a harcmezőn.

Magam egy nagyon buja pázsiton heverek, malátaszagú pára-dunyhában, nem látom még a perzsák városát. Azt hiszem, meztelen vagyok, és meztelenség vesz körül. Fagyalbogyók az ágakon, azok belengnek az égbolt elé, ha kinyitom a szememet. Távolból slágerek vagy bánatos zongoraszó.
Keréksurr. Csengőcsiling. Naptejszag, napozólárma. Összedobálnak rám mindent, nekem nem fáj semmi már.
„Nem szerethet annyira senki engem, amennyire én szeretem a világot.”
S te ezt elhiszed? El?
„Phil Carney legyen átkozott, hol az égő, perzselő napon, hej…”
Ha leszáll az éj, majd tovavonszolom magam.

Harmatos napok kelnek, nyugszanak. Leszáll a dohos ősz, körbefordult a kerék. Azon kapom magam, hogy gyakran gondolok rád. Meglepő-e? Fülemben felsírnak a vonók, s előkerül a Shelley-kötet.
Szerettelek tudod?
Emlékezz a városra, emlékezz a partra. Sétáinkra, „a mezőre a napsütésben.” Fényindákba vont sok sikamlós alkony, s én nem eresztettem el soha a kezedet. Nem feledem könnyeidet, melyeket a boldogságtól ontottál. Bár eltehettem őket, fénylő gyöngyökként, szívem dobozába. Elővenném most, ím, a sárga, bús őszben, melengettetni lelkem, melyben komor násztáncot ülnek az árnyak.
"Fare thee well! and if forever, still forever, fare thee well…"
Láttamoztatni jöttünk tűnő boldogságunk, és nem lelem a pecsétet.
Szaladjon hát kacajba a száj, vihogjunk, amíg csak tetszik.

Felébredtem már? Mintha a palotát láttam volna, a pusztulás előttit. A Buffet csarnok, a lovarda, minden a helyén, teljében, szépségében. Lángok, halálok előtt, kifeszítve szárnyait a magos hegyekig nyúló, a tágas magyar égen. Szomorú, s én pucér sápadt, a folyóba vonszolom megtört testemet.
Szemem tágra nyitom a víz alatt – két idegen, csillogó, jéghideg diadém. A holdba nézek, míg meg nem fúlok. Mit tettetek? Mit tettünk?
Belfegor, androidák. Vörös ékszerfény fut végig a világon, felperzseli a fákat, a lányok törékeny, buja testét. A fájdalom kívülre esik mindenen, pucéran világítanak a koponyák. Testem ölnyi mélyre süllyed, ezüstös szememben közönyös rettenet. Látlak égni a part holt fövenyén. Mindig nehéz beismerni egy elbukott lázadást. Ám minden lázadás elbukik, mert mi tolul, az majd apad: minden lázadás szent, s mind csak áradás.

Egyetlen lélek sem ítélhet meg engem.
Hasonló történetek
6600
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas ·
Nekem nem, de ez csak az én begyepesedett, régimódi ízlésem miatt van. Attól még biztosan jó... másoknak. Nem pontozok.

Szivacs ·
Nincs is kedvem ítélkezni, de nekem ez nem jön be.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: