Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Pogány

S a fiú egyszer csak ott volt. A hőn áhított pogány világban, s már nem kívánta a halált. Kunyhója, melyet maga ácsolt a havasokban, igazi otthonként várta.
Az egész világ békésen mosolygott Erdély bérceire, amit újra az ősi nép vehetett birtokába. A fiú boldogan várhatta kedvesét, kinek nevét háza minden deszkájába belerótta. De a lány ígérete ellenére nem jött, hiába állt készen egy teljes világ fogadására.
És a fiú újra egyedül maradt forrón szeretett hegyeivel, a vad, de kiszámítható természettel, és élte a havasi emberek békés napjait. A boldog külső alatt az azonban újra nőtt a gyűlölet. -"Hát sosem lesz már vége?!" - fakadt ki egy reggelen, mikor már sokadszorra ébredt könnyektől átitatott bundán. Agyában, lelkében még őrizte az álom végső maradványait, kedvese arcát, majdani gyermekük hangját. Ezen a reggelen azonban a fiú nem bírta tovább, és kötelet hurkolt a háza előtti fa ágára, nyakát átbújtatta a hurkon, kirúgta maga alól székét, majd egy utolsó sóhaj hagyta el egyre jobban duzzadó ajkait. Mivel a faluban ritka vendég volt, jó darabig senkinek nem tűnt fel hiánya. S eljött a pogány tél, mire a fiú úgy várt, de sosem élhette meg. Jégcsapok sorakoztak aszott testén, s ahogy a sosem múló szél hintáztatta a porhüvelyt, a jégcsapok kísérteties dalt zengtek. De ezt csak az üverekben élő vadak hallották.
A tavasz beköszöntével viszont új látogatója érkezett az immár lakatlanná vált háznak. A fiú kedvese jött el, de már csak a kötélről lerohadt csontok maradványait találta a fák alatt, ahol fél évvel korábban még egy boldog élet várta. Ebből mára csak egy halom csont, és egy gyűlöletes, düledező viskó maradt, szerelme emlékével.


"Szenvedély a szó
fogadd el, bármeddig szól
átkarol a fény
újvilág, legyőzlek én!"
/Ossian - Szenvedély/
Hasonló történetek
5293
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
6643
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Imurai ·
Kár érte...
Se füle, se farka, hülye sztori, a hosszhoz képest sok elgépelés. Gyengusz...
_NoEmY_ ·
ez nagyon beteg, ne haragudj:)

Tűzmadár ·
Első írásnak nem olyan rossz…

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: