Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A palóc kocsmáros és a rabló

A palóc kocsmáros meg a rabló. - Palóc mese6
folytatás

- Van pokol vagy nincs? Szegezte most a kérdést egyenesen a paphoz a rabló.
A pap persze nem azért jött, hogy prédikáljon valakinek, pláne itt a kocsmában, de ebben szoros helyzetben amibe most becsöppent mégis kellett mondani valamit.
- Van is meg nincs is fiam felelte barátságot kissé erőltetve a pap. De hamar megérezte hogy ennek ellenére feszültebb lett a légkör a teremben, A pap nem szokta meg a kihívó kérdéseket és most azt sem tudta hogy mit csináljon olyan zavarba volt, és ö is elhallgatott.

A rabló most még kihívóbban szegezte a kérdést hozzá. Egy egész sorozatot káromkodott hozzá amit itt most nem akarom leírni, nehogy a gyerekek…. Megint eszébe jutott a sok pénz is a Pali bácsi fiókjában is. A pap pedig csodálkozva nem tudta hogy miért ez a hevültség hiszen nem is ittak sokat.

- Ha a Pali bácsi nekem adja azt a pénzt, ami ott van fiókjában hát akkor a pokolba kerül majd? Abba a kínzó pokolba, ahol örökkön örökké fogják kínozni? Fogalmazta meg a rabló, ezelőtt nehéz lesz kitérni.

A pap még jobban zavarba volt mert érezte, hogy itt nem lehet prédikálni sem. Itt a gyakorlatról van szó és ez ugye sokkal nehezebb. És miért is adná oda a Pali bácsi a pénzét a fiókjából? Ez a helyzet teljesen megzavarta. A Pali bácsi is csak hallgatott - mi lesz ebből, gondolta magában. A rablásról, pedig meg sem mert mukkanni, mert hát minek is nevezné azt. Egy rablás ugyanis nem volt még, vagy mégis…? , hát akkor hogyan tudná kimondani azt ami nem volt, de mégis volt. Az esze nem bírta felfogni, hogy mi is történt vagy történik. No meg a fenyegetés veszélye még mindig fennállt. Ki tudja mit tesz majd még ez a rabló, mert önmagában rablónak ítélte? Beszélni kellene vele de ezt ráhagyom a papocskára gondolta. Mit mondjon hát a pap… végre kibökte
- A Pali bácsi azt csinál a pénzével, amit akar.
- De ha nem az övé a pénz, akkor…? Faggatta tovább a rabló.
- Hát akkor nem adhatja oda senkinek sem, mondta magabiztosabban a pap.
- A pokolba kerülne akkor ha odaadná? Kérdezte gyorsan a rabló.

Ez már nehéz kérdés volt és erre nem tudta, hogy mit válaszoljon. Ilyet még senkise kérdezett tőle ezelőtt. Megpróbálta józan ésszel felelni, de nem tudott rájönni egy jó feleletre. Egy szegénynek odaadni talán de egy gazdagnak sohase, De bárhogy is van a pokolba kerülni egy ilyen kis összegért azt nem tartotta igazságosnak.
- Hát nem hiszem, hogy ezért a kis összegért a pokolba kerülne a Pali bácsi, mondta a pap.

De a következö jelenet, amikor ezt kimondta, megrendítette a papot. A rabló megint előhúzta a fegyverét és a Pali bácsira szegezte.
- Látod te huncut, csak hazudtál nekem. Maga a pap mondja, hogy nem jutsz a pokolba, ha nekem adod az összes pénzt, ami a fiókodban van. Ide vele!!! Nem tűröm tovább, hogy hazudozol nekem. Nem szégyelld magad!!!

Folytatás következik

mvh
acsai
Hasonló történetek
25058
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29919
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: