Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nyuszi mindent lát

A párommal közösen vettünk egy nyulat. Első nap beleszerettünk. Hármasban üldögéltünk a fürdőben, és néztük, amint megbarátkozik az új otthonával. Amikor a párom a karjaiba vette, és halkan beszélt hozzá, ellenállhatatlan vágyat éreztem ahhoz, hogy azonnal ágyba bújjak vele. De úgy gondoltam, nem megyek olyan messzire, ha ott a fürdő, a kád, bármi kisülhet belőle… Miután az utolsó gondolat is megfogalmazódott bennem, szép lassan megfogtam a kezét, és a melleimre húztam. Először kérdőn nézett rám, majd odafordult a nyúlhoz, és csak ennyit mondott:
- Lizzy, ezt most neked nem kell látnod!

Közelebb hajolt hozzám, és megcsókolt. Először csak gyengéden, majd egyre hevesebben csókoltuk egymást, miközben a mellbimbóimat simogatta, s egyre keményebbre izgatta őket. Ekkor hirtelen abbahagyta, felállított, és a kád peremére borított. Derékszögben hajoltam előtte, s ő egyetlen mozdulattal tűrte fel a derekamra a szoknyámat, hogy a lábaim közé fúrhassa a fejét. Mikor megéreztem egyre követelőzőbb nyelvét, felnyögtem, és behunytam a szemem. Csak érezni akartam a kényeztetését, s amint egyre nedvesebb lettem, felegyenesedett, és maga felé fordított. Én ekkor leguggoltam elé, és a már kemény szerszámába még több életet leheltem a számmal és a kezemmel egyaránt. Ekkor felültetett a kád szélére, és miután a helyére igazította a férfiasságát, egyre beljebb hatolt belém. Mikor már nem tudott mélyebbre nyomulni, felvette a megszokott ritmusát, én pedig a hátába kapaszkodtam, s lábaimmal átkulcsoltam a derekát, hogy olyan közel legyem hozzám, amilyen közel csak lehet.
Mikor egyre hangosabban nyögdécseltem, a nyúl hirtelen befutott a házába, valószínű nem volt kíváncsi a mindkettőnket egyszerre kielégítő orgazmusra. Miután kilihegtük magunkat, visszaültünk az ismét előmerészkedő nyuszi mellé, és addig játszottunk vele, amíg újból meg nem kívántuk egymást.
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
...és akkor jött a nyúúúúlll!:))))

Én a macskát szoktam simogatni, de még nem jutott eszembe, hogy lefeküdjek vele:)))

Loverman ·
Vannak olyan videók ahol a cica nem a tejet nyalja, ha érted mire gondolok:) Magyarán, másnak már eszébejutott :blush:
leticia_63 ·
Én pincsi kutyával hallottam ilyesmit. Brrrrrr.
Nem vagyok prűd, de biztosan nem engedném meg egy állatnak sem, hogy....
Maradjon mindenki a saját fajtájánál:D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: