Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nővér kivizsgál

Mindenkinek jó napokat!

Egy másik felejthetetlen élményemet szeretném megosztani minden érdeklődővel. Minden fiú életében eljön az a pillanat, mikor el kell menni elintézni a KATONAI VIZSGÁLATOKAT. Erre általában 16 éves korban kérik fel az embert, mint ahogy engem is. Elmentem a körzeti orvoshoz, először jártam nála. Sokat kellett várni. Egy – hogy is mondjam csak – nagyon, de nagyon megnyerő 35 év körüli mosolygós fekete hajú, elképesztő szemű nővér jött megkérdezni, hogy miben segíthet. Én gondoltam sok mindenre, el is mosolyodtam egy kicsit, aztán közöltem vele, hogy a katonai vizsgálat miatt vagyok ott.

Fél óra múlva rám került a sor, bementem az orvoshoz, aki bemutatkozott, beszélt velem egy pár szót, majd elkezdett vizsgálni. Mikor levetette velem a pólómat, odanéztem a nővérre, aki hirtelen elfordult, és a számítógépen kezdett gépelni – valószínűleg halaszthatatlan volt. Aztán ahogy vizsgált a doki, ő néha oda-oda sandított, úgy éreztem eléggé tetszek neki. Aztán mikor minden vizsgálat megvolt (csak rutin dolgok), a doki nem találta a kartonomat. Mivel még vártak utánam, mondta a nővér, hogy ő majd megkeresi és kitölti, jöhet a következő beteg. Kérte, hogy menjek utána megkeresni a dossziét, és diktáljam be az addig megmért adataimat, amit meg még nem mért meg az orvos, azt ő befejezi. Szívesen és segítőkészen mentem. Bementünk egy szobába, ahol egy csomó szekrény volt dugig kartonokkal – kartonozó. Meglett a kartonom, elővette a nővér, és elkezdte kérdezgetni a dolgokat, én meg válaszoltam. A súlyom, magasságot, vérnyomást, pulzust kérdezte. Majd mondta, hogy a mellbőségemet meg kell mérnie amikor tele van a tüdőm, és amikor kifújom a levegőt. Én szívesen vettem le a pólómat. Ahogy a mérőszalaggal lemérte a mellkasomat, és néha hozzáért az nagyon jól esett. Picit libabőrös lettem. Aztán a csípőbőségemet is megnézte. Majd a szemembe nézett, mosolygott, és mondta, hogy van itt még valami, amit meg szeretne mérni.

Megkérdeztem, hogy mégis mi lenne az, de ő a számra tette a kezét. Az adott helyzetben – marha csinos nővér méreget én meg félmeztelenül álok ott előtte – kicsit elszabadult a farkam, de én ezt az izgatottságtól észre se vettem, de az ő figyelmét nem kerülte el. Kigombolta a gatyámat, letolta. Majd az alsógatyámat megsimogatta párszor, és én pingvinként álltam ott. Ő a mérőszalaggal megmérte a faszom hosszát, közben nagyon izgatóan mosolygott rám. Aztán simogatta kicsit, majd elkezdte a kerületét is megmérni. A tövétől a végéig sok helyen megmérte, és úgy tett, mintha még mindig egy vizsgálat lenne, és jegyzetelgetett. Nagyon izgató volt az egész helyzet. Aztán még mindig térdelt, és kigombolta a ruháját felül úgy, hogy a mellei pont kiférjenek. Levette magáról a tetejét a ruhának, és a melltartót is. Elkezdte fenomenálisan szopni a faszomat, majd egy fél perc után szolárium-barna, az átlagosnál kicsit nagyobb, viszonylag formás mellei közé rakta, összenyomta kebleivel, és masszírozta.

Kérdezte, hogy érdekel egy fura dolog, én igent feleltem. Levette papucsát, zokniját, és szép lábfejeivel is kellemesen masszírozni kezdte a farkamat. Ezt is csinálhatta egy másfél percig. De már nem bírtam magammal, és mondtam neki, hogy nagyon kívánom, hogy végre belebújjak. Nem ellenkezett, úgyhogy belevágtam, bár igazából észrevehetően ő irányított. Lefektetett, rám ült, majd elkezdett egészen finoman hintázni rajtam. Egyre gyorsult, én már nem bírtam tovább, de észrevette, és leszállt rólam előtte. Fél percig nyalogattuk egymást, amitől még inkább izgatott lettem. Kicsit lehajolt, és állva mozogtunk, ő a szekrénybe kapaszkodott, én meg belé. Rendesen elélveztem, de ő még nem. Úgyhogy kievickéltem belőle, és elkezdtem hátulról nyalni a pináját meg a seggét is felváltva. Nyelvemet ahogy csak tudtam bedugtam, és köröztem vele bent. Élvezte, és izgatóan sóhajtozott. Csináltam még 1 percig, amikor elélvezett, éreztem, hogy megrándul a teste, nyög egy hatalmasat, majd lehajol és megcsókol. Kezével elkapta a faszomat, és elkezdte rögtön iszonyatos gyorsasággal verni.

Bizsergető volt, de nem hagyott állva. Leültetett egy székbe, és szopni kezdett, majd az ölembe ült, és ritmusosan föl-le mozgott rajtam. Közben én a vállát csókolgattam, és a melleit fogtam. Körülbelül egyszerre élveztünk el, majd mondta, hogy vége a vizsgálatnak, megcsókolt viszonylag hosszan, majd elsietett, miután felöltözött. Azt mondom, senki se féljen a kórházaktól, ott gyógyítanak és jót tesznek az emberekkel:)
Hasonló történetek
15343
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
29923
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?
MiMiMiMi ·
Háát én nem mondhatok semmit elvégre az én sztoriajim bénák,de ez se jobb szerintem! :blush: Finomíthatnánk egymás stílusán mailban: mimimimi@citromail.hu

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: