Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A neten kezdődött...

Egyik nap otthon ültem és unatkoztam. Már rég nem voltam férfival, a barátommal való szakításunk után nem volt kedvem senkihez. Azonban akkor este úgy éreztem, felrobbanok, ha most nem szeretkezek egy jót valakivel. Iszonyúan vágytam rá. Leültem a gép elé, felléptem egy chates oldalra és ráklikkeltem egy állófarok nevű pasira. A neve máris sokat ígérő volt. Beszélgetni kezdtünk. Kiderült hamarosan, hogy egy városban lakunk és mindketten ráérünk. Egy gyors fotócsere és miután mindkettőnknek tetszett a másik megadtam a címemet. 20 perc múlva megérkezett. Addigra megfürödtem és egy selymes, vékony hálóingben fogadtam.

Amikor kinyitottam az ajtót, láttam, hogy tetszik neki, amit lát. Megcsókoltam és bezártam utána az ajtót. Behúztam a szobába és bekapcsoltam egy kellemes, lágy zenét. Leültettem az ágyra és kértem, hogy engedje, hogy én kezdjem a játékot. Nem volt kifogása. Táncolni kezdtem. Lassan, erotikusan, majd vetkőzni. A hálóinget lágyan a nyaka köré tekertem, majd a nyakát csókolgattam, és a testét simogattam. Vetkőztetni kezdtem. Mikor a nadrágot levettem éreztem, hogy nagyon kemény már a férfiassága. Lágyan simogattam, majd levéve a nadrágot és az alsót a számba vettem. Majd kivettem és csókolgatni kezdtem. Mikor éreztem, hogy már majd megőrül, újra a számba vettem és szopni kezdtem. Majd a golyóit csókolgattam, amit nagyon élvezett. Hangosan nyögött, majd hatalmasat élvezett az újabb szopás alatt.

Ezután mondtam, hogy most már a tiéd a terep. Lefektetett az ágyra, levette a bugyimat és a térdemtől felfelé lassan haladt felfelé. Mikor a szeméremajkaimhoz ért, megállt és nem csinált semmit. Csodálkoztam, most mi van? Majd rájöttem, hogy csak visszaadja, amit én csináltam vele. Aztán nyalakodni kezdett, először csak a nagyajkakat, majd teljesen belenyomta a nyelvét a pinámba és addig nyalt, amíg hangosan, nagyot nem élveztem. Még remegtem a rám törő orgazmustól, mikor a mellemet kezdte szívni, szopni, majd közben a férfiasságát belém nyomta. Egyre hevesebben mozgott rajtam, majd megfordított és immár kutyapózban újból bennem volt. Néha megállt a mozgásban, ilyenkor én nekinyomtam a fenekemet és körkörös mozgásba kezdtem. Láttam, hallottam, hogy ezt élvezi. Elnyújtottuk a szeretkezést, de még így is rövidesen éreztem, hogy újra elélvezek. Ezúttal majdnem egyszerre mentünk el.

Rövid pihegés és szundikálás után felállt és felöltözött. Megkérdezte, találkozunk-e még a chaten. Mondtam: persze. Azóta sem voltam fenn azon a néven. Nem tudom, ő mit gondolt erről a napról, de nekem egy fergeteges szex volt, viszont csak kölcsönös vágyaink kielégítését szolgálta. De nagyon jó volt.
Hasonló történetek
30255
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
25031
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

DREAMER ·
Mitöl lenne ez történet?

Mindössze egy erkölcstelen aktus középszerú leírása!

Aleone ·
harmat gyengusz

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: