Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nászéjszakám

Gyönyörű májusi reggelre ébredtünk, a napsugarak beszűrődtek emeleti ablakunkon és ébresztésre felszólítóan melegítették mindkettőnk hasát. Kibujtunk az ágyból mindketten tudtuk hogy egy csodálatos nap áll előttünk. Édes párom (Zsolt, én Móni) hamiskás mosollyal visszadöntött az ágyra tudatva velem, hogy az előttünk álló nehéz nap előtt jó lenne egy kis feszültség levezetés...:-)
Én kegyetlen gonoszsággal nemet mondtam mert nem szabad kora reggel elvesztenünk az energiánkat...
Magamköré csavartam törülközőmet és megcéloztam a fürdőszobát, de ő hajthatatlanul utánam sietett, és forró kezével feszes fenekembe markolt tudatva nincs menekvés...Titkon már nem is vágytam menekvésre...

Egy éve vagyunk még csak együtt de tudjuk mindketten mi az amivel a másikat fel lehet pörgetni, hogy s mint a leges legjobb mindkettőnknek...
(Egy kis bemelegítésnek, nincsenek tabuk, sose mondunk nemet és mindig csodálatosakat élvezünk együtt kedvenc történeteink: autóba hazafelé ő vezet én lázasan cumizok kanyarba majdnem belénk jönnek... vagy Tisza tavon miközben 2-méterre tőlünk mindenki élvezi a finom vizet mi egymás forrótestét érezzük... húsvétra egymásnak nyuszifület veszünk és ebben szeretkezünk ... és még ezer felejthetetlen szexel dús fantasztikus történet áll mögöttünk, de ez mind-mind más történet, ha a következő tetszik, akkor majd ezeket is megírom nektek)

Szóval megmarkolta a fenekemet tudva, hogy IMÁDOM, tüzes, tetetett mérges :-) szemekkel néztem vissza, de ő ebből tudta, hogy máris rettenetesen kívánom és már nem mondok nemet! Óvatos mozdulattal lerántotta rólam a törülközőt és lágyan visszalökött az ágyra, forró felhevült testel rámfeküdt és már érezhettem ágaskodó nemiszervét, egyre követelőzőbben csókolt, simogatott cirógatta nyelvével fülemet, követelőzőn harapdált Éreztem, hogy teljesen fel van pörögve valószínű, hogy az előttünk lévő nap miatt, egyre erőszakosabb lett, egyre erősebben szorított mindketten tudtuk, hogy most nem lesz sok időnk így a különböző játékok estére maradnak, így most egy laza menet elé nézünk, de mégis mindketten tűzben égtünk.

Már szinte követelte a puncim, hogy hatoljon belém és megtette egy határozott mozdulattal. Belém hatolt, megremegett kezem lábam, szívem egyre hevesebben vert, a tempó egyre csak nőtt mind ketten szótlanul élveztünk, lihegtünk egy határozott mozdulattal döfte belém hatalmas vesszőjét és mindketten egyszerre élvezünk el, az egész nem tarhatott tovább 5-percnél, mégis fantasztikus volt. Lefeküdtünk és pár perc pihenés után szemem sarkából láttam, hogy újra tettre kész az imádott falloszom, de sajnos mind ketten tudtuk, hogy már tényleg nincs több időnk...

Felöltöztünk, elkészültünk, a virágok csoda szépek lettek, a torta gyönyörű lett, és délután kimondtuk a boldogító igent. Szerény kis 25-fös ebéd következett, teljesen tele ettük magunkat rengeteget mosolyogtunk, boldogok voltunk, mert tudtuk hogy ez egy gyönyörű házasság kezdete, ebéd alatt kezünk sokszor eltűnt az asztal alatt, bár nem túl nagy sikerrel, mert a ruhám alá elég érdekes volt a hozzá férés, de ez még jobban fokozta, hogy mind ketten alig vártuk az estét...

Este 9-körül kerültünk haza kettesben, kissé fáradtan de vágyakozón... Az egész nap szexuális kisugárzású volt, mert mind kettőnknek volt egy kis meglepije :-)
Zsoltinak feszes kerek NAGYON JÓ fenekét egy nagyon szexi fekete száras alsó takarta, én pedig úgy a szokásos mennyasszonyi szerkó (amit Zsolti még egybe nem látott), fehér combfix, egy fehér csipke bugyi és egy csoda szép fehér fűző (aminek beszerzése elég nehézkes volt mert elég nagy mellekkel rendelkezem és nem árulnak, ám nagy mellű nőknek fűzőt!) Hát szóval ott álltunk az ajtóba, mint férj és feleség első szeretkezésünkre várva, mind ketten izgultunk, mint egy kis óvodás, mint két szűz tini... szemünk tűzben égett, szívünk vadul kalapált, beléptünk a szobánkba az egész olyan misztikus volt, mint egy álom, mint egy csoda ami velünk történik (mert ugye először léptünk be ide úgy, mint házaspár :-)))

Behűtött pezsgő került elő, az ágyszélére ültünk és halkan kortyolgatni kezdtünk. Csodálattal néztünk egymásra és nagyon boldogok voltunk! Halk zene, sejtelmes fény, gyertyafény, puha ágy, és mi! Kicsit vicces körülmények között megszabadítottuk egymást a ruhánktól, Zsolti lélegzete majd elállt, felstocolt mellem és a csoda szép fehérnemű látványa csillogást okozott Zsolti szemében és persze dudorodást szexi nadrágján. Elkezdtünk csókolózni, egésznap erre vágytunk mindketten, Zsoltinak annyira tetszett a látvány, hogy teljesen ledermedt, így mivel már nagyon türelmetlen voltam, hozzá láttam a kezdeményezéshez... levettem szűk nadrágját és lágy csókokkal borítottam be testét, farkát kezembe vettem de csak kínoztam nem vettem be a számba rögtön csak harapdáltam a lába belsejét, és nyelvemmel csak a hímvesszője csúcsát érintettem.

Már remeget a lába, szinte könyörgött, hogy vegyem a számba egy hirtelen mozdulattal, bekaptam egészen, amíg csak bírtam, annyira váratlanul érte, hogy halk nyögéssel jelezte, hogy már perceken belül "megfojtott" volna ha ezt nem teszem már meg...
Csak szoptam hevesen közbe néztem egyre élvezettel telibb arcát, harapdáltam, szívtam ahogy imádja, nagyon szereti a nyelv - piercingem is, amivel csodálatos élvezeteket lehet nyújtani. Láttam rajta, hogy lassan teljesen kikészül, mikor már éreztem, hogy majdnem elrobban mindig egy pillanatra abba hagytam ezután sokkal lendületesebben és gyorsabban szoptam a farkár.
Egyik kezemmel közbe simogattam a fenekét (mert ő is nagyon szereti :-), másik kezemmel egyre hevesebben vertem neki, közbe farka hegyét amennyire tudtam mindig a számba vettem. Egyre erősebben, egyre szorosabban és éreztem, hogy combja megremeg.

Halk sóhaj és a jutalmam, a forró nedű már a számban volt. Ő kérdően nézett rám, miért nem hagytuk abba, miért nem folytattuk együtt... de mivel tudtam, hogy ő nem egymenetes pasi, ezért lágy mosollyal arcom fejét a puncimhoz toltam, ő is mosolygott és már értette hogy mit akarok :-)
De én is visszakaptam a szadizást, először csak melleimmel játszadozott, csókolgatta, szopogatta ágaskodó mellbimbóimat, ezt addig folytatta, hogy már alig kaptam levegőt, már nem tudtam hol vagyok, szikrákat szórt a szemem a vágytól, lihegtem vergődtem, már annyira kívántam az én édesem farkát, de ő csak szadizott kegyetlenül.

Nagynehezen abba hagyta a melleimmel való játékot és amikor azt hittem már nem lehet tovább fokozni a vágyamat, egy hirtelen mozdulattal szétnyitotta a lábamat és lágy mozdulatokkal el kezdte nyalni a forró puncimat, ami szabályosan egy második szívként lüktetett, sóvárgott a kielégülésért.
Először finoman nyalogatta a csiklómat, majd harapdálta is közben. Egyik ujjával egyre-egyre mélyebbre haladt lucskos puncimba, másik ujjával pedig lágyan masszírozta a fenekem, szóval nyelve a csiklómon serénykedett. Egyik ujja a punciban, másik a fenekembe matatott, úgy éreztem már csak pillanatok választanak el a mennyországtól. Ő egyre csak gyorsította a tempót, míg egyszer csak mélyebbre hatolt az ujjával és onnantól már nem volt menekvés. Halk nyögések és lüktető puncim jelezték számára, hogy egy hatalmasat élveztem.

Lábam remegett, torkom kiszáradt, de mivel most éppen ő dolgozott, így nem mondanám, hogy elfáradtam, sőt! Még jobban kívántam a faszt, ő ezt nagyon jól tudta, szépen lassan rámfeküdt, kezemmel el kezdtem keresgetni ágaskodó nemiszervét, amit hamar megtaláltam kezembe vettem a dolgot, bár lihegésemtől és 2-perce történt orgazmusomtól annyira izgalomba volt, hogy nem nagyon kellet dolgoznom.
Kicsit azért simogattam azért, hogy tudja hogy csodálom, kicsit lejjebb kúsztam csodálatom jeléül.
Ismét a számba vettem de nem sokáig mert már mind ketten vágytunk egymásra...

Visszakúsztam, ő rámfeküdt és megtette amire annyira vágytam, lucskos puncim örömmel fogadta a farkát, csak úgy becsusszant, szinte az első mozdulattól, majd elélveztem újra, de ezt még nem akartam, úgyhogy pár mozdulat után kiszöktem öleléséből, ledöntöttem és rámásztam.
IMÁDJA AMIKOR ÉN VAGYOK FELÜL.
Szépen lassan becsúsztattam a farkát a puncimba. Először csak feküdtem rajta és a csípőmet mozgattam csak, imádom ilyenkor nézni a csillogó szemét. Csak lágyan mozogtam, ő nem moccant hagyta hogy most én dolgozzak, percek teltek el ebben a lágy ringatózásban, csak élvezkedtünk folyamatosan, mikor már éreztem hogy lassan ismét mindkettőnkből kitör az orgazmus. Szépen óvatosan felültem, ilyenkor teljesen megvadulok, olyan leszek, mint egy vadmacska, a tempón is gyorsítottam, már ő sem bírta tovább.

Elkezdte mozgatni a csípőjét, nagyon szeretem ha a kezembe van az irányítás egyre vadabbul mozogtam, le-fel, körbe-körbe, közbe gyengéden előre-hátra, láttam a szemén, hogy teljesen kész van kezét a csiklómhoz tette és elkezdte simogatni, ez volt a hab a tortán, teljesen megörültem tőle. Egyre hangosabb nyögésekbe törtem ki, éreztem hogy már remeg a lába, tudtam hogy ez minek a jele éreztem, hogy elfehéredik minden és abban a másodpercben, mikor éreztem hogy már kezd elélvezni halk sikoly és másodpercre pontosan egyszerre élveztünk egy hatalmasat.
Még óvatosan mozogtam egy kicsit tudtam, hogy ez még ad egy kis plusz élvezetet, szívünk együtt dobogott. Egy-egy kacér mosoly jelezte, hogy mindkettőnknek nagyon jó volt, nem szóltunk egy szót sem, csak szorosan egymáshoz bujtunk és pillanatok alatt mind ketten mély álomba merültünk...

Ez a történet lassan egy éve történt, azóta rengeteg hasonló esték éjszakánk volt, nagyon boldogok vagyunk együtt, imádunk szeretkezni és imádjuk egymást! Remélem tetszett a történetünk kívánok mindenkinek hasonlókat! :-)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kis kíváncsi ·
Hasonló volt az én nászéjszakám is:o) Jó volt itt olvasni róla

dorinn ·
Nem rossz, de azért nem is annyira kimagasló. 5-6 pontos.
eltoro ·
Nem levelezünk Dorinn? Nekem lenne kedvem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: