Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A menyasszony

Az én történetem az nem mindennapos. Nem vagyok költő – így nézzetek el, ha nem egy irodalmi Nobel díj jogosult írás. 40 éves vagyok, és a történet az már elég régen esett meg Pécsett. Egy haverom elhatározta, hogy megnősül. Igaz már 2 éve együtt laktak, de a barátnőjét rejtegette, úgyhogy nem nagyon ismertük. Tartott is egy jó legénybúcsúztatót, ahol én is resztvettem – és persze egy csomó idegen nő, akikkel igen jól ereztük magunkat. A leendő feleség is tervezett egy leánybúcsút, de nem tudták hol tartsák. Egy barátom ismerőse Ica, egy 26 éves lány is benne volt a szervezésben – és engem kérdezett hogy nálam tarthatnak-e? - mert egy férfi striptiz lesz a műsor, és nem akarjak, hogy mindenki tudja. Igent mondtam – de egy feltétellel – hogy én leszek, aki vetkőzik a menyasszonynak. Az ötlet bejött – csak kicsit kellett változtatnom a kinézetemen – igaz a csajok közül csak a szervező ismert ....így semmi gond nem származhat.

Eljött a nagy este. A haverok terveztek egy pia napot, én persze lemondtam mindenféle ürüggyel. Ica lakásán a testem be lett kicsit pingálva, hogy művészien nézzek ki – egy szuper szűk alsó –gyakorolt mozgás zenére stb ... minden készen állt a bevetésre. Gondolhatjátok dobogott a szívem, mikor beléptem a lakásba ( még soha nem vetkőztem zenére ). Félhomály – a csajok mar „jó hangulatban voltak, hangos zene és elkezdtem improvizálni. Mondjuk az alakom nem egy atléta, de a farkam vastagsága és a hossza kompenzálta az alkati minust. A kezek meredeztek az ágyékom után – odaálltam a menyasszony elé, és megfogtam a kezét, mintha táncolni szeretnék vele, fel akart állni, de nem hagytam, lassan odairányítottam a kezet a zacskómhoz, remegett a keze.

Mikor hozzáért, elengedtem a kezét. Alulról tartotta, mintha egy almát tartana, de nem vette el. A farkam kezdett merevedni –a lassú masszírozásra Egy lány biztatta. – Vedd ki neki !!! Le akarta húzni az alsóm, de nem engedtem neki. A lányok tovább bátorítottak a csajt- megmarkolta a golyóimat –elég durván, majdnem parancsolóan, mintha kényszeríteni akarna rá, hogy kivegyem a szerszámom. Ica odalepett mögém és fülembe súgta a nagy ötletet :
- Menj be a hálószobádba, feküdj az ágyra, és oltsd el a lámpát. Lassan elindultam hátra, a csaj követett, a kezével a szobaajtó előtt elengedte – és én egyedül mentem be – a sötétbe lefeküdtem az ágyra, és belegondoltam mi minden történhet meg. És már keményedett is. A lányok hangosan nevettek – pezsgő durrant meg koccintás – na- gondoltam ezek berúgtak és engem meg elfelejtettek:-)Szűk résre nyílt az ajtó – azt hiszem, hárman jöttek be – matatás a sötétben, míg megtaláltak az ágyon – ( Ica is köztük volt ).
-Bekötjük a szemed – mondta, és már a selyemsál el is takart mindent. Egyre jobban izgatott e helyzet – az egyik ráült a hasamra ( gondoltam ki volt a súly miatt )

Elértem a nedves punciját, megfogtam a melleit hátulról – több kéz húzta le a nadrágom úgy, hogy semmi esély nem lett volna ellenkezni – nem mintha akartam volna. Szinten több kéz simogatta a makkom – és akkor jöttek a megjegyzések „ gyere szopd le „ utána „ húzzunk rá gumit“ meg „had üljek rá“ Rettentően izgattak. A lányok, akik a kezeimet tartották – elkezdték a mellbimbóimat szívni – majdnem eldurrantam. „Gyere Er....i szopd le „ most utoljára lány fejjel „ Ne hagy ki - éljen a menyasszony !!! Élveztem, ahogy a szájába vette - vadul, mohon szívta, egy másik verte közben. Nem kellett 2 perc és mar fröcsköltem is. Ö csak szopta, szopta a csaj meg húzogatta a bőrt, amíg lankadni kezdett. Igaz semmit nem láttam, de nagyon élveztem. A nagysúlyú leszállt rólam – a lányok elengedtek a kezem, és egymás után kimentek a szobából ...levettem a kendőt a szememről ... a nyitott szobaajtón láttam meg, hogy a menyasszony törölgette a száját. Koccintottak, és veregették a vállát. Bennem semmi erő nem volt, olyat élveztem. Mikor felébredtem már reggel volt. Ica feküdt mellettem – a lakás láthatóan rendben volt.
- Jó buli volt. – mondta - Ne meséld el senkinek! - nehogy a lánynak gondja legyen belőle.

Az esküvő után 1 évvel szétköltöztek. Kérdeztem a srácot, mi volt a gond?? - véletlenül beleélveztem a szájába, és megundorodott tőlem – Eléggé prűd tudod!!! Na nekem nem kellett több ...... Telefon Icának, hogy tervezek egy bulit...

A történet a legutolsó betűig igaz. Jeff
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
PanniP ·
Hát, a rövidsége az elönye...

Kappa ·
"Alulról tartotta, mintha egy almát tartana, de nem vette el."



Ez volt a szerencséd. Nem tudom mit szóltál volna hozzá, ha elveszi a golyóidat.

Schild-krötin ·
Az "Er....i" az Erzsi lenne?

Fifikas titkositas:DDDDD

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: