Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A megtorlás

A férfi akarnok volt és hiú, azt szerette, ha a kedve szerint alakulnak a dolgok. De a dolgok mostanság kicsúszni látszottak a kezéből.
Egy hete kioktatta azt az egyetlen személyt, aki még némi szeretetet és figyelmet tanúsított irányában az utóbbi időben és ezzel kezdetét vette egy olyan folyamat, amelynek passzív részesévé vált és sodródott.
A kioktatott személy nem más volt, mint alig huszonnyolc éves szeretője, aki idestova egy éve mégiscsak szerette.
Celine megalázva érezte magát, de egyenlőre nem tudott mit tenni. De méltó bosszúra készült…

Alig egy éve kerültek kapcsolatba, először egy munka kapcsán, majd a lány kiprovokált egy találkát a férfitól. Kíváncsi volt rá, kíváncsi volt, hogy megtudja-e szerezni. Peter hiúságának pedig imponált, hogy egy mutatós és jó humorú nő nyomul rá.
Már az első találkakor kiderült, hogy ez a kapcsolat folytatódni fog. A találka után néhány nappal szeretkeztek először egymással. Talán ez nem is szeretkezés volt: vadállati szenvedéllyel vették birtokba a másik testét, mindent akartak a másiktól.
Celine azt gondolta, hogy ez a hév el fog múlni három-négy alkalom után, de nem így történt.

A férfi nyitott volt mindenféle izgatásra, kényeztetésre, játékra. Nem tudni miért, de ő nem kezdeményezett és nem talált ki játékokat, nem követelte vágyait. Furcsa volt: nem lehetett eldönteni, hogy kéjúrként elvárja a szexuális szórakoztatást, vagy várja a lány egyre fantáziadúsabb játékait és csak arra reagál, vagy egész egyszerűen el volt telve magától és természetesnek vette, hogy minden őérte történik.
Persze hiba volna Peter fölött pálcát törnünk, mert megérdemelték egymást Celine-nel, aki mohó szexuális vágyaival, érzékiségével egy fék nélküli autóra hasonlított, amibe beleülni csak annak érdemes, aki szereti a száguldást.

Az egyik alkalommal Celine az érintését próbálgatta a férfin, aki minden egyes érintésre megborzongott. A férfi autójában ültek – egy kedvenc kávéház felé tartottak - , amikor is a lány az autóban feltűnően megigazította dekoltázsát. Az egyébként is feltűnő jelenet még feltűnőbbé vált attól, hogy a lány olyan élvezettel nyúlt saját melléhez, hogy ennél jobban semmi sem példázta, hogy a lány igenis élvezte nőiségét és szerette a testét.
Belefeledkezve igazította meg két gömbölyű, bár nem túl nagy mellét, végigsimította a bőrt, lágyan elrendezte a dombokat. Amikor oldalt sandított, akkor észrevette, hogy a férfi nem az utat, hanem a kis közjátékot nézi. Nem jött zavarba cseppet sem, nem az a fajta nő volt. Mélyen a férfi szemébe nézett, majd lassú mozdulatokkal a férfi combjára tette a kezét. A férfi nem számított erre az orv mozdulatra, hiszen már hosszú percek óta merevedése volt a látványtól. Magában persze azt kívánta, hogy a lány keze vándoroljon egy kicsit más irányba is, keresse meg ágyékát és simogassa meg.

Celine-nek esze ágában sem volt ezt tenni, bár érezte a forróságot a férfi combján. Közben megérkeztek a kávéházhoz és elkezdtek kikászálódni a kocsiból. Peter odahajolt a lány merész dekoltázsához, de csupán a levegőbe sikerült csókolnia, mert a lány eközben kiszállt az autóból.
Ezen az estén a férfi úgy érezte, hogy Celine úgy játszik az érzékeivel, mint macska az egérrel. Mire eljutottak a hotelszobába, addigra izgatottsága eddig általa sem ismert határokat lépett át. A lány a szobában már nem fogta vissza magát, mohón falta föl a férfi minden porcikáját. Mindkettejüknek talán ez volt a legszenvedélyesebb szeretkezésük egész életükben.


Csupán néhány hete történt a bizonyos kioktatós jelenet Celine és Peter között, de nem beszéltek róla. Celine megbántottságában, Peter pedig tévedhetetlenségében.
Aztán Celine rájött, hogy hogyan leckézteti meg a férfit…
Peter kereskedelmi vezetőként dolgozott a cégnél és szenvedélyes szeretője mellett időnként viszonyba keveredett fiatal kolléganőjével is. Nem tulajdonított az ügynek nagy jelentőséget, a szeretője is tudott a dologról, az egyetlen aki nem, az a fiatal nő – Kate - volt.
Talán szerette a férfit, talán ragaszkodott hozzá, de semmiképp sem ismerte jellemét. Nem tudta, hogy a férfi képtelen a monogámiára, nem tudta, hogy nem ő az egyetlen.
Egyetlen furcsasága volt a lánynak: egy lánnyal élt együtt, akivel időnként mindenféle szexuális játékokat játszottak.

Celine nem habozott, amikor egy munka kapcsán Kate-hez kellett fordulnia. Persze, hiszen ő keverte úgy az eseményeket, hogy legyen alkalma megismerkedni Kate-tel.
A munkát hamar átbeszélték és abban maradtak, hogy Celine átugrik egyik este Kate-hez, az irodába.
Aznap kicsit hamarabb érkezett Celine, ami nem is volt baj, mert Kate egyedül volt a szobájában és igy nyugodtan a munkához foghattak. Jól haladtak, élvezték a munkát a másikkal és ráéreztek, hogy passzolnak sok mindenben.
Celine ekkor már biztos volt benne, hogy megteszi, amit tervezett…

Peter egész nap dolgozott, nem is beszélt a kollégákkal és csak most vette észre, hogy az irodában csupán néhány helyen ég a villany, néhány helyen zümmög a számítógép. Összepakolta a holmijait, lezárta notebookját, majd elindult kifelé. A folyosón épp kolléganője, Kate ajtaja előtt haladt el, amikor eszébe jutott, hogy még valamit mondani akart a lánynak. Az ajtót kopogtatás nélkül nyitotta ki, a látványtól elakadt a lélegzete…
…….két gyönyörű női test kígyózott előtte, akik láthatóan egymással voltak elfoglalva és mit sem törődtek a szobába épp belépővel.

Az egyik nő, aki a merészebb és vadabb volt, épp szájjal izgatta a másik mellét, miközben ujjai a saját csiklóját simogatták. Szája duzzadt volt és nedves, láthatóan jól esett mohó szájának az egyre keményedő mellbimbó. Egy lassú mozdulattal a másik lány csiklóját kereste ujjaival, amikor pedig megtalálta, akkor óvatosan izgatni kezdte.
A fiatal lány halk nyögdécselést hallatott és mellbimbója helyett nedves ajkát kínálta fel a másik szájának. Ennél érzékibb nem történhetett volna a férfi orra előtt, aki zavarodottságában letaglózva állt és csak nézte az izgató és egyszersmind érthetetlen jelenetet.

Az idősebb nő kicsit vadabbra fogta a csókolózást, látszott, hogy egyenlőre nem szabadul a másik és eközben óvatlanul beljebb hatolt ujjaival a lány puncijában. Olyannyira beljebb, hogy alig egy perc múlva már azt lehetett látni, hogy a fiatalabb lány ide-oda dobálja a fenekét a benne mozgó ujjak hatására.
A lány teljesen átadta magát a másiknak, halk nyögdécselése vad, szoprán sikoltozásban folytatódott.
Eközben a férfi némiképp magához tért és végre tudatosult benne a tény, hogy mindaz, ami lejátszódott előtte, az a két szeretője között történt – nélküle. Pedig mennyire szerette volna így hármasban…
Hasonló történetek
22519
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
29923
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: