Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A meglepetés

Ez a történet nemrég esett meg velem, egy hideg téli estén, az akkori barátommal. Ritkán volt az, amikor mi találkozni tudtunk, s ennek sajnos több, egymástól független oka volt. De ha sikerült, akkor orbitálisakat szeretkeztünk...

Egyik ilyen alkalommal, mikor felértünk hozzánk, Ő furcsán kezdett viselkedni. Nem tudtam, mi történhetett, izgatott volt a hangja, és éreztem, hogy valamit titkol. Gyanakodni kezdtem, vajon mit akarhat, de később minden kiderült, és a meglepetés korántsem volt kellemetlen :-) Kora délután szólt, hogy éhes. Kimentem neki kaját készíteni, ami sajnos leégett. De nem szaladok ennyire előre.

Szóval feltettem neki a kajáját, amikor kijött hozzám a konyhába, és a hűtő fölötti kosárból kivett egy banánt, majd kiment a konyhából, vissza a szobámba. Bementem utána megnézni, mit is csinál, az ágyon ült, és a kezében tartotta a banánt, melegítette. Odamentem hozzá, és egy forrón, szenvedélyesen megcsókolt. Keze felfedezőútra indult a testemen (a banán lekerült az ágy mellé, a földre). Közben a fülembe súgta, hogy „Ma csak én kényeztetlek… Ma nem nyúlhatsz hozzám” Benyúlt a pólóm alá, és ujjaival a bimbóimat kezdte el dörzsölgetni. Földöntúli érzés volt, s amikor kezét nyelve hegye váltotta fel, elélveztem.

Ekkor a ruha még mindkettőnkön rajtunk volt, csak ezek után kezdtük el egymást vetkőztetni. Először az én pólóm került le, aztán az ő inge, majd sorra következett a nadrág, a bugyi és bokszer, a melltartóm. Meztelenek voltunk már, amikor egymás mellé feküdtünk, és ismét csókolóztunk. Csókjai és nyelve rajtam egyre lejjebb haladtak, először a nyakamat borította be ajkának íve, majd a melleimet, hasamat, majd. Hirtelen megállt. Derekam alá nyúlt, és így megemelve arca elé tartotta a lábam közét. Finom puszikat nyomott a csiklómra, majd határozott nyelvcsapásokkal a barlang bejáratát ostromolta. Az hamar megnyílt neki; ujjaival be is nyúlt a forró nyílásba. Azt hiszem elég hangos lehettem, mivel a másik kezének ujjait a számba gyömöszölte.

Következő percben már újra az ágyon voltam teljesen (eddig a vállán voltak a combjaim), és Ő eltávolodott tőlem. Láttam, lenyúl valamiért, a banánért, amit a konyhából szerzett, amit a kezében melegített. Felvette a földről, majd egy óvszert húzott rá. Ekkor tudtam, mi volt az a kaján mosoly az arcán érkezésekor: ezt találta ki aznapra nekem. Óvatosan nyomta be nekem, és isteni érzés volt, ahogy egyszerre hideg és meleg, lágy és kemény volt. Ő befeküdt a lábaim közé, és úgy mozgatta bennem a banánt, mintha egész életében ezt tette volna. Eszeveszetten ziháltam, nyögtem, sóhajtoztam, nem tudtam már ennyi jót egyszerre „felfogni”. Egyszer gyorsan mozgatta bennem, szinte megbaszott vele, és a méhszájamig feldugta, máskor pedig csak éppen, hogy éreztem, hogy mozog...

Hosszú percekig csinálta, de én fülébe lihegve kértem, hogy a húsos farkát is dugja belém, mire felállt, fölém hajolt, a két kezén támaszkodott, és belém rakta húsos dorongját. Annyira élveztem, hogy már ordítottam, és közben dőlt belőlem a gyönyörnedv. Kértem, hogy hátulról is basszon meg, mire derekamnál fogva átfordított, és hátulról nyomta be a már lüktető lukamba a kőkemény faszát. Miközben keményen baszott, húzta a hajamat is, amit én imádok...

Ütemesen mozogtunk, amikor éreztem, hogy teste megfeszül, és farka lüktet bennem. Kihúzta, feltérdeltetett, és hatalmasat élvezett az arcomra, majd a forró spermát szétkente. Csöpögős szerszámát végül a számba adta, és én lenyalogattam róla az utolsó csepp gecit is. Azóta is hiányzik ez az érzés...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
És ismét egy 19 éves történet :fearful: MI FOLYIK GYÖNGYÖSÖN????

69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: