Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A matektanárommal

Egy 15 éves lány vagyok. Régóta különös vonzódást éreztem a matektanárom iránt. Egyszer osztálykiránduláson, a strandon levette a pólóját. Izmos és szőrös mellkasa volt. A termálvízben ültem és láttam, hogy egyszer csak kissé lecsúszik a fürdőnadrágja és megláttam a szőrös fenekét.

Ezután nem bírtam tovább és benyúltam a puncimba. Az egyik osztálytársam rajtakapott, hogy a termálvízben maszturbálok. Annyira elszégyeltem magam, hogy berohantam a női mosdóba. A zuhanyzóba mentem. A tus alatt újra a bugyimba nyúltam, amikor a matektanárom jelent meg az ajtóban. Nem tudtam, hogy mit csináljak! Segítségért kiáltsak vagy hagyjam magam. Ez utóbbit tettem.

Ő közelebb lépett és letolta a fecskéjét. A farka még szőrösebb volt, mint a mellkasa. Segítőkészen közelebb lépett és három ujját feldugta a seggembe. Éreztem, hogy már nem sok van hátra a csúcsig. Ekkor nagyot dobbant a szívem. A TAMPON! Azt mondtam neki várjon és a női wc-be rohantam, és kihúztam a madzagot a hüvelyemből. Visszamentem. Ő áll! Farokkal állt előttem. A makkját szappanozgatta.

Ösztönösen letérdeltem. Úgy éreztem magamat, mint egy pornófilmben. Bekaptam a nagy szőrös hímvesszejét. Ő ott élvezkedett a számban és a fejemet simogatta. Miután nagy adag váladékot fröccsentett az arcomra, a hajamra és mindenhova ahova ment, azután ő következett. Letérdelt és majd' az egész nyelvét feldugta a puncimba. Nem sok kellett, hogy elélvezzek.

Szinte ráültem a fejére, úgy támaszkodtam rá a remegő kezeimmel. A dolog után mindketten lezuhanyoztunk és megbeszéltük, hogy ezt mindketten elfelejtjük. Nekem mai napig is nehéz kiverni a fejemből, mert ez volt életem legcsodálatosabb élménye!
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Betti"" ·
lemaradt az i m

Don Corleone ·
Szóval neki szörös a fasza? Érdekes nekem xcsak körülötte.

May33 ·
Hahahahhhhaahha, hát kicsit dőltem a röhögéstől a tamponos résznél! :smile: :yum:
"Én az utóbbit választottam"-megnyugtatlak egyáltalán nem vagy RIBANC!!!!!!! :stuck_out_tongue:
Bizti nagyon elvont csaj vagyok, de ki****ottul nem tud felizgatni, ha egy csávesz szőrös, mint a majom.!! :rage: :rage: :rage:
Totál nevetséges ez az eggggész.... :smile:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: