Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A masszázs

Most is rohannia kellett... már megint a munka. Napok óta készült a masszázsra, de a főnöke megint az utolsó pillanatban adott egy plusz feladatot.

Nem akarta lemondani, most nem... múlt héten, amikor SMS-t küldött, hogy mégsem ér rá, fájt a feje és a háta is begörcsölt.

Szóval ma késni fog. Nem baj, Ő már várta: kicsit türelmetlen volt, mert utána is jön vendég. De legalább most tudja, mit akar.

A fiú mindent előkészített ő levetkőzött, és magára terítette azt a kis semmi lepedőt. Várt. Amikor megérezte a keze érintését, becsukta a szemét és halkan sóhajtott...
- Na mi van, már hiányoztam? - kérdezte a srác szemtelenül.
- Így van, hiányoztál – gondolta, és a forró kezekre bízta magát. Nem akart gondolkodni, most nem... csak az élvezeteknek él, elhatározta most az egyszer.

A simogatása annyira érzéki volt a hátán, fenekén a combjain, hogy most is azt érezte képes lenne csak a keze érintésétől elélvezni... elöntötte a forróság. Nem tudta mit tegyen, mert egyre gyorsabban szedte a levegőt. Érezte, ahogy a fiú mozdulatai lassulnak... és egyre érzékibbé, kényeztetőbbé válnak.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas ·
Csak így tovább! Várom az egymondatos történetet! Utána az egyszavasat...
lynny ·
Megláttam, megkívántam, dugtunk, jó volt, lelépett.
.
..
...

Dugtunk.

Andreas, néha olyan kritikus tudsz lenni :o)

Az írás egyébként hangulatébresztőnek okés... csak hol a folytatás?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: