Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A masszázs

Most jöttünk ki a zuhany alól, hason fekszel az ágyon. Én föléd térdelek, meztelen fenekünk összeér, jó érezni bőröd melegét. Kezemet illatos babaolajjal beolajozom és fülcimpád tövénél elkezdlek simogatni. Nyakadat, válladat masszírozom ujjaimmal, majd szép lassan végigsimítom a karjaidat, Olajtól csúszós ujjaim siklanak a bőrödön. Gerinced vonalán apró köröző mozdulatokkal megyek végig, majd vissza. Kezeim lecsúsznak melleidhez, majd a csípőd vonaláig simogatlak végig.

Most egy kicsit hátrább csúszok, kezeimmel csípődet és fenekedet masszírozom. Szép formás feneked van. Combjaidtól a csípődig masszírozlak, enyhén széthúzom fenekedet. Egy kis olajat öntök még a kezemre, majd a vágatban többször végighúzom a kezemet. Ajkaidat halk sóhajtás hagyja el, élvezed kezem simogatását testeden. Hüvelykujjammal feneked lyukát kezdem simogatni. Körözve simogatom, majd egy kicsit ujjamat bedugom a fenekedbe. Tested kicsit megremeg, halkan nyögdécselsz. Most lábaidat egy kicsit széjjelrakom, közéjük ülök.

A combjaidat kezdem masszírozni. Két kezemmel átfogom combjaid, és olajos ujjaimmal végigsimítalak a comb felső részétől a térdedig, majd vissza. Puncidhoz a kezeim éppen hogy hozzáérnek, de így is érzem forróságát. Aztán az alsó lábszáradat masszírozom meg, végül pedig a lábujjaidat. Egyenként az olajos ujjaim közé fogom és morzsolgatom. Utána a másik lábad következik. Megint a combjaidnál kezdem, és amikor a puncidhoz érek, megremegsz. Amikor végeztem lábujjaiddal, hanyatt fordulsz, és elölről kezdelek masszírozni. Megint a fülcimpádnál kezdem, és lassan haladok lefelé. Melleidnél hosszasan elidőzök. Két kezemmel simogatom a jobb melled, ujjaimmal a mellbimbódhoz csúszok. Két ujjammal megfogom mellbimbódat, és finoman morzsolgatom olajos ujjaim között. Mellbimbóid egészen kemények. Aztán a másik melled következik. Szépek, formásak a melleid, finom bőrödön siklanak olajos ujjaim.

Aztán lejjebb csúszok, derekadat, hasadat, csípődet simítom végig. A szeméremdomb felső részéről a combjaidra siklik a kezem. A puncidhoz éppen csak hozzáérek, a combjaid következnek. Megint két kézzel simogatom a combodat, a térdedig, aztán vissza, majd az alsó lábszárad és a lábujjaid jönnek ismét, majd a másik combod, másik lábad. És most végre a puncidhoz nyúlhatok. Már Te is remegve várod, hogy hozzáérjek. Puncid az izgalomtól már kinyílt, rám mosolyog, és vágyakozva várja a simogatást, kényeztetést. Szétnyíló kis szeméremajkaid az izgalom nedvétől csillognak. Újra beolajozom kezemet és fenekedtől a csiklódig szép lassan végighúzom a kezemet. Oda, vissza, oda vissza. Aztán megállok a csiklódnál. Csiklód már kibújt rejtekhelyéből és várja kezem simogatását. Olajos ujjammal simogatom, majd a csikló tövében körkörös mozdulatokkal körbe-körbe simogatom. Tested megremeg, a kéj hangjai hagyják el szádat.

Aztán kezeim újra a kis szeméremajkaidhoz csúsznak, és azokat a hüvelyk és a mutatóujjaim közé veszem. Olajos ujjaimmal finoman morzsolgatom. Testeden végigfut a gyönyör remegése. Aztán jobb kezem mutató ujjával újra a csiklódat simogatom, közben bal kezem mutató és középső ujját benyomom a puncidba. Először körkörösen mozgatom a kezem a hüvelyedben, majd ujjaim hegyével megkeresem a csiklód alatti részen a legérzékenyebb részt. Ott simogatom a hüvelyed felső részét, amikor hatalmasat sikoltasz, testes megrázkódik, és kezemet elönti az élvezet melegsége.
Hasonló történetek
20905
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
29907
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Chinez ·
A történet nem lenne rossssz, de az ágy nagyon át ázott az oléjtól és ezen elcsúszott az egésssz sztori. A kezedet annyiszor emlegetted te egy kétkezű melós lehetsz.Kellene nekem is egy illen néma csajszi. :angry: Chinez

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: