Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A második X Krisztivel!

Ez a történet már jó néhány éve esett meg velem. Haverokkal úgy döntöttünk, hogy lemegyünk a Duna-partra és csapunk egy nagy kan-bulit, hiszen nekem aznap volt a 20. születésnapom, és a második x-et meg kell ünnepelni rendesen. Ismeritek az ilyet. Vadkemping, zene, pia, állatkodás.

Fogtuk is magunkat egy péntek délelőtt és összeszedtük a cuccokat. Nyolc ember 4 sátorral, és eszméletlen mennyiségű piával. Mivel azért a városhoz nem volt olyan nagyon közel a tábor helye, a felszerelést kocsival szállítgattuk le. Délre már állt a mi kis táborunk és zúgott a zene. Közben piáltunk, horgásztunk. Ez első nap szép csöndben el is telt, és mivel ismerőseinknek elmondtuk, hogy hova is megyünk, néha 1-1 ember meglátogatott minket. Este aztán jött a tábortűz. Kaja, röhögés, pia. Valamit viszont hiányoltunk, ez pedig a nők jelenléte volt. Nem volt mit tenni, irány a Disco. Ahhoz viszont, fürödni is kell. Irány a Duna. Ehhez azért hozzátenném, hogy ez tavasszal történt, tehát a víz, még nem volt olyan hű de meleg. Mindegy, végülis elkészültünk, és a fél tábor, azaz négyen fiuk beugrottunk a kocsiba, izé akarom mondani Trabantba. Ez azért kell a történeti hűséghez.

Mikor megérkeztünk a Discoba, még alig volt valaki. Irány a pult, és a jókedvű társaság ismét öblíti az út porát. Leültünk, és vártuk, hogy jöjjön a nép. Nem is kellett sokat ott unatkozni. Hamar tele lett a helység, és nagyon sok lány volt lenn. Barátom meglátott 2 nőt egyedül egy asztalnál, nem is kellett sokat unszolni, oda is csüccsentünk, meghagyva a többieknek, hogy ők is kezdjék el a csajozást mert 2 lány még kevés lesz. A lányokkal kedélyesen elcseverésztünk, mint közben kiderült az egyikőjüket cimborám ismerte már régebbről, de csak futólag. A másik lánnyal történt beszélgetés során pedig kiderült, hogy a öccsét én ismerem, sőt, elég jó haver. A Disconak hamar vége lett, hiszen sokat dumáltunk és sokat táncoltunk. Megbeszéltük a lányokkal, hogy utánna lejönnek majd hozzánk tovább bulizni a sátorhoz. Megkerestük a másik két delikvenst, akik ekkor már a "sárga föld" határát súrolták. Így muszáj volt a srácokat az első fuvarral leszállítani. Második körben a lányokért mentünk fel. Mivel istenigazából nem nagyon haladtunk a csajozással, így már az is meglepetésként hatott, hogy ők már eldöntötték, hogy hogy ki-ki mellet fog ülni, magyarán már választottak. Hozzáteszem jól, mert ez a mi elképzeléseinknek is megfelelt. Mikor leértünk, a hátsó ülésen lévő párocska, Lajos és Reni kijelentették, hogy ők még maradnak egy kicsit a kocsiban és majd később jönnek.

Mi Krisztivel bevonultunk a sátorba, ahol haverom már ébren volt, hiszen ő nem jött velünk bulizni. Egy kis beszélgetés és bemutatkozások után vette is a lapot, meg vagy 5 üveg sört, és kiment pecázni. Mi már csak ketten maradtunk. Mivel én az éjjel teljesen leizzadtam a tánc alatt, elkezdtem átötltözni. Ez Krisztinél a vetkőzés ideje alatt igen erős meglepettséget okozott. Főleg mikor már csak egy boxeralsóban ültem előtte. Kicsit megnyugodott, mikor egy tréningnadrágot, és egy felsőt felvettem. Mikor ezen atrakcióval végeztem, eldőltünk a pokrócon és dumáltunk. A kezem már elindult közben, combját és a fenekét simogattam, persze még ruhán keresztül. Láttam, hogy tetszik neki, mert mosolygott de nagyon. Egy kicsit még várt, had csináljam. Ekkor végig simított az arcomon, majd hátralökött, és igen szenvedélyesen elkezdett csókolni. Nagyon élveztem a dolgot, hiszem akkor már vagy egy hónapja nem volt barátnőm. A kezem közben járt fel s alá, feltérképeztem már mindenhol. Végigsimogattam mindenütt. Idáig még észre sem vettem a vastagabb öltözék miatt, hogy mennyire formás, mennyire jó alakja van. A kezei egy pillanat múlva már a felsőm alá csúsztak be.

Nagyon élveztem azt ahogy simogat, és azt amilyen vadsággal halad előre. Nekem sem kellett több ennél, a pulóvere már csúszott is, és már csak egy top maradt rajta, amit a mellbimbók már majd kiszúrtak. Nagyon izgató látvány volt. Én ekkor már csupasz felsőtesttel feküdtem előtte. Csókolt mindenhol. Szinte úgy kényeztetett, hogy ne maradjon egy pont sem a testemen, ami kimaradhat. Már a köldök magasságánál járt mikor felemeltem a fejem, és ránéztem érdeklődve. Ő visszacsúszott és nagyon finoman megcsókolt. A kezdeti vadság átment nagyon finom érzékiségbe. Istenien éreztem magam, és tudtam most rajtam a sor, és lehúztam róla a kicsi fehér toppot. És ami elém tárult, azt egy életre nem felejtem el. Nem túl nagy, de annál formásabb mellek, talán sosem láttam, még ennyire feszeset, és ennyire szépet. Nem is haboztam sokáig, a nyakától indultam lefelé, és csókoltam az egész testét. Mikor a melleihez értem már nem csinált mást, csak a fejét hátrafeszítve feküdt, és élvezte a szituációt, közben a kezével a fejemet simogatta. A melleinél órákat tölthettem volna, annyira izgatott a látvány. De nem álltam meg, lesz még időm visszatérni, gondoltam én. A hasfala izgatóan feszes volt, és majd minden csók után megremegett. A köldökénél jártam mikor felnéztem egy pillanatra. Ekkor láttam, hogy ő is engem néz. Mosolygott, és a fejemet finoman visszatolta, de már lejjebb, a farmerhoz. Nem kellett több ennél, jöhetett a farmer. Ahogy a nadrág csúszott le, úgy jött vele együtt a tanga is ami rajta volt.

Először meg is lepődtem, hogy nincs is rajta, de mikor tovább húztam, akkor észrevettem azt a pici ruhadarabot, amit hozzáfogtam véletlenül a nadrághoz. Édes kis barlangját gondosan elkerülve csókolgattam és simogattam a combját, immár teljesen meztelenül feküdt előttem. Soha rosszabb látványt, gondoltam magamban és széles vigyorral visszacsúsztam a pinusáig. Először csak a tágabb környékét puszilgattam és simogattam, de ahogy közelebb és közelebb értem, úgy lett egyre izgatottabb. Tudtam, hogy roppantul élvezi, és már nagyon sok nem lehet hátra. Ezért kicsit továbbhaladtam. Szeméremajkai már teljesen nyitva voltak, és azokat izgattam a nyelvemmel. Majd fogtam magam és belenyaltam az édes kis barlang szájába. Nagyon finom volt, és ő nagyon élvezete. A csiklóját kezdem csókolni, és szívogatni, mikor éreztem , hogy a teste egyre jobban remeg, már közel a vége gondoltam, így az egyik ujjammal belehatoltam, úgy hogy közben a mellbimbókhoz visszatérve izgattam pluszban. Aztán egyszer csak elérkezett a vég. Fejemet megragadta és vadul csókolni kezdett. Ha azt lehet csóknak nevezni, hiszen az utolsó sikoly volt az csók helyett. Teste megfeszült, majd elernyedt. Simogattam és vártam egy kicsit, hagy térjen magához. Utána maratoni csókolózásba kezdtünk, de ő is tudta, még neki is van tennivalója. Keze már a nadrágomban csúszkált, és a szerszámomat simogatta.

Már akkor teljes keménységben meredezett, főleg mikor a hátamra fordított és egy gyors mozdulattal lehúzta rólam a maradék göncöt. Csókolta simogatta, majd finoman a bőrt kezdte húzogatni. Ekkor még csak csókokat kaptam rá, de később, mint egy nyalókát tartana, kapta be és kezdte el nyalogatni. Nagyon jól csinálta. Mikor elkezdte szívogatni is már éreztem, hogy a csúcspont közeleg. Próbáltam egy kicsit visszatartani, hogy még több még nagyobb legyen az élvezet, de ez nem igazán jött be. Sőt, pont akkor tört elő mikor egy váratlan pillanatban a haja miatt abbahagyta. Szerencsétlen lányt iszonyatosan arcon lőttem...:)) Ő csak mosolygott. Majd vissza visszadölt és a keveset ami ott maradt még gyorsan lenyalta, teljesen tisztára mosva a dákómat. Ezek után letöröltem az arcáról a maradékot és már csak feküdtünk, csókoloztunk és beszélgettünk. Ekkor vettük észre hogy teljesen világos van már, és odakinn zajlik az élet. Gyors öltözködés, mivel láttuk hogy a sátor előtt ül valaki.

Miután magunkra kaptuk a göncöket, ami nyugodtan beillett egy filmvígjátékban történő kapkodáshoz, kimentünk, és láttuk, hogy a többiek reggeliznek, és az a haverom ült a sátor előtt ( a sátornak háttal) aki itt aludt előtte. Mint a végén kiderült, csak azért mert többen is be akartak jönni a sátorba, vagy legalábbis kukkolni akartak. Reni és Lajos természetesen már régen reggeliztek, de kíváncsi lettem voltam mi történt a kocsiban, mert barátom háta teljesen kikészült. Senki nem szólt hozzánk akkor reggel. A lányokat hazaszállítottuk, minek végén búcsúzásként egy buszmegállóban az idősek megbotránkoztatására maratoni csókolózást és kisebb ruha alatt nyúlkálást mutattunk be. A táborba egy jó háromnegyedórás gyaloglás után tértünk vissza mert a kocsit elkérték a reggelre.

Barátommal visszaúton kitárgyaltuk a történteket, és mondhatom, az ő kalandjuk sem volt rosszabb. A táborban még kaptuk a fejünkhöz az áldást, hogy milyen önzőek vagyunk, meg ilyenek, de mi csak nevettünk, hiszen mi ketten voltunk messze a legidősebbek. És egyébként is, nekem születésnapom volt. :)) Krisztivel ezek után összejöttünk, és még volt sok érdekes élményünk így négyesben is, hiszen Lajos barátom is Renikével járt még jó darabig. De ez már egy másik történet.
Hasonló történetek
25030
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: